Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina halusin tytön, nyt olen onnellinen etten sellaista koskaan saanut.

Vierailija
28.11.2015 |

Olen onnellinen että sain kaksi poikaa. Maailma ja Suomi on nykyään sellainen että on parempi olla poikien äiti kuin tyttöjen äiti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi, kun et olisi äiti ollenkaan. Lapsesi tulevat elämään Suomessa, jossa suomalaiset ovat vähemmistönä.

Vierailija
2/9 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi lässynlässyn. Olen tytön äiti ja tapanani ei ole pelätä mitä tuleman pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt miehet ovat tilastollisesti alttiimpia tapaturmille, väkivallalle, huumeille, alkoholismille, itsemurhille ja ylipäätään kuolevat nuorempina.

Vierailija
4/9 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin itsekkäitä nykyään, että liekö parempi olla kokonaan lisääntymättä.

Vierailija
5/9 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä kommentti... Kerrot varmaan saman niille pojillesi, kehittyykin upea muiden huomioonottotaito ja empatia heille.

Olen itse joutunut epäuskon vallassa todistamaan vastakohtaista kommentointia, siis poikien äidiltä tytölle. Se oli oudoimpia asioita ikinä ja siitä tuli sellainen olo, että nyt ei ole kaikki ihan hyvin.

Myöhemmin osoittautui, ettei ollutkaan. Mietipä ap arvot uusiksi, oli sinulla mitä sukupuolta edustavia lapsia tahansa.

Vierailija
6/9 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä. Olette vaikka juuri veljekset, kuten ap:n esimerkissä. Äitinne sanoo tytöille, että on se niin kauheaa kun on poikia, olisinpa tyttöjen äiti. Ja tätä toistuvasti, tyttäriä maasta taivaaseen kehuen ja haikaillen.

Mitä tekee lapselle tuollainen, jos sen vaistoaa kuten lapsi kaiken vaistoaa, ja etenkin jos äiti menee tuollaista sanomaan. Milloin se sanominen alkaa? Viisivuotiaanako? Vai kuulevatko he sitä heti, kun alkavat puhetta ymmärtää?

LIIAN OUTOA

Vierailija
7/9 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä. Olette vaikka juuri veljekset, kuten ap:n esimerkissä. Äitinne sanoo tytöille, että on se niin kauheaa kun on poikia, olisinpa tyttöjen äiti. Ja tätä toistuvasti, tyttäriä maasta taivaaseen kehuen ja haikaillen.

Mitä tekee lapselle tuollainen, jos sen vaistoaa kuten lapsi kaiken vaistoaa, ja etenkin jos äiti menee tuollaista sanomaan. Milloin se sanominen alkaa? Viisivuotiaanako? Vai kuulevatko he sitä heti, kun alkavat puhetta ymmärtää?

LIIAN OUTOA

Moni varmaan tietää, mitä sitten tapahtuu. Sitä vain ei saa sanoa.

Pallo on pyöreä, mutta ei sanota sitä, sehän olisi törkeää.

Vierailija
8/9 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamisteille kelpaa kyllä raiskattavaksi ne pojatkin, jos et tiennyt.

Vierailija
9/9 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaaaaa draaamaaa. Ootte naurettavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi