Hoitaako mies puolet lapsiperhearjestanne?

Vierailija

Onko jakoon mennyt yöheräilyt, kotona olo, päiväkodin vanhempainillat, harrastuskuskaukset?

Ja kuinka monta lasta mies halusi?

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä kaikki on aika lailla puoliksi jaettu. Tosin vanhempainillat yms. ovat olleet enemmän minun vastuullani koska minun on helpompi työn puolesta käydä niissä.

Kolme lasta on miehen mielestä hyvä hyvä. Meillä nyt kaksi lasta ja kolmas syntyy tammikuussa.

Vierailija

Miksi ihmiset tekevät lapsia, kun se on mitä ilmeisimmin niin vastenmielistä? Dinkkinä mennään, eikä meidän arjessa ole mitään, mistä toisen pitäisi "hoitaa puolet".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset tekevät lapsia, kun se on mitä ilmeisimmin niin vastenmielistä? Dinkkinä mennään, eikä meidän arjessa ole mitään, mistä toisen pitäisi "hoitaa puolet".

No lapsia jos jotain tarvitsee hoitaa, kirjaimellisesti. Ei se tee siitä kurjaa. Ihme älynväläys ;)

Vierailija

Mies oli meillä se kuka vauvakuumeili aikaisemmin ja niistä höpötteli. Sitten tuli vauva ja kuumeilu loppui. Päivät viettää missä milloinkin, kotona kun on hyvä jos edes huomaa lasta puhelimeltaan. Kehtaa vielä ihmetellä miksi en halua toista lasta, en halua siis ainakaan hänen kanssaan.

Eli ei todellakaan mene vastuu tasan

Vierailija

Yöheräily ei mennyt puokkiin. Mies ei tuottanut maitoa joten mä heräsin imettämään.  Lapset eivät ole muun syyn takia öisin heräilleet. Mies paljon arkisin kotona  joten on vastannut lapsista arkisin heti kun olen palannut vanhempainvapaan jälkeen töihin. Mennyt  oikeastaan fifty-fifty sen suhteen että molemmat ollaan oltu töissä ja kotosalla lasten kanssa.

Tekee arkisin ruuan ja hoitaa pyykit suurimmalta osin. Mä teen viikkosiivouksen ja mies tekee lumityöt/nurmikonleikkuun (tosi iso piha). Mä hoidan  yhteydenpidot lasten jutuissa eli siis varaan lääkärit, viestittelen  kyläilyt yms. yms.  Mies hoitaa suurimman osan kuskauksista esim. harrastuksiin. Vastaa myös läksyjen tarkistuksesta jos sellainen on tarpeen. Hoitaa yleensä lääkärikäynnit ja on mukana vanhempainilloissa yms.

Mies ei ollut niin innostunut lapsienhankinnasta kuin minä. Mä olisin halunnut 3, miehelle riitti 2. Mutta kuten ehkä ymmärrätte niin mulla ei todellakaan valitettavaa

Vierailija

Hoitaa, ja oikeastaan enemmän kuin minä, koska työaikani painottuu iltapäivään ja iltaan, hänellä ihanteelliset työajat lasten koulua ajatellen. On hoitanut lapsia alusta asti, yöheräämisissäkin osallistunut. Minä olen vienyt neuvolaan & lääkäriin enemmän, hän taas harrastuksiin ja vanhempainiltoihin em. työaikasyistä johtuen. Meillä kaksi lasta, kohta kolme.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat