Nimittelijämies?

Vierailija

Sekopää ja vammainen ovat tämän illan saldo. Miksi sinun miehesi kutsuu sinua?

Kommentit (14)

Vierailija

Vainoharhainen, psykopaatti, hullu.. Näitä kuului päivät pitkät, kunnes toinen nainen kertoi suhteesta mieheeni julkisesti somessa. Sitten ei enää auttanut syyllistää minua siitä mitä itse oli tehnyt.

Vierailija

Meillä se toinen nainen ei ole edes salaisuus, kun mies lähetteli Facebookissa julkisia onanointiviestejä sellaiselle melko kuppaiselle lähihoitajalle. Tällä hetkellä ei kuulemma ketään ole kierrokssa. Äsken tuli turpaankin.

Vierailija

Noh, kun miehen keskustelu on tuota tasoa, vastaan hänelle enää pelkästään noilla nimillä, millä minua kutsuu. Poski ja nenä näyttää varmaan huomenna kivoilta turpaanvetonsa jälkeen.

En kyllä keksi, miksi tämä tapaus haluaa oikeasti olla kanssani naimisissa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noh, kun miehen keskustelu on tuota tasoa, vastaan hänelle enää pelkästään noilla nimillä, millä minua kutsuu. Poski ja nenä näyttää varmaan huomenna kivoilta turpaanvetonsa jälkeen.

En kyllä keksi, miksi tämä tapaus haluaa oikeasti olla kanssani naimisissa.

Ap

Minä taas ihmettelen, miksi sinä haluat olla moisen kakkapään kannssa naimisissa.

Vierailija

Käyn tässä hiljaista keskustelua itseni kanssa. Eroa hain tuon seksiseikkailun vuoksi, mutta jopa enemmän minua on hiertänyt se, että mies todellakin solvaa minua erilaisin törkein nimityksin hyvin usein. Viimeksi viime viikonloppuna olin lähettämässä 2. vaiheen erohakemusta, mutta kai en sitten taaskaan ollut riittävän varma.

Tosiasia kuitenkin taitaa olla, että ennemmin helvetti jäätyy kuin mies lopettaa nimittelyäni. Asiasta on keskustelu aiemmin niin paljon, etten enää jaksa. Tätähän tämä on ja tällaistako elämää oikeasti haluan viettää?

Onko siellä ruutujen takana naisia, jotka ovat naimisissa sellaisten miesten kanssa, jotka eivät nimittele laisinkaan? Vai onko minulla aivan epärealistiset kuvitelmat siitä, millainen parisuhteen pitäisi olla?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyn tässä hiljaista keskustelua itseni kanssa. Eroa hain tuon seksiseikkailun vuoksi, mutta jopa enemmän minua on hiertänyt se, että mies todellakin solvaa minua erilaisin törkein nimityksin hyvin usein. Viimeksi viime viikonloppuna olin lähettämässä 2. vaiheen erohakemusta, mutta kai en sitten taaskaan ollut riittävän varma.

Tosiasia kuitenkin taitaa olla, että ennemmin helvetti jäätyy kuin mies lopettaa nimittelyäni. Asiasta on keskustelu aiemmin niin paljon, etten enää jaksa. Tätähän tämä on ja tällaistako elämää oikeasti haluan viettää?

Onko siellä ruutujen takana naisia, jotka ovat naimisissa sellaisten miesten kanssa, jotka eivät nimittele laisinkaan? Vai onko minulla aivan epärealistiset kuvitelmat siitä, millainen parisuhteen pitäisi olla?

Ap

Etteköhän te nimittelyyn suostuvat vaimot ole vähemmistönä!?! Mieheni ei ole IKINÄ käyttänyt minusta yhtään halventavaa sanaa, enkä toki minäkään hänestä! Normaaliin avioliittoon kuuluu KUNNIOITUS aviopuolisoa kohtaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelette moisten hirviöiden kanssa?

En seurustele vaan olen naimisissa. Viimeviikonloppuinen nimittely osui sinänsä ihan kohdilleen ja sen allekirjoitan itsekin: idiootti.

Taitavat nuo tämänpäiväisetkin pitää paikkansa, vaikka vammaisdiagnoosia minusta ei toistaiseksi vielä ole tehtykään.

Ap

Vierailija

Muutama lisäkysymys:

Jos miehesi nimittelee/nimittelisi sinua, millainen olo siitä sinulle tulee/tulisi?

Mitä tekisit?

Mitä vastaisit, jos miehesi sanoisi että olet jollakin tapaa yliherkkä ja psykiatrisen hoidon tarpeessa, jos pahoitat siitä mielesi, että puolisosi nimittelee sinua rumasti?

Ap

Vierailija

Mikä saa sinut sietämään tuollaista miestä?

Aivan varmasti miehesi on oikeassa siinä, että olet psykiatrisen hoidon tarpeessa. Mies on sen syy, mikä valkenee sinulle sitten, kun paranet.

Jaa mitäkö tekisin? Kysy vaan mitä tein.

Ensin kerroin miehelle totuuden. Minä olin kuitenkin paras ja ainoa nainen, joka on huolinut hänet. Huomaa aikamuoto.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat