Älytön juttu. Mutta mua kummastuttaa Baby Born

Vierailija

Ensinnäkin tuo nimi. Mitä ihmettä se tarkoittaa? Vauva Syntynyt. Outoa.

Toiseksi. Miksi sen nuken täytyy olla niin pelottavan näköinen? Miksei siitä ole voitu tehdä nätimpää?

Ja sitten se, että onko tytöllä pakko olla tuo nukke? Ystävä väitti, että lapset on niin merkkitietoisia. Muilla nukeilla ei voi leikkiä samaa leikkiä, jos kaikilla toisilla lapsilla on Baby Born.

Kommentit (11)

Vierailija

Minä leikin pienenä beibi boonilla ja pyysin veljeänikin hoitamaan vaipan, pissan ja kaikki muut (löysin tämmöisen muistilapun). En osaa kyllä kysymyksiisi vastata. Mutta minun lapsilla ei ole baby bornia vaan ihan tavalliset nuket.

Vierailija

Ei beibi böörni ole mikään must, mutta jos kavereilla on Annabella, niin se on pakollinen, koska sen naama liikkuu kuin oikealla vauvalla. Kammottava otus. Beibi böörnillä ei ole kovin persoonallisia ominaisuuksia.

Vierailija

Mitä ihmettä tapahtui sille, että vauvanukke on vauvanukke, merkistä viis? Kuka ennen edes ajatteli, että vauvanuken pitää olla tietyn merkkinen?

Pellavansiemen
Seuraa 
Liittynyt15.11.2015

Meillä vaan toisella tytöllä on peipipooni, molemmat saivat ensimmäisen "kunnon" nukkensa 2-vuotiaana. Ei siinä iässä vielä ymmärtäneet olla merkkitietoisia ja siitä omasta nukesta on tullut kummallekin todella rakas. En enää muista mikä nukke toisella on, joku ääntelevä kuitenkin, nukkuu, itkee, huokailee ym ja on puoliksi pehmeä vartalo. Minusta se on ollut parempi kuin kova peipipooni, jota ei oikeasti edes ole voinut syöttää kun sen sisukset on sitten täynnä ällöä puuroa. Peipipoonille vain on löytynyt helpommin lisävarusteita, siinä plussaero erimerkkiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei beibi böörni ole mikään must, mutta jos kavereilla on Annabella, niin se on pakollinen, koska sen naama liikkuu kuin oikealla vauvalla. Kammottava otus. Beibi böörnillä ei ole kovin persoonallisia ominaisuuksia.

Repesin nauramaan tuolle beibi böörnille niin kovaa että varmaan naapuritkin heräsi.

Kiitos tästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun beibi bornin silmät muuttu vaaleenpunaseks.

Mä näin kerran kirpparilla vaaleanpunasilmäisen Baby bornin ja ihmettelin että oliko sellaisia myynnissä. Siis mistä tuo silmien värin vaaleanpunaiseksi muuttuminen johtuu?? Minulla oli myös kyseinen nukke ja sillä on vielä saman väriset silmät kuin ostettunakin. Ei voinut johtua syöttämisestä, sillä minäkin syötin nukkeani. Siitä muistona pilkistää mustaa alapään reiän suuaukolla. Hyi, homehtunut. Se kiisselihän oli alunperin jotain oranssihtavan keltaista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat