Valdoxan - mielialalääke kokemuksia?

Vierailija

Lääkäri sanoi, auttaa unen tuloon (joka yksi suurimmista ongelmista nyt, siis unettomuus .. mieliala toinen) mutta eipä auta. Viikon verran nyt syönyt tuota lääkettä ja eilen otin sitten "ilman lupaa" lisäks pari Sirdaludia, että saisin unen päästä kiinni.

Hulluks tuun.
Lääkäri varoo kirjottamasta mulle Imovanee tai Tenoxii, en tiedä miks. Varmaan koska mulla yksi kolmiolääke jatkuvassa käytössä ja ne ei käy sen kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija

Täällä yksi erittäin tyytyväinen Valdoxanin käyttäjä. :)

Sain tämän kokeiuun vuoden alusta elämäni pahimman kriisin ja keskivaikean masennuksen kanssa painiessa. Olin kovasti lääkkeitä vastaan ja halusin mahdollisimman miedon ja päädyin tähän. Unen kanssa oli ongelmia myös, en nukahtanut juuri laisinkaan. Vähän aikaa valdon ohella meni myös Imovane ja sen jälkeen Tenox - eli pahimman yli. Mielialoihin ja aloitekyvyttömyyteen tehosi todella paljon parin viikon käytön jälkeen. Eihän Valdoxan ihan unta tuo, mutta auttaa sen saamisessa koska vaikutusmekanismiltaan on samanlainen kuin melatoniini. Pitää siis löytää myös luonnollisia keinoja unentuloon. Tsemppiä. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat