Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiihotu miehen kropasta. Epänormaalia?

Vierailija
28.11.2015 |

Miehen kropassa ei ole mitään kiihottavaa. Onko normaalia ajatella näin? Luulen olevani hetero ja olen neitsyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jonkun random-hunksin kropasta pysty kiihottumaan. Oma rakas sen sijaan kiihottaa paljonkin.

Vierailija
2/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Naisen kroppa on paljon jännittävämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotutko yleensä mistään?

Vierailija
4/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestäkään, mutta mä olenkin mies.

Vierailija
5/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotutko yleensä mistään?

Ajatus seksistä on kiihottava.

Ap

Vierailija
6/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvin olennaista myös tietää että kiihotutko sitten naisen kropasta?

Vierailija
7/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisinko koskaan kiihottunut miehen kropasta. Siis kenenkään miehen. Kosketus, sanat ja teot ovat mua kiihottavia juttuja, ei niinkään miehen katselu ja ulkonäkö.

Vierailija
8/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi hyvin olennaista myös tietää että kiihotutko sitten naisen kropasta?

Rinnat ovat kauniit (ja ehkä kiihottavat?) mutta en osaa kuvitella seksiä naisen kanssa.

Ap

Vierailija
9/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiihotun jos visuaalisesta ärsykkeestä jos on todella kuuma mies. Teillä ei oel riittävää kyseenalaistamistaitoa vallitsevaa kulttuuria kohtaan ja itsetuntoa. Jos nää löytyy niin ajatus miehen (hyvännäkösestä)kropasta on äärimmäisen kiihottava

Vierailija
10/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kropassa ei ole mitään kiihottavaa. Onko normaalia ajatella näin? Luulen olevani hetero ja olen neitsyt.

On olemassa aseksuaaleja ihmisiä. En tiedä asiasta kovin paljoa, mutta jotkut eivät ole kiinnostuneita seksistä lainkaan, jotkut tykkäävät esim. halata, jotkut haluavat romanttisen rakkaussuhteen ilman seksiä jne. Eli aseksuaaleja on monenlaisia, kannattaa käydä lukemassa asiasta.

Vierailija
11/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan miäs?

Vierailija
12/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin viestiäni niin kauan, että ap ehdit lisätä, että ajatus seksistä kiihottaa. Ei sitten viestini taida olla relevantti, olen no 10 siis.

Vierailija
13/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa aseksuaaleja ihmisiä. En tiedä asiasta kovin paljoa, mutta jotkut eivät ole kiinnostuneita seksistä lainkaan, jotkut tykkäävät esim. halata, jotkut haluavat romanttisen rakkaussuhteen ilman seksiä jne. Eli aseksuaaleja on monenlaisia, kannattaa käydä lukemassa asiasta.

En ole aseksuaali koska haluan harrastaa seksiä.

Ap

Vierailija
14/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan miäs?

En tarkoita.

Vierailija
15/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kiihotun, mutta en alastomasta. Miehet näyttää paremmalta hyvännäköisissä vaatteissa, aika usein myös työreleissä. 

Vierailija
16/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään miehistä kiihotu. Naiset ovat paljon kiihottavampia.

Vierailija
17/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on siis näin. Miksi meillä muuten olisi pilvin pimein ns. miesten lehtiä, jotka myyvät hyvin. Kaikenlaista. mm. autoja ja elokuvia, myydään naisten alastomilla vartaloilla, Vastaavia juttuja naisille, joissa esitellään miesvartaloita ei vaan ole. Joitakin on ehkä, mutta niitä käyttää homot.

Naisia katsellaan ja ihaillaan, miehet ovat suorittajia ja heitä ihaillaan tekemisistään. Paljon enemmän vielä kuin naisia.

Näin se menee.

Vierailija
18/18 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit kenties kiihottumaan miehen kropasta sitten kun olet kokenut seksiä paljon ja vapautunut siihen liittyvistä estoista. Mulle on käynyt niin. N35