Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on kolme lasta, arvatkaa kuka heistä on työläin?

Vierailija

Ja eniten voimia kuluttava. Olen niin väsynyt tuohon yhteen lapseen :(. Kukaan lapsista ei ole erityislapsi/kehitysvammainen tms.

1. 7v
2. 4v
3. 1kk vauva

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

7v.

Mulla kaksi lasta ja toinen on kehitysvammainen.
Kumpi vie voimia ennemmän ....
11v. tavis lapsi, on poika vai
14v. lievästi kehitysvammainen poika.

Oikea vastaus on tuo 11v.

Vierailija

Sinä itse, projisoimassa omaa avuttomuuttasi, tarvistsevuuttasi ja kaikkea mahdollista noihin kolmeen lapseen ja aikuiseen mieslapseen?

Vierailija

2. eli 4 vuotias ,mutta olisi ollut kiva kuulla sukupuoletkin. Tosin vauvakin voi olla hankala hoidettava, varsinkin koliikista kärsivä. Mutta silti veikkaan tota 4 vuotiasta.

Vierailija

Millä on kolmen lasta. Vanhin 9 v kehitysvammainen. Seitsemän vuotias jolla hyperkineettinen käytöshäiriö. Viisvuotiaalla adhd. Työläin on nuorin. Väsynyt oon nyt jokaiseen.

Vierailija

Tosiaan tuo 7v. On aivan kamala! Huutaa, raivoaa, itkee yöt, sanoo vastaan kaikessa, mikään ei kelpaa, kiusaa keskimmäistä lasta jatkuvasti, härnää, on pikkuvanha, näsäviisas. Listaa voisi jatkaa. Kun on koulussa, kaikki sujuu meillä kotona hyvin. On ihanan hiljaista ja rauhallista, mutta viikokonloput ja illat on yhtä helvettiä!!!!!! Voisin lahjoittaa tuon lapsen jollekin siihen asti, että oppii käyttäytymään.

-ap-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosiaan tuo 7v. On aivan kamala! Huutaa, raivoaa, itkee yöt, sanoo vastaan kaikessa, mikään ei kelpaa, kiusaa keskimmäistä lasta jatkuvasti, härnää, on pikkuvanha, näsäviisas. Listaa voisi jatkaa. Kun on koulussa, kaikki sujuu meillä kotona hyvin. On ihanan hiljaista ja rauhallista, mutta viikokonloput ja illat on yhtä helvettiä!!!!!! Voisin lahjoittaa tuon lapsen jollekin siihen asti, että oppii käyttäytymään.

-ap-

Anna sille risua aina kun alkaa kiukuttelemaan. Sillä sitten läiskitään paljaalle persposkelle niin kauan, että huuto loppuu. Nykyajan lapsista tulee käytöshäiriöisiä änkyröitä, kun vanhemmat laiminlyövät tyystin piiskaamisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Jospa tarkistaisin omaa ja miehesi suhtautumista ko. lapseen!

Vierailija

Ehkä se on tää ikä. Mullakin on tosi rasittava 7v, poika. Löytyy myös 9v ja 4v, tyttöjä, jotka on syperhelppoja verrattuna tähän keskimmäisen.En kyllä muista, että esikoinen olisi ollut pari vuotta sitten yhtä rasittava..puuh.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat