Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KIva katsella facebookista kun teillä muilla on ystäviä ja vietätte pikkujouluja.t.ammattivalittaja

Vierailija

ystävienne kanssa. Ihanaa ettei muut ole niin yksinäisiä kuin minä. Mulla kun ei ole kuin lapsi ja mies.

Kommentit (10)

Vierailija

Ihanaa ettet sinä ole sentään yhtä yksin kuin minä.
Mutta onneksi minulla ei ole edes facessa kuin kourallinen ihmisiä, joten ei ihan jatkuvalla syötöllä tarvitse katsella noita päivityksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi minulla ei ole edes facessa kuin kourallinen ihmisiä, joten ei ihan jatkuvalla syötöllä tarvitse katsella noita päivityksiä.
Vaikka mulla perhe onkin niin olisi kiva jos olisi edes yksi naispuoleinen ystävä, saisi joskus juorutakkin.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mulla perhe onkin niin olisi kiva jos olisi edes yksi naispuoleinen ystävä, saisi joskus juorutakkin.ap

Niin, en tiedä millaista se olisi koska minulla ei oikeastaan koskaan ole ollut sellaista oikeaa ystävää.
Eipä minusta kyllä oikein juorukaveria saisikaan, taidan ennemminkin olla se juorujen kohde.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat