Pienten lasten kanssa kaupassa?

Vierailija

Miten teette sen?

Meillä on erittäin meneväinen yksivuotias joka ei osaa vielä kävellä. Kaupassa käynti on yhtä taistelua. Yritän viihdyttää kaikin mahdollisin tavoin ettei kitinä häiritsisi muita asiakkaita ja olen kauppareissujen jälkeen aivan loppu. Kateellisena katselen muiden kilttejä pikkulapsia jotka vain istuskelevat nätisti kärryissä.

Kommentit (7)

Vierailija

Lopeta se viihdyttäminen! Jos kitisee niin kitisee. Ei se kauas jaksa temppuilla. Nyt on oppinut että kun vähän inahtaa, niin heti äiti alkaa viihdyttää.

Vierailija

Kaupan ostoskärryissä kukaan lapsistamme ei ole viihtynyt (kovat ja kylmät). Kauppaan otan mukaan lapsen omat rattaat ja laitan koriin ostokset. Lapset ovat kuitenkin tottuneet kaupassa käyntiin, se on arkijuttu kuten syöminen ja vaipanvaihto joten ei ole erityisesti koskaan tarvinnut viihdyttää lapsia kaupassa. 

Vierailija

En tee mitään. Lapsi vaan sattuu viihtymään ja on tyytyväinen istuessaan kärryissä tai rattaissa. Lapset ovat niin erilaisia. Älä turhaan syytä itseäsi. Eikä se kitinä maailmaa kaada.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lopeta se viihdyttäminen! Jos kitisee niin kitisee. Ei se kauas jaksa temppuilla. Nyt on oppinut että kun vähän inahtaa, niin heti äiti alkaa viihdyttää.

Ajattelen ehkä liikaa muita ihmisiä ja sitä että pilataan heidän kauppareissunsa... Tuntuvat ainakin katsovan heti pahasti jos lapsi kitisee. :D

-ap

Vierailija

Miksi viihdytät lasta? Te olette lauma, te käytte kaupassa, jotta saatte ruokaa. Se on pakollinen asia, ei mikään viihdytyskiertue. Lapselle opetetaan ihan pienestä pitäen, että jotkut asiat nyt vain täytyy tehdä, halusi tai ei, oli kivaa tai ei. Jokaisella on kauppaan mennessä oma tehtävänsä kuten vaikka leipätiskin löytäminen. Siinä meidän 1v istuu jännittyneenä kärryissä ja odottaa, koska kohde näkyy ja hän voi sen minulle kertoa. MInä typerä äiti vielä höpötän lapselleni, että joko näkyy leipähylly, ei vielä näy...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ajattelen ehkä liikaa muita ihmisiä ja sitä että pilataan heidän kauppareissunsa... Tuntuvat ainakin katsovan heti pahasti jos lapsi kitisee. :D

-ap

Kitisevä lapsi ei ole ilo kenellekään. MInä kuvaan näitä lapsia ja äidin välinpitämättömyyttä ja laitan videot youtubeen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat