Eilen opin ettei parane vitsailla naiselleni, jos hänellä on kuukautiset, tuli avarista naamaan.

Vierailija

Kaupassa ei ollut sitä suklaata mitä hän aina menkkojen aikana himoitsee, lohkaisin "Ai hilloviikot taas, mehän voitais alkaa tilata suklaat tukusta niin tulis halvemmaksi"

Avarista tuli, aika kovaakin. No, en enää vitsaile aiheesta...

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Ymmärrän naista, valitettavasti. Eilen pistin välit poikki tapailemaani mieheen, itkin kaverille elämääni, suunnittelin itsemurhaa ja söin kilon karkkia. Tänään heräsin aivan uutena ihmisenä ja koitan jotenkin hieroa sovintoa..

T. Hallitsematon pms

Vierailija

Saatko lyödä naistasi avokkaalla päähän, jos et niin miksi hyväksyt naisesi väkivallan. Vedä seuraavan kerran takasin kunnon avokas, niin tietää miltä se tuntuu.

Vierailija

Väkivallan käyttö ei ole oikein mutta heittosi oli aika mauton tuossa tilanteessa. Kamalissa kivuissa ja pahassa mielessä on jo tarpeeksi kestämistä ilman junttiuksia laukovaa miestäkin.

Vierailija

Kuukautiset on naisten käyttämä tekosyy turhalle kiukuttelulle ja nyt näköjään myös väkivallalle.

-itsekin nainen, jonka menkkoja ei käyttäytymisestä huomaa

Vierailija

No en minä sitä hyväksynyt. Olin vihainen koko illan ja olen vieläkin. Mutta olen minäkin vahingossa astunut hänen varpaansa päälle niin että varvas murtui. En tiedä mitä tässä nyt pitäisi tehdä.

a-p

Vierailija

Kyllähän se ärsyttää kun hormonit on sekaisin ja ainoastaan suklaa nostaa mielialaa hetkeksi, mutta lyöminen on aivan väärä reaktio. Niin ei vaan saa tehdä vaikka kuinka suututtaa.

Vierailija

Vahinko ja tahallinen lyönti (vielä muiden nähden) on täysin eri asia.

En hyväksyisi. Yksi kerta saattaisi vielä mennä läpi mutta toisesta lähtisi nainen kävelemään.

ffffffffffffffffff

Toivon, että tuo on provo. Sitä paitsi suklaan mussuttajat syövät sitä ENNEN menkkoja. Jos ei ole provo, on naisesi lapsellinen raivohullu.

Vierailija

Itse joudun välillä hyppimään tasajalkaa, kun tekisi mieli litsasta ukkoa. Mies tietää tämän ja väistää jo varmuuden vuoksi. Koska jos sivallan, poskessa on mustelma sen jälkeen. Jotenkin vain on kurjaa, että mies ei luota minun kontrolliini, koska tietää kuitenkin mielipiteeni siitä, että väkivalta on väkivaltaa. Teki sen kumpi vain.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat