Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada naapurit auttamaan hissin käyttämisessä?

Vierailija

Asun kahdeksannessa kerroksessa ja yhtiömme hissi on todella hidas. Aamuisin kiireisenä ärsyttää odotella hissin saapumista tänne ylös. Miten saisin ystävällisesti ilmoitettua, että painaisivat hissin aamusin aina kasiin kun ovat itse käyttäneet. Kaikilla ei vain ole aikaa odotella hissejä.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käy painamassa hissi omaan kerrokseesi itse ja syö vaikka aamupala siinä välissä kun se saapuu.

Itse jätän välillä villasukat hissin oven väliin aamuisin kun hörppään viimeiset kahvit.

Vierailija

Mitäpä jos tilaat sen hissin illalla valmiiksi kasiin ja laitat kengän oven väliin? Näin hissi odottaa sinua aamulla.

Terkuin Kahdeksannen kerroksen tyttö, jolla on aikaa odottaa hidasta hissiä se parikymmentä sekuntia...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kiireinen ja tärkeä henkilö töissä niin en oikeasti ehdi odotelle.

Ap

Kipase portaita pitkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joku juppipelle vittu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten toi edes onnistuisi? Hissin tilaajanhan pitää olla siinä kerroksessa, johon hissi tilataan.

Kyllä sen voi lähettää kasiin jos on ykkösessä, lähtiessä painaa niin menee ylös, ainakin meillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Kipase portaita pitkin.

Tämä on oikeasti hyvä neuvo, saat samalla liikuntaa joten aika tulee käytettyä viimeisen päälle hyödyllisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eiköhän "kiireisen ja tärkeän" henkilön pitäisi osata joko muuttaa ensimmäiseen kerrokseen tai sitten lähteä kotoa se 10 sekuntia aiemmin. Tai vaikka meikata autossa, kuljettajahan sinulla varmasti on?

Vierailija

No yhtälailla ketjuttaa se kun hissi on ylhäällä ja tulen koiran kanssa aamulenkiltä. Pitää vissiin jättää ne sukat sinne väliin, ettei kukaan varasta hissiäni ylös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotelle? Kerro firman nimi, niin tiedetään jatkossa vältellä. Taso on varmaan kova, jos firman tärkeä henkilö ei osaa edes kirjoittaa oikein.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat