Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen testosteronitaso vaikuttaa millaista miestä pitää kiihottavana...

Vierailija

Tälläisen luin äsken.. Oli tutkittu, että naiset, joilla oli korkea t-taso, kiihottuivat maskuliinisemmista miehistä (esimerkkinä oli käytetty Daniel Craig ja Colin Farrell) ja vähemmän test. omaavat kauniista pojista (esim. Justin Bieber). Mitä mielt olette?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Itselläni on hieman kohonnut testosteronitaso ja pidän maskuliinisen näköisistä miehistä. Olen myös antifeministi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itselläni on hieman kohonnut testosteronitaso ja pidän maskuliinisen näköisistä miehistä. Olen myös antifeministi.

Oletko siis sitä mieltä että on ihan oikein että naisia sorretaan monessa maassa, että naisten ei pitäisi äänestää eikä kouluttautua ja naisten ympärileikkaus on ihan ok?

Vierailija

Millaisella testosteritasolla varustetut naiset sitten kiihottuvat lihaksikkaista ja treenatuista miehistä? Craig ja Farrell ovat kukkakeppejä.

Vierailija

Ensinnäkään testotasoja ei mitata juurikaan, niin kuka ne muka voisi tietää? Toiseksi maskuliinisuus ja feminiinisyys on makuasioita. Minusta tuntuu että ylipäätään vahvat sukuhormonipitoisuudet kuten naishormonit saa aikaan myös "maskuliinista" käytöstä 

Vierailija

Tykkään kukkakepeistä, mutta en tiedä testosteronitasoani. Ehkä se on korkea, sillä olen juoppo ja viina kai nostaa naisten testosteroneja?

Vierailija

En tiedä omaa t-tasoani, mutta olen kyllä naiseksi melko äijämäinen, luonteeltani siis. Minulla on myös matalahko ääni ja epäsäännöllinen kk-kierto, viittais vähän kohonneeseen t-tasoon. Ja kyllä tykkään nimenomaan miehisistä miehistä, enkä tuollaisista Bieber-neideistä. En tykännyt naismaisista miehistä pikkulikkanakaan.

Voipa siis hyvinkin pitää paikkansa.

Vierailija

Mäkään en tiedä mikä on t-tasoni. Tykkään vähän kaikenlaisista miehistä, kauniista feministisen näköisistä ns. androgyynisistä miehistä, mutta toisaalta myös todella miehekkäistä tyyliin Jason Momoa tai Joe Manganiello. Mitä tämä kertoo minusta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tiedä mikä on t-tasoni. Tykkään vähän kaikenlaisista miehistä, kauniista feministisen näköisistä ns. androgyynisistä miehistä, mutta toisaalta myös todella miehekkäistä tyyliin Jason Momoa tai Joe Manganiello. Mitä tämä kertoo minusta?

Feministisen näköinen mies kuulostaa aika eksoottiselta. Miltähän sellainen mahtaa näyttää? Onko kuvaesimerkkiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko siis sitä mieltä että on ihan oikein että naisia sorretaan monessa maassa, että naisten ei pitäisi äänestää eikä kouluttautua ja naisten ympärileikkaus on ihan ok?

Aina kun kerron, etten ole feministi, minulta kysytään näitä kysymyksiä.

Naurattaa.

Vierailija

Tuo Daniel Craig on niin ruma että hyi olkoon. En tajua mikä siinä monia viehättää. Minä pidän eniten siitä, että miehellä on kauniit ja isohkot, hellät silmät ja kauniit huulet, ei mitkään kumihuulet mutta sellaiset sopivat. Ja sellaiset piirteet multa löytyy itsellänikin. Uskon että ihmiset tykästyy samankaltaisuuteen eikä siinä ole millään testotasoilla merkitystä.

Vierailija

Voisin kuvitella (oman kokemukseni perusteella) että pitää paikkansa. Koen olevani keskivertoa miesmäisempi nainen ja että minulla olisi naiseksi korkeampi testosteronitaso. Olen pitkä ja roteva nainen sekä minulla matala ääni. Olen aina tuntenut eniten veto erityisesti "harteikkaisiin" miehiin, ei välttämättä pelkästään lihaksikkaisiin vaan myös muuten isoihin, pitkiin ja harteikkaisiin miehiin, enkä ole ikinä välittänyt ns. söpöistä miehistä vaan mielummin karvainen miesmäinen mies pitää olla :) en kyllä koe vetoa kumpaakaan, Craigiin tai Farrelliin, kumpikaan ei ole tarpeeksi pitkä ja roteva. Joku Julian McMahon olisi enemmän minun mieleeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Feministisen näköinen mies kuulostaa aika eksoottiselta. Miltähän sellainen mahtaa näyttää? Onko kuvaesimerkkiä?

Oli tarkoitus kirjoittaa feminiinisen näköinen. :D

Feministisen näköisellä miehellä on varmaan punainen kananpersetukka ja t-paita jossa lukee "vittu haisee hyvältä". :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat