En kiihotu miehen kropasta. Epänormaalia?
Miehen kropassa ei ole mitään kiihottavaa. Onko normaalia ajatella näin? Luulen olevani hetero ja olen neitsyt.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kiihotutko yleensä mistään?
Ajatus seksistä on kiihottava.
Ap
Nyt olisi hyvin olennaista myös tietää että kiihotutko sitten naisen kropasta?
En muista, että olisinko koskaan kiihottunut miehen kropasta. Siis kenenkään miehen. Kosketus, sanat ja teot ovat mua kiihottavia juttuja, ei niinkään miehen katselu ja ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvin olennaista myös tietää että kiihotutko sitten naisen kropasta?
Rinnat ovat kauniit (ja ehkä kiihottavat?) mutta en osaa kuvitella seksiä naisen kanssa.
Ap
Mä kiihotun jos visuaalisesta ärsykkeestä jos on todella kuuma mies. Teillä ei oel riittävää kyseenalaistamistaitoa vallitsevaa kulttuuria kohtaan ja itsetuntoa. Jos nää löytyy niin ajatus miehen (hyvännäkösestä)kropasta on äärimmäisen kiihottava
Vierailija kirjoitti:
Miehen kropassa ei ole mitään kiihottavaa. Onko normaalia ajatella näin? Luulen olevani hetero ja olen neitsyt.
On olemassa aseksuaaleja ihmisiä. En tiedä asiasta kovin paljoa, mutta jotkut eivät ole kiinnostuneita seksistä lainkaan, jotkut tykkäävät esim. halata, jotkut haluavat romanttisen rakkaussuhteen ilman seksiä jne. Eli aseksuaaleja on monenlaisia, kannattaa käydä lukemassa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestäkään, mutta mä olenkin mies.
Tarkoitat varmaan miäs?
Kirjoitin viestiäni niin kauan, että ap ehdit lisätä, että ajatus seksistä kiihottaa. Ei sitten viestini taida olla relevantti, olen no 10 siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa aseksuaaleja ihmisiä. En tiedä asiasta kovin paljoa, mutta jotkut eivät ole kiinnostuneita seksistä lainkaan, jotkut tykkäävät esim. halata, jotkut haluavat romanttisen rakkaussuhteen ilman seksiä jne. Eli aseksuaaleja on monenlaisia, kannattaa käydä lukemassa asiasta.
En ole aseksuaali koska haluan harrastaa seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestäkään, mutta mä olenkin mies.
Tarkoitat varmaan miäs?
En tarkoita.
Minä kyllä kiihotun, mutta en alastomasta. Miehet näyttää paremmalta hyvännäköisissä vaatteissa, aika usein myös työreleissä.
Tämähän on siis näin. Miksi meillä muuten olisi pilvin pimein ns. miesten lehtiä, jotka myyvät hyvin. Kaikenlaista. mm. autoja ja elokuvia, myydään naisten alastomilla vartaloilla, Vastaavia juttuja naisille, joissa esitellään miesvartaloita ei vaan ole. Joitakin on ehkä, mutta niitä käyttää homot.
Naisia katsellaan ja ihaillaan, miehet ovat suorittajia ja heitä ihaillaan tekemisistään. Paljon enemmän vielä kuin naisia.
Näin se menee.
Opit kenties kiihottumaan miehen kropasta sitten kun olet kokenut seksiä paljon ja vapautunut siihen liittyvistä estoista. Mulle on käynyt niin. N35
En minäkään jonkun random-hunksin kropasta pysty kiihottumaan. Oma rakas sen sijaan kiihottaa paljonkin.