Käyttävätkö aikuiset, sivistyneet/kouluttautuneet ihmiset sanaa "semmoinen"?

Vierailija

Eivät.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Niin, ap, ethän sinä tuolle sinun autismillesi mitään voi. :I Vakavissani olen sitä mieltä että olet naurettava ja aivan helvetin lapsellinen ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, ap, ethän sinä tuolle sinun autismillesi mitään voi. :I Vakavissani olen sitä mieltä että olet naurettava ja aivan helvetin lapsellinen ihminen.

Olen aina tykännyt ihmisten hauskuuttamisesta. Olen myös aika hyvä siinä. Lapsellinenkin olen, siinäkin olet oikeassa. Taidat olla aika hyvä ihmistuntija.  Jostain syystä pidän sinusta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt ihmisten hauskuuttamisesta. Olen myös aika hyvä siinä. Lapsellinenkin olen, siinäkin olet oikeassa. Taidat olla aika hyvä ihmistuntija.  Jostain syystä pidän sinusta. Ap

Olen hyvä ihmistuntija, kyllä. Minä en pidä sinusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt ja koulutettu ihminen ei tee tällaisia avauksia.

En minä olekaan sivistynyt tai koulutettu. Mutta olen kuitenkin älykkäämpi kuin ihmiset, jotka käyttävät sanaa "semmoinen". En siis pelkästään kyseisen sanan käytön perusteella ole havaintoani tehnyt - olen huomannut kyseistä sanaa käyttävien olevan muutenkin toistensa kanssa hyvin samankaltaisia, hyvin yksinkertaisia ajatusmaailmaltaan. Ap

Vierailija

Sivistyneet ja kouluttautuneet osaavat käyttää rikasta kieltä, jolloin jossain tilanteessa tai kontekstissä "semmoinen" on ihan relevantti sana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä ihmistuntija, kyllä. Minä en pidä sinusta.

Et ole ainoa. Minusta ei tarvitsekaan pitää. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat