Ikuisesti neitsyt?
Olisin kiinnostunut seksistä vanhempien miesten kanssa mutten usko, että he haluaisivat kokematonta petikumppaniksi :( Siksi en ole uskaltanut lähestyä heitä. Olen vähän epävarma kropastani mutta olisin kuitenkin innokas kokeilemaan melkein mitä vain. Onkohan minut tuomittu olemaan ikuisesti neitsyt? :(
N19
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hätää. Helposti asia poistuu huolilistalta.
Alle 20-vuotias: todennäköisyys tilanteen muutokselle lähes 100%, ei hävettävää
20-25: 75%, hieman outoa, mutta ei tarvi tilannettaan valehdelle
25-30: 25%, friikkiys lähellä, mutta ei kannata täysin luovuttaa
30-35: 5%, olet outo - myönnä se
yli 35: 0%, sopeudu seksittömään loppuelämään
Olipas typerää.
Itse olin neitsyt kolmekymppiseksi, vaikka olin mallinvartaloinen kaunis nainen. Aika älykäskin olen sekä huumorintajuinen. Uskonnollinen tausta vaikutti taustalla. Olivathan miehet hieman hämmästyneitä tilanteestani, kun sitten vihdoin aloin heitä tapailla. Mutta arvelen, että neitsyyteni oli vain plussaa ja aiheutti kunnioituksen värinöitä.
Eli en tule koskaan saamaan vanhempaa miestä ennen kuin olen puhkonut itseni jonkun nuoren miehen kanssa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo. Minulle on melkein ihan sama millainen mies olisi jos hän vain haluaisi minua.
Ap
Ei kukaan vanhempi mies halua kokematonta. Etkö voisi ensin hankkia kokemusta oman ikäisten kanssa?
Nuoret miehet eivät kiinnosta seksuaalisesti
Ap
Minkä ikäisistä miehistä olet kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo. Minulle on melkein ihan sama millainen mies olisi jos hän vain haluaisi minua.
Ap
Ei kukaan vanhempi mies halua kokematonta. Etkö voisi ensin hankkia kokemusta oman ikäisten kanssa?
Ap
30-50 vuotiaista
Ap
Mien paljon vanhemmista nyt on kyse? Ite olen 24-v vapaa mies ja ottaisin mielelläni 19-v tyttöystävän. :)
Förevör aloun kirjoitti:
Mien paljon vanhemmista nyt on kyse? Ite olen 24-v vapaa mies ja ottaisin mielelläni 19-v tyttöystävän. :)
30-50 vuotiaat kiinnostaa eniten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hätää. Helposti asia poistuu huolilistalta.
Alle 20-vuotias: todennäköisyys tilanteen muutokselle lähes 100%, ei hävettävää
20-25: 75%, hieman outoa, mutta ei tarvi tilannettaan valehdelle
25-30: 25%, friikkiys lähellä, mutta ei kannata täysin luovuttaa
30-35: 5%, olet outo - myönnä se
yli 35: 0%, sopeudu seksittömään loppuelämään
Olipas typerää.
Itse olin neitsyt kolmekymppiseksi, vaikka olin mallinvartaloinen kaunis nainen. Aika älykäskin olen sekä huumorintajuinen. Uskonnollinen tausta vaikutti taustalla. Olivathan miehet hieman hämmästyneitä tilanteestani, kun sitten vihdoin aloin heitä tapailla. Mutta arvelen, että neitsyyteni oli vain plussaa ja aiheutti kunnioituksen värinöitä.
Ei vaan realistista. Yksittäistapauksesta ei voi vetää mitään päätelmiä suuremman joukon todennäköisyyksille.
Unohdin myös sanoa, että naisten kohdalla noihin prosentteihin voi huoletta lisätä 15%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
30-50 vuotiaista
Ap
Hyvin harva tuon ikäinen on kiinnostunut sinusta vakavasti, mutta etköhän seksiseuraa löydä tuon ikäisestä. Eikö häiritse, että viisikymppinen voisi olla isäsi?
Miksi saan paljon alapeukkuja? : o
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja haluat olla jonkun vanhan papan patja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
30-50 vuotiaista
Ap
Hyvin harva tuon ikäinen on kiinnostunut sinusta vakavasti, mutta etköhän seksiseuraa löydä tuon ikäisestä. Eikö häiritse, että viisikymppinen voisi olla isäsi?
En ole ajatellut asiaa tuolla tavalla. Mieluiten haluaisin 40-45 vuotiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntoa yritän saada paremmaksi. Siihen auttaisi miehiltä saatu huomio. Eihän 30-50 vuotiaat ole vanhoja pappoja :o
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntoa yritän saada paremmaksi. Siihen auttaisi miehiltä saatu huomio. Eihän 30-50 vuotiaat ole vanhoja pappoja :o
Ap
Sinuun nähden on ja jollakin tuon ikäisellä miehellä on jo omia lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinuun nähden on ja jollakin tuon ikäisellä miehellä on jo omia lapsenlapsia.
Mitä sitten vaikka olisi lapsenlapsia? :o
Sua voidaan helposti hyväksikäyttää tolla asenteella
Vierailija kirjoitti:
En usko että niin kävisi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että niin kävisi
Ap
Ihmisiä on monenlaisia. Pidä varasi
Kiinnostaako vanhempia miehiä s&m? :o
Mulla on 27 vuotta vanhempi mies. Olen myös kolenut ikäisekseni ja osaan tyydyttää vaativammankin miehen. Harjoitus tekee mestarin.