En kiihotu miehen kropasta. Epänormaalia?

Vierailija

Miehen kropassa ei ole mitään kiihottavaa. Onko normaalia ajatella näin? Luulen olevani hetero ja olen neitsyt.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En muista, että olisinko koskaan kiihottunut miehen kropasta. Siis kenenkään miehen. Kosketus, sanat ja teot ovat mua kiihottavia juttuja, ei niinkään miehen katselu ja ulkonäkö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvin olennaista myös tietää että kiihotutko sitten naisen kropasta?

Rinnat ovat kauniit (ja ehkä kiihottavat?) mutta en osaa kuvitella seksiä naisen kanssa.
Ap

Vierailija

Mä kiihotun jos visuaalisesta ärsykkeestä jos on todella kuuma mies. Teillä ei oel riittävää kyseenalaistamistaitoa vallitsevaa kulttuuria kohtaan ja itsetuntoa. Jos nää löytyy niin ajatus miehen (hyvännäkösestä)kropasta on äärimmäisen kiihottava

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen kropassa ei ole mitään kiihottavaa. Onko normaalia ajatella näin? Luulen olevani hetero ja olen neitsyt.

On olemassa aseksuaaleja ihmisiä. En tiedä asiasta kovin paljoa, mutta jotkut eivät ole kiinnostuneita seksistä lainkaan, jotkut tykkäävät esim. halata, jotkut haluavat romanttisen rakkaussuhteen ilman seksiä jne. Eli aseksuaaleja on monenlaisia, kannattaa käydä lukemassa asiasta.

Vierailija

Kirjoitin viestiäni niin kauan, että ap ehdit lisätä, että ajatus seksistä kiihottaa. Ei sitten viestini taida olla relevantti, olen no 10 siis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On olemassa aseksuaaleja ihmisiä. En tiedä asiasta kovin paljoa, mutta jotkut eivät ole kiinnostuneita seksistä lainkaan, jotkut tykkäävät esim. halata, jotkut haluavat romanttisen rakkaussuhteen ilman seksiä jne. Eli aseksuaaleja on monenlaisia, kannattaa käydä lukemassa asiasta.

En ole aseksuaali koska haluan harrastaa seksiä.
Ap

Vierailija

Minä kyllä kiihotun, mutta en alastomasta. Miehet näyttää paremmalta hyvännäköisissä vaatteissa, aika usein myös työreleissä. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat