Aina halusin tytön, nyt olen onnellinen etten sellaista koskaan saanut.

Vierailija

Olen onnellinen että sain kaksi poikaa. Maailma ja Suomi on nykyään sellainen että on parempi olla poikien äiti kuin tyttöjen äiti.

Kommentit (9)

Vierailija

Mitä nyt miehet ovat tilastollisesti alttiimpia tapaturmille, väkivallalle, huumeille, alkoholismille, itsemurhille ja ylipäätään kuolevat nuorempina.

Vierailija

Järkevä kommentti... Kerrot varmaan saman niille pojillesi, kehittyykin upea muiden huomioonottotaito ja empatia heille.

Olen itse joutunut epäuskon vallassa todistamaan vastakohtaista kommentointia, siis poikien äidiltä tytölle. Se oli oudoimpia asioita ikinä ja siitä tuli sellainen olo, että nyt ei ole kaikki ihan hyvin.

Myöhemmin osoittautui, ettei ollutkaan. Mietipä ap arvot uusiksi, oli sinulla mitä sukupuolta edustavia lapsia tahansa.

Vierailija

Miettikääpä. Olette vaikka juuri veljekset, kuten ap:n esimerkissä. Äitinne sanoo tytöille, että on se niin kauheaa kun on poikia, olisinpa tyttöjen äiti. Ja tätä toistuvasti, tyttäriä maasta taivaaseen kehuen ja haikaillen.

Mitä tekee lapselle tuollainen, jos sen vaistoaa kuten lapsi kaiken vaistoaa, ja etenkin jos äiti menee tuollaista sanomaan. Milloin se sanominen alkaa? Viisivuotiaanako? Vai kuulevatko he sitä heti, kun alkavat puhetta ymmärtää?

LIIAN OUTOA

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä. Olette vaikka juuri veljekset, kuten ap:n esimerkissä. Äitinne sanoo tytöille, että on se niin kauheaa kun on poikia, olisinpa tyttöjen äiti. Ja tätä toistuvasti, tyttäriä maasta taivaaseen kehuen ja haikaillen.

Mitä tekee lapselle tuollainen, jos sen vaistoaa kuten lapsi kaiken vaistoaa, ja etenkin jos äiti menee tuollaista sanomaan. Milloin se sanominen alkaa? Viisivuotiaanako? Vai kuulevatko he sitä heti, kun alkavat puhetta ymmärtää?

LIIAN OUTOA

Moni varmaan tietää, mitä sitten tapahtuu. Sitä vain ei saa sanoa.

Pallo on pyöreä, mutta ei sanota sitä, sehän olisi törkeää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat