Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

David Bowien uusi biisi Blackstar - mitäs ajatuksia herättää?

Vierailija

https://www.youtube.com/watch?v=kszLwBaC4Sw

Uusi albumi tulossa tammikuussa.
Pitkästä aikaa vähän erilaista matskua :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ollut yhtään mun makuun.

Suoraan sanottu tuo oli ihan järkyttävä..... Mutta kiva että joku tykkää. :)

Vierailija

Ei oo mikään helppo, ja en nyt suoralta kädeltä ihan hurjasti tykännyt, mutta siinä oli hetkensä kuitenkin. Luulen että kuuntelu kuuntelulta paranee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei oo mikään helppo, ja en nyt suoralta kädeltä ihan hurjasti tykännyt, mutta siinä oli hetkensä kuitenkin. Luulen että kuuntelu kuuntelulta paranee.

Vähän samanlaiset mietteet minulla. Videon suhteen olen myös vähän kahden vaiheilla, että onko pelkästään "väkisin erikoinen" vai oikeasti kiehtova. Vai ehkä molempia yhtä aikaa :)

Joka tapauksessa mielenkiintoista kuulla uutta matskua Bowielta.

Vierailija

Itse olen käsittänyt tuon astronauttityypin olevan Major Tom, jota planeetan väki palvoo. Hytkymistä en käsitä. Mutta kieltämättä erikoinen video.

Vierailija

VMP. Tämä on taas näitä illuminatin ja uuden maailmanjärjestyksen paskakuvastoa. Ovat varmaan ihan intopiukassa, kun ovat saaneet taas tänä vuonna suistettua maailmaa raiteiltaan niin hehkutetaan sitten tällaisilla 'taiteellisilla' luomuksilla  ja odotetaan malttamattomana huipennuksen täyttymistä.

Kuka ihme haluaa elää tuollaisessa maailmassa??? Mihin on jäänyt kaikki kaunis, kevyt, lämmin, huoleton ja iloinen?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat