Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada naapurit auttamaan hissin käyttämisessä?

Vierailija
28.11.2015 |

Asun kahdeksannessa kerroksessa ja yhtiömme hissi on todella hidas. Aamuisin kiireisenä ärsyttää odotella hissin saapumista tänne ylös. Miten saisin ystävällisesti ilmoitettua, että painaisivat hissin aamusin aina kasiin kun ovat itse käyttäneet. Kaikilla ei vain ole aikaa odotella hissejä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana :D laittaako joku oikeasti sukan oven väliin?? Mulla ei ole moinen edes käynyt mielessä!

Meidän naapurilla "hissikapula" jolla saa pidettyä hissin jos käy roskia viemässä tai koiran kusettamassa.

Vierailija
22/34 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Husu Husseinin sanoin: syö paskaa ja kuole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitustaululle viesti että olet VIP ja sinulle kuuluu laittaa hissi 8. Kerrokseen 😆

Vierailija
24/34 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla oikeasti kovin tärkeä henkilö, jos tuo on ongelma. Avainhenkilöillä tuollaiset pikku odotteluajat ovat näppäriä hengähdystaukoja, joiden aikana vähän purkaa sähköpostisumaa älypuhelimella.

Vierailija
25/34 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun otsikon... "miten saada naapurit auttamaan hirttäytymisessä". Pari kertaa piti katsoa otsikko uudelleen :D

Vierailija
26/34 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jollain ongelmat..

Vierailija
27/34 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin pyydät taloyhtiön kokouksen ja vaadit että vain sinä VIPpinä saa käyttää aamuisin hissiä 😅

Vierailija
28/34 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä portaita! Voit vaikka kieriä ne alas.

Vierailija
29/34 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissin käytön voisi kieltää kun olen talossa.

T. siivooja

Vierailija
30/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiireinen ja tärkeä henkilö töissä niin en oikeasti ehdi odotelle.

Ap

Täytäpä lavuaari vedellä ja pistä sormi veteen. Jos siihen jää reikä, niin olet tärkeä, suorastaan korvaamaton.

Tällä menetelmällä olen monen tärkeän ihmisen nähnyt päätyvän siihen, ettei olekaan ihan korvaamaton.

Vierailija
31/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaikkien luona. Kysy mihin aikaan lähtevät aamulla. Laadi taulukko ja koita ajoittaa lähtösi samaan aikaan kuin 8. kerroksen poju. Voit myös pyytää muita siirtämään omaa lähtöään vaikka puolella tunnilla. Varaa oma lähtöaikasi vain itsellesi. Pyydä edellistä tuomaan hissi omaan kerrokseesi.

Asiat hoituu suunnittelemalla ja ottamalla omat toiveet rohkeasti puheeksi

Vierailija
32/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä tosiaan, että tärkeä ei osaa organisoida omia hissiasioitaan tuon paremmin.

Vierailija
33/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tärkeä henkilö?

Tässä tapauksessa turhantärkeä.

Voithan ehdottaa yhtiökokouksessa, että hissin kotikerrokseksi ohjelmoidaan pohjakeroksen sijaan kasi. Sittenhän näet, kuinka tärkeä olet. Voit toki myös muuttaa maantasalle, jos se helpottaisi tuskaasi.

Vierailija
34/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP, sinulla on kyllä elämä kurjaa. Jos olet niin tärkeä ihminen että et ehdi hissiä odotella, niin osta hyvänen aika omakotitalo. Sitten ei tarvitse käyttää tärkeän ihmisen tärkeää aikaa hissin odotteluun. Vai eikö ole varaa omaan taloon? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi