En osaa/kehtaa esittää toiveita seksistä??

Vierailija

Olen sellainen go with the flow -tyyppinen, en osaa ja minusta tuntuu hölmöltä "käskeä" toista tekemään itselle jotain. Inhoan sitä kun mies kyselee kesken jonkun lähikontaktin että "mitä sä haluat" ja menen ihan vaikeaksi, mitä tohon pitäisi edes vastata? Olen muuten (kuulemma) ihan vapautunut ja taitava niissä jutuissa, kunhan toinen tavallaan vähän johdattelee kokoajan myös. Mies haluaisi että kerron mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei, mutta ei mun suuhun vain sovi ja tuntuu jotenkin kornilta ja härskiltä sanoa jotain "nuole Pentti pimppiäni oikein hellästi ja antaumuksella" :D saatika vielä tarkempia ohjeita. Toiseksi en tiedä miten sanoisin etten pidä jostain. Näen että miehestä saisi hyvän suutelijan mutta en kehtaa esim. sanoa että kuolaa liikaa tai työntää naamansa niin lähelle että en mahdu edes liikuttamaan suutani kunnolla. Miten näistä nyt voi sanoa niin ettei se ole loukkaavaa?

Kommentit (2)

Vierailija

Eipä kai siinä sitten voi muuta kuin kärsiä huonosta seksistä, kunnes saa jollain konstilla kommunikoitua toiveitaan kumppanille. Tai sitten on vaan ilman seksiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat