Näin jälkikäteen ajateltuna, olisi pitänyt tajuta mutta eihän sitä silloin ymmärrä

Vierailija

Elettiin avomieheni kanssa ihan hyvää liittoa, olitiin jo nuoria aikuisia, oltu yhdessä jo kolmisen vuotta. Mies nyt oli kyllä luonteeltaan semmoinen vähän epäluotettava, aika kova (entinen) pelimies, mutta oli nyt kuitenkin kanssani vakiintunut jo yhteen. Meillä oli yhdessä hankittu koira ja olin juuri valmistumassa ammattiin ja siitä sitten niinpäinpois niinku.
Käytiin tietysti yhdessä ulkona ja myöskin kukin omine kavereineen.

Sitten alkoi miehellä semmoinen vaihe, jossa hänen työkaverillaan oli vaikeuksia, meni huonosti kotona ja töissä , ei meinannut oikein pärjätä ja semmoista. Mies tietysti tukemaan hyvää kaveriaan ja en tämmöistä pitänyt mitenkään epäilyttävänä tietenkään. Mies meni useim kaverilleen lauantai-iltana iltaaa istumaan, kun sillä oli muijakin lähtenyt eikä se osannut olla yksin. Huoli oli kova, että mitä jos tekee itselleen jotain.

So far ihan selvää, että kaveria autetaan. Mulla oli omia menoja ja opisekelukiireitä muutenkin.

Sitten alkoi käydä niin että avomieheni tulikin vasta aamutuimaan, aamupäivällä kotiin sieltä kaverin luota. Selitys oli se, että he olivat juoneet vahingoissa vähän liikaa ja mieheni oli sammunut kaverin takkahuoneen lattialle. Hän oli sitten kuulemma nukkunut niin syvään ettei kaveri ollut raskinut/saanut hereille ukkoa, joka oli sitten itse vasta aamulla herännyt sieltä takkahuoneesta ja tuli siis kotiin.
Selitys oli, että kaveri oli tarjonnut ihan yllättäen ja pyytämättä jotain kamalan vahvaa viinaa ja siinähän kävi vahinkosammumiset.
Mies vielä kertoi asian aina niin, että ikäänkuin syy olisi sen kaverin, kun kierosti tarjoaa liian vahvaa viinaa.
Kyllähän siitä yhtäkkiä 188cm, hyvässä kunnossa oleva terve mies sammuu kertakaikkiaan tajuttomaksi jotain klo 01 - 11 väliseksi ajaksi.Meibi not. Mutta selitys oli aina vankka; oli ollut kova viikko töissä, ei oltu syöty kuin jotain köyhiä poppareita ennen juomista jne.jne.

Nyt, kun koko liitosta on yli 10 vuotta, voin todeta että näinhän ei ollut todellakaan. Jonkun lorton luona se yöpyili. Ne vaan meni ne selitykset läpi silloin kun sitä liittoa siinä eli eikä oikein nähnyt koko hommaa tarkemmalla silmällä.

En tiedä uskoisinko enää edes yhtä kertaa tuota sammuin-eikä-kaverit-herättäneet-selitystä. Kyllä se vaikeaa näillä kilometreillä olisikin, ottaen huomioon että nykyinen miehenikin on ikäiseni eli täysin aikuisia ollaan.

Mutta onnea vaan nyt tälle joka odottaa miestään juhlista. Ei tiedä millainen selitys sitten sieltä tulee, jos on tullakseen,

Kommentit (10)

Vierailija

En mäkään usko yhtäkään kaverin luona yöpymistä. Niitä kuitenkin on ja minkäs teet. 25 v oltu yhdessä ja useampikin lapsi. Ei voi muuta kuin antaa olla. Hetkeäkään en usko tuollaisia selityksiä silti.

Vierailija

Ihan sama kokemus minulla. Uskoin selitykset. Myöhemmin tajusin, että ex oli käynyt jopa matkoilla toisen muijan kanssa, minä vaan luotin. Hänkin "sammui" milloin kenenkin luo.

Vierailija

Mun nuoruudessa ei ollut kännyköitä, joten sammumiset ja katoamiset oli maailman yksinkertaisin asia toteuttaa. Mitäs siinä sitten muuta kuin kuulustella tarkkaan ja koittaa vähän tarkistaa asioita. Kaverit ei tiedä tietenkään mistään mitään eikä varsinkaan muista koko iltaa ollenkaan kun oltiin niin päissään. 

Jos vähän epäilin aamulla kotiintuloja, niin mies hyökkäsi täysillä vastaan että olen hullu ja sairaan mustasukkainen ja kait sitä ihmisellä saa kavereita olla ja mene hoitoon jos et osaa olla ihmisten kanssa ja ei se ole minun vika että sulla viiraa päässä jne jne.

Kotiin tuli postikortti, naisen käsialalla, jotain että kiitos kovasti ja hyvää kevättä. Sekin oi kavereiden tahallaan kirjoittama, etkö sä nyt huumoria ymmärrä? 

En tajua että kuuntelin sitä paskaa sentään muutaman vuoden. En enää tod. 

Vierailija

Minä ihmettelen näitä miehiä ( ja toki naisiakin) jotka pitävät pitkiä sivusuhteita. Miksi eivät eroa, niin saavat olla ihan vapaasti tuon paremman kanssa.
Itse olen ilmeisesti niin yksiavioinen että jos löytäisin uuden niin eroaisin nopeasti miehestäni.
Onko niin ettei se pettäminen ole loppujen lopuksi ollenkaan sitä että rakastutaan toiseen ja jos tulee ilmi niin jännitys tms salasuhteesta kaikkoaa ja suhde hiipuu. Tai ainakin usein näin.

Vierailija

Noissa tapauksissahan oli kyse siitä, että mies petti laskelmoidusti eikä ollut oikeasti kyse ryyppäämisestä ja sammumisesta, se oli vain peitetarina naisseikkailuille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat