Näkö huononi yhdessä yössä!

Vierailija

Siis voiko tällaista ollakaan, torstaina näin vielä ihan ok, perjantaina aamulla tuntui, etten näe silmälaseillani enää kunnolla. Jos katson yhdellä silmällä kerrallaan tai suoraan eteenpäin, näen kohtuullisesti mutta jotenkin silmät ovat kuin eriparia. Mitään näkökenttäpuutosta ei ole eikä varsinainen näkökyky ole heikentynyt mutta jotenkin silmien näkökentät eivät yhdisty. On kuin käyttäisin jonkun muun todella paljon voimakkaampia laseja, vaikka olen näillä pärjäillyt jo useamman vuoden. Aika silmälääkärille on ensi viikolle mutta halusin vain kysyä, onko kenelläkään muulla ollut tällaista. Silmää liikuttavat lihakset ovat vähän juntassa mutta voiko se vaikuttaa näin paljon...Olen 40-kymppinen ja likinäköisyyttä ja hajataittoa on reilusti. Voiko ikänäkö tulla yhdessä yössä?

Kommentit (7)

Vierailija

Soita Silmäklinikalle ja kysy, onko syytä tulla päivystykseen. Taustalla voi olla jotain, joka vaatii nopeaa hoitoa, jotta näkö saataisiin pelastettua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko aloittanut uutta lääkitystä?

En ole. Mulla epäillään fibromyalgiaa, mutta voiko se vaikuttaa silmienkin lihaksiin?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat