Minkä ammatin edustaja on tuntemasi kiltein ja hienotunteisin ihminen?
Tarkoitan siis ihmistä joka ottaa muiden tunteet huomioon, ei tahallaan ilkeile eikä pelaile mitään kieroja ihmissuhdepelejä ja osaa kunnioittaa muiden rajoja miellyttävällä tavalla, ei möläyttele loukkauksia tai ylikävele tahallaan.
Kommentit (91)
Nyt jo eläkkeellä oleva erityisopettaja, poikani entinen opettaja takavuosilta, mutta eihän häntä enää luonnollisesti näe. Pitkään piti kyllä miettiä tätä ensin. Niistä joiden kanssa nyt olen tekemisissä, lähihoitaja, lasteni aikuinen serkku miehen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joku tuntee ikäviä ihmisiä aloilta joilta joku taas mitä ihanimpia. Nyt oli kai tarkoitus vastata itse ap:n kysymykseen eikä alkaa arvostella muiden vastauksia.
Oma vastaukseni: työtön.
Paraskin palstapoliisi :(
Työtön ei ole ammatti :)
92: jos ihminen ei ole työssä mutta on hienotunteisin ja kiltein jonkun tuttavapiirissä miksi häntä ei saisi sanoa? Itse olet pahinkin palstapoliisi etkä edes tajua sitä.
Oikeastaan kun mietin niin minunkin tutuistani tällainen on työtön. Koulutukseltaan FM.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joku tuntee ikäviä ihmisiä aloilta joilta joku taas mitä ihanimpia. Nyt oli kai tarkoitus vastata itse ap:n kysymykseen eikä alkaa arvostella muiden vastauksia.
Oma vastaukseni: työtön.
Paraskin palstapoliisi :(
Työtön ei ole ammatti :)
Sinä et ilmeisesti tunne ketään ap:n kyselemää ihmistä?
Metrovartija