Kännykkäriippuvuus

Vierailija

vaivaa minua.
Tänäänkin koko ajan kännykällä, en malttaisi mitään tehdä, mikä vaatii yli 10min irrottautumista laitteesta.

Mitään ns. järkevää en tee. Surffaan siellä täällä.

Vi*uttaa. En ole läsnä perheelleni.
Miten saan elämäni takaisin?

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaihdat älykännykän mummopuhelimeen. Helppoa!

Mihin minä tämän rakkaan iphoneni sitten laitan?

On tässä hyviäkin puolia : Sportstracker, Wilma, sähköposti, pankkipalvelut jne. kätevästi saatavilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Harva ihminen edes tarvitsee älypuhelimen ominaisuuksia, mutta ei vaan uskalla jättäytyä nykymenon ulkopuolelle.

Vierailija

Päätä aina tietty aika kerrallaan, kun et katso puhelinta (ellei se soi). Sitten pidennä aikaa. Päätä myös se, ettei sun tarvitse vastata viesteihin juuri silloin, kun ne saapuvat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Harva ihminen edes tarvitsee älypuhelimen ominaisuuksia, mutta ei vaan uskalla jättäytyä nykymenon ulkopuolelle.

Tiedän... Minulla on tunne että missaan jotsin jos en koko ajan rävellä Twitteriä, Instaa, Facee ja keskustelupalstoja :(

Hen Hei

1. ITSEKURIN PALAUTTAMINEN MEDITAATION AVULLA.

2. ANNA AIKARAJA KÄNNYKÄLLE (ESIM 2H PÄIVÄSSÄ, SITTEN VOI VÄHENTÄÄ VAIKKA 1H 30 MIN PÄIVÄSSÄ JNE.).

3. LISTAA ASIAT, MINKÄ TAKIA HALUAT EROON KÄNNYKÄSTÄ.

4. ASETA PÄIVÄ JOLLOIN LOPETAT KÄNNYKÄN KÄYTTÖN (TAI VAIHDA VÄHEMMÄN MODERNIIN KÄNNYKKÄÄN.) PÄIVÄ KANNATTAA ASETTAA KUUKAUSIEN PÄÄHÄN.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mihin minä tämän rakkaan iphoneni sitten laitan?

On tässä hyviäkin puolia : Sportstracker, Wilma, sähköposti, pankkipalvelut jne. kätevästi saatavilla.

Myyt pois. Monet mainitsemistasi palveluista löytyvät tietokoneen avulla netistä, ei tarvita kännykkää.

Vierailija

Itse en ole koskaan älypuhelinta ostanut, enkä tule ostamaan.

Pärjäämisen kanssa ei mitään ongelmaa.

Täytyy vaan ilmeisesti alkaa jossain vaiheessa hamstraamaan noita vanhan mallisia puhelimia, kun uusia malleja ei pahemmin enää valmisteta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat