Vedätkö wc:n paperit pöntöstä alas?
Meillä laitetaan käytetyt paperit erilliseen astiaan ja siitä viemme sitten kompostiin.
Kommentit (21)
No nyt olen vähentänyt sitä pönttöön laittamista kun ei pönttö edes toimi vaan joudun ämpärillä huuhtomaan.
En tiedä missä ap asuu, mutta minä asun suomessa ja varmasti laitan paperit pyttyyn.
Kai noukit kakatkin?
Ei minä syön kakat suoraan pytystä ja pyllyn nuolee puhtaaksi komea ja rikas aviomieheni
Ulkomailla hotelleissa on tällainen käytäntö tullut vastaan. Johtuu ilmeisesti viemärien kapeudesta. Helteessä hauska seurata kärpäsiä.
Teen niistä tauluja ja lähetän sukulaisille joululahjksi. Olen taiteilijaluonne, kaikki materiaalit kelpaa.
Etelä-Koreassa käydessäni oli tuo että ei olisi saanut huuhtoa, vaan heittää roskikseen pytyn viereen. Minua ällötti niin paljon, että huuhtelin - tosin vähän kerrallaan niin, ettei mikään tukkeutunut.
Latviassa ja liettuassa ainakin laitettiin roskikseen vaan. Joo kiva sellainen pursuileva roskis yleisessä vessassa.
Se on kuulkaa niin että kun on paskalait ja jokaisen pöntöstä alas tunkemasi saat omalla kustannuksella kuljetuttaa poiskin, niin saa täällä miettiä josko sittenkin jonkin ekovessan laittaisi tai vaikka ulkohuussin.
Itselläkin pitäisi remonttia tehdä, vanhat kaivosysteemit eivät kelpaa mutta yhden ihmisen paskat vain kyseessä...
Naapuruston hevosten paskat seisovat tunkioilla ympärillä, ja saaneeko ihmistenkin tuotokset vielä haudata peltoon.
Mutta auta armias jos se menee kaivoon ja sieltä pääsee vettä ojan pohjalle kuivumaan, sehän pilaa pohjavedet ja ties mitä.
Ainoastaan Kreikan saarilla matkustellessa on täytynyt laittaa pytyn vieressä olevaan roskikseen, josta hotellin siivooja on onneksi käynyt ne aina pois hakemassa. Kaikkialla muualla olen aina laittanut pyttyyn paperit. Toimin toisin vain jos minua erikseen neuvotaan ja se perustellaan, miksei papereita saa vetää alas vessasta.
Kiva "tuoksu" varmaan teillä sekä vessassa että kompostissa...