Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen testosteronitaso vaikuttaa millaista miestä pitää kiihottavana...

Vierailija
28.11.2015 |

Tälläisen luin äsken.. Oli tutkittu, että naiset, joilla oli korkea t-taso, kiihottuivat maskuliinisemmista miehistä (esimerkkinä oli käytetty Daniel Craig ja Colin Farrell) ja vähemmän test. omaavat kauniista pojista (esim. Justin Bieber). Mitä mielt olette?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on hieman kohonnut testosteronitaso ja pidän maskuliinisen näköisistä miehistä. Olen myös antifeministi.

Oletko siis sitä mieltä että on ihan oikein että naisia sorretaan monessa maassa, että naisten ei pitäisi äänestää eikä kouluttautua ja naisten ympärileikkaus on ihan ok?

Toisessa ketjussa joku kysyi millainen on ihminen, jolla on mustavalkoinen ajatusmaailma... 

Vierailija
22/24 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustellaan siis vain ulkoisista ominaisuuksista. Itse ihastun ensisijaisesti älykkäisiin miehiin ja jos miehellä on vielä paljon hoivaviettiä, tunneälyä ja huumorintajua paketti on täydellinen.

Näiden ihailemieni miesten ulkoiset ominaisuudet ovat vaihdelleet aika paljon ja loppujen lopuksi riittää että sukupuolen jotenkin erottaa rumankarheaksi mieheksi. Eli ulkoisesti maskuliininen, mutta henkisesti feminiinimpi on mulle sopiva.

En käsitä ihmisiä, joilla on ulkonäköön liittyviä pakkomielteitä.

Olennaista on, että toisen kanssa on hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin , että minulla on korkeahko t-taso, ainakin siihen malliin pukkaa karvan kasvua :-) Daniel Craig on minun makuuni. Yleensä "alfaurokset" muutenkin. "Laumassa" ( työ/ystävät) olen se "alfanaaras".

Vierailija
24/24 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella vaihtelee tuo teronitaso elintilanteen mukaan. ainakin suhteen alussa sitä lieni paljon kun piti minusta .hän myös treenais kovasti mik lisäsi sitä. lastentulon jälkeen lapset antaa riitvästi läheisyyttä ja kuntoilu on vähentynyt joten luonnollisesti mies ei kiinnosta ellei ole tarpeeks naismainen ja muuta perinteistä mieskuvaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän