Suuteloinnin vaikeuden pohdiskeluja

Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Olen aina ajatellut suutelemisen äärimmäisen vaikeaksi lajiksi. Selvennyksenä nyt siis etten ole koskaan suudellut ja tuskimpa tulen suutelemaankaan, mutta koska minulla sattuu olemaan feeniks ja pienet kookospähkinät jalkojeni välissä niin nämä asiat pyörivät mielessäni hyvinkin usein. Olen nähnyt telkkarista suutelointia ja joskus isot pojat ovat suudelleet isoja tyttöjä ja minä olen ollut paikalla todistamassa tilannetta, kerrassaan hurjan näköistä toimintaa jonka tekniikka vaikuttaa mahdottomalta oppia.

Pidän mielessäni yhdyntää ja pillun nuolemista helpompana kuin sitä kielien kanssa leikkimistä. No nuolemisesta en voi olla ihan varma, mutta osaan minä ainakin munani johonkin reikään sujauttaa, sama kai se kumpaan se menee. Tai sanotaan nyt uskottavuuden vuoksi, että pidän nuolemista ja nusuttelua helpompina asioina oppia kuin suutelointi.

Miksi kaikki on niin vaikeaa miesten ja naisten välisessä lemmentouhussa? Ihan vitun turhauttavaa.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Kommentit (15)

Vierailija

Tämähän on kaikki oletusta, niin kuin sanoit itse sulla ei oo kokemusta. Älä turhaa stressaa, ei se ole vaikeaa. Huomaat sen sitten, kun tulee ajankohtaiseksi.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Tämähän on kaikki oletusta, niin kuin sanoit itse sulla ei oo kokemusta. Älä turhaa stressaa, ei se ole vaikeaa. Huomaat sen sitten, kun tulee ajankohtaiseksi.

Siis JOS tulee ajankohtaiseksi. Vaikea olla stressaamatta kun se näyttää niin vaikealta ja netti on täynnä nuorten naisten nurinaa siitä miten mies on kuolannut puolet naamasta ja kolistelluta hampailla. Perkele kun minä luultavasti osaamattomana syön sen naisen naaman ja isoilla hampaillani miekkailen sen naisen hampaiden kanssa kuin mursut konsanaan. Kai sen sitten oppisi, mutta mitenhän kauan siinäkin sitten menisi, varmaan useampi vuosi.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Nyt on kyllä sun tasos laskenu. Aiemmin sun kirjotukset on ollu miellyttäviä ja melko nokkeliakin, viimeaikoina kuitenkin taso ja ilmaukset ovat menneet ala-arvoisiksi. Harmi sinänsä.

Vierailija

Ei se välttämättä vaikeata ole, mutta ei myöskään välttämättä suju kuin tanssi uuden ihmisen kanssa. Näkisin ongelmaksesi sen, että naiset odottavat tuo ikäiseltä ainakin jonkinlaisia naamanimutustaitoja, eikä epävarmuutta ja tumpelointia katsella kovinkaan pitkään. Täysin ihastuneen tai humalaisen naisen kohdalla tietenkin on mahdollisuus selvitä vähemmälläkin taidolla, mutta kyllähän tässäkin asiassa mieheltä oletetaan jonkinlaista tilanteen haltuun ottamista.

Vierailija

Suuteleminen on ihanaa ja helppoa, siinä voi unohtaa ihan kaiken.
Mulla oli kerran harjaantumaton suutelukumppani ja kokemattomuuden huomasi ehkä 15 minuutin ajan. Sen jälkeen sujui hyvin. Paljon vaikeampaa on, jos suutelutyylit eroavat toisistaan. Oma mieltymys on kuolaiset, pitkät, rakastuneen intohimoiset suudelmat, mutta jotkut eivät edes tykkää käyttää kieltä. Sellaisen kanssa en sovi yhteen.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä vaikeata ole, mutta ei myöskään välttämättä suju kuin tanssi uuden ihmisen kanssa. Näkisin ongelmaksesi sen, että naiset odottavat tuo ikäiseltä ainakin jonkinlaisia naamanimutustaitoja, eikä epävarmuutta ja tumpelointia katsella kovinkaan pitkään. Täysin ihastuneen tai humalaisen naisen kohdalla tietenkin on mahdollisuus selvitä vähemmälläkin taidolla, mutta kyllähän tässäkin asiassa mieheltä oletetaan jonkinlaista tilanteen haltuun ottamista.

Tämähän se vähän on ongelma kun ikää on kuitenkin "jo" 22v ja aika suuri osa ikäisistäni naisista on jo jollain tasolla kokenut näitä juttuja ja itselläni on tilillä yksi halaus vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Eikä asiaa varmasti helpota se, että pidän sitä suutelemista etukäteen jo hirveän vaikeana mikä tuo vain lisää jännitystä itse suoritukseen.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä sun tasos laskenu. Aiemmin sun kirjotukset on ollu miellyttäviä ja melko nokkeliakin, viimeaikoina kuitenkin taso ja ilmaukset ovat menneet ala-arvoisiksi. Harmi sinänsä.

Voiko tasoni muka enää laskea? En kyllä huomaa kirjoituksissani juurikaan muutosta aiempiin. Ehkä olet aiemmin lukenut vain niitä kirjoituksiani joista olet pitänyt.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Naispelko on niin symppis :D oon ihan varma, ettet edes ole niin ruma tai säälittävä kuin annat täällä palstalla ymmärtää. Jos julkaisisit itsestäni tuoreen kuvan, saattaisit miellyttää jopa puolia katsojista. Et vain ole yrittänyt tarpeeksi. Saanko kysyä, mistä lähtien aloit kokemaan totaalista epävarmuutta ja tätä "naispelkoa"? Pystytkö spesifioimaan sen johonkin tiettyyn hetkeen/aikakauteen elämässäsi? Liittyikö siihen koulukiusaamista tai ihastuksesi antamat pakit? Vai annatko jotain gay-viboja ympärillesi, naiset tulkitsevat eleesi väärin ja päädyt aina vain friendzonelle, josta en kehtaa enää pyristellä pois? <- Koska jos se on tämä, sinulla on erittäin hyvät saumat, sun täytyy vain olla rohkeampi - jos naiset kuitenkin pitävät sinusta eikä pidä vastenmielisenä.  Vai oletko kaikin puolin creepy ja syrjitty (erityisesti naisten kesken)?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naispelko on niin symppis :D oon ihan varma, ettet edes ole niin ruma tai säälittävä kuin annat täällä palstalla ymmärtää. Jos julkaisisit itsestäni tuoreen kuvan, saattaisit miellyttää jopa puolia katsojista. Et vain ole yrittänyt tarpeeksi. Saanko kysyä, mistä lähtien aloit kokemaan totaalista epävarmuutta ja tätä "naispelkoa"? Pystytkö spesifioimaan sen johonkin tiettyyn hetkeen/aikakauteen elämässäsi? Liittyikö siihen koulukiusaamista tai ihastuksesi antamat pakit? Vai annatko jotain gay-viboja ympärillesi, naiset tulkitsevat eleesi väärin ja päädyt aina vain friendzonelle, josta en kehtaa enää pyristellä pois? <- Koska jos se on tämä, sinulla on erittäin hyvät saumat, sun täytyy vain olla rohkeampi - jos naiset kuitenkin pitävät sinusta eikä pidä vastenmielisenä.  Vai oletko kaikin puolin creepy ja syrjitty (erityisesti naisten kesken)?

En ymmärrä mistä tämä sympaattisuus kumpuaa, olenhan vain tällainen palstaulisija. En olekaan niin ruma ja säälittävä kuin annan ymmärtää, olen vieläkin rumempi ja säälittävämpi tapaus. Kuvani ei varmasti miellytä ketään muuten kuin säälistä, on se tullut netissä nähtyä ihan tarpeeksi monesti, että en miellytä ikäisiäni naisia ulkoisesti.

Yläasteella se epävarmuus alkoi tyttöjen naureskelusta ja poikien suorittamasta et kelpaa kenellekään-kampanjasta. Eikä minulla ole ollut sitten ala-asteen yhtään tyttökaveriakaan, jokin syy kai sillekin on, että lapsena kelpasin tyttöjen kaveriksi, mutta vanhempana en edes kaveriksi.

Olen kaikinpuolin creepy ja syrjitty, naistenkin toimesta.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rustaile nettiin ilmoitus? Löydät seuraa ehkä sieltä?

Luuletko, että en ole kokeillut? Vielä heikommin netissä pääsee juttuun naisten kanssa kuin livenä.

Terveisin Naispelko22

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat