Eilen opin ettei parane vitsailla naiselleni, jos hänellä on kuukautiset, tuli avarista naamaan.
Kaupassa ei ollut sitä suklaata mitä hän aina menkkojen aikana himoitsee, lohkaisin "Ai hilloviikot taas, mehän voitais alkaa tilata suklaat tukusta niin tulis halvemmaksi"
Avarista tuli, aika kovaakin. No, en enää vitsaile aiheesta...
Kommentit (53)
Ymmärrän naista, valitettavasti. Eilen pistin välit poikki tapailemaani mieheen, itkin kaverille elämääni, suunnittelin itsemurhaa ja söin kilon karkkia. Tänään heräsin aivan uutena ihmisenä ja koitan jotenkin hieroa sovintoa..
T. Hallitsematon pms
Voi olla et avarista olis tullu vaikkei olikaan ollu.
Ei saa lyödä, kohtuuton reaktio. Nainen vihanhallintakurssille.
Saatko lyödä naistasi avokkaalla päähän, jos et niin miksi hyväksyt naisesi väkivallan. Vedä seuraavan kerran takasin kunnon avokas, niin tietää miltä se tuntuu.
Väkivallan käyttö ei ole oikein mutta heittosi oli aika mauton tuossa tilanteessa. Kamalissa kivuissa ja pahassa mielessä on jo tarpeeksi kestämistä ilman junttiuksia laukovaa miestäkin.
Kuukautiset on naisten käyttämä tekosyy turhalle kiukuttelulle ja nyt näköjään myös väkivallalle.
-itsekin nainen, jonka menkkoja ei käyttäytymisestä huomaa
No en minä sitä hyväksynyt. Olin vihainen koko illan ja olen vieläkin. Mutta olen minäkin vahingossa astunut hänen varpaansa päälle niin että varvas murtui. En tiedä mitä tässä nyt pitäisi tehdä.
a-p
Kyllähän se ärsyttää kun hormonit on sekaisin ja ainoastaan suklaa nostaa mielialaa hetkeksi, mutta lyöminen on aivan väärä reaktio. Niin ei vaan saa tehdä vaikka kuinka suututtaa.
Minä löisin takaisin yhtä lujan avokkaan. Ei kahta sanaa.
-mies
Vahinko ja tahallinen lyönti (vielä muiden nähden) on täysin eri asia.
En hyväksyisi. Yksi kerta saattaisi vielä mennä läpi mutta toisesta lähtisi nainen kävelemään.
Voi vittu. Mitäs menit moista laukomaan. Siedätki saada avarista.
Toivon, että tuo on provo. Sitä paitsi suklaan mussuttajat syövät sitä ENNEN menkkoja. Jos ei ole provo, on naisesi lapsellinen raivohullu.
Itse joudun välillä hyppimään tasajalkaa, kun tekisi mieli litsasta ukkoa. Mies tietää tämän ja väistää jo varmuuden vuoksi. Koska jos sivallan, poskessa on mustelma sen jälkeen. Jotenkin vain on kurjaa, että mies ei luota minun kontrolliini, koska tietää kuitenkin mielipiteeni siitä, että väkivalta on väkivaltaa. Teki sen kumpi vain.
Ei ihan kaikkee voi menkkojen syyks laittaa.
Vitun paska vitsi, mutta nainen silti ylireagoi.
Toivottavasti nää "löisin takas" -miehet ymmärtää että on eri asia 60-kiloisen lyödä 90-kiloista kuin toisin päin. Ei, en tarkoita että heikompi saisi lyödä vahvempaa miten lystää mutta mies voi saada lyönnillä oikeasti todella pahaa jälkeä aikaan. Toivottavasti toi on vaan jotain naurettavaa uhoamista.
Kannattas sen muijan ostaa suklaansa ajoissa varastoon, niin ei tarttis riehua. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset on naisten käyttämä tekosyy turhalle kiukuttelulle ja nyt näköjään myös väkivallalle.
-itsekin nainen, jonka menkkoja ei käyttäytymisestä huomaa
No mä oon ainakin niin kipee ja siksi kiukus, että todellakin voisin suuttua tuollaisesta heitosta.
N24
Väkivalta on aina vakava asia.