Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Vierailija kirjoitti:
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3355746/Kris-Jenner-teases…
Wooot??!!
Tease: härnätä, kiusata, kiusoitella
Kylie ja Kendall valmistu high schoolista. Kyliehän on vasta 18, ei edes voisi valmistua collegesta.
En uskois kyllä yhtäkään juorulehteä. Jossain roskalehdessä oli taannoin, että Scottilla ja Kendallilla on salaromanssi (paparazzien ottamiin kuviin, jossa kävivät päivällä shoppailemassa, oli tummennettu tausta, jotta näyttäis siltä, että tulivat yöllä kahdestaan jostain :D) ja myöhemmin oli kannessa otsikot, että Kendall on raskaana Scottille. Jotkut ö-luokan lehdet kirjottaa aivan tuulesta temmattuja juttuja, jotka vaikuttaa vain huonolta huumorilta.
Scott petti kourtneya jo ennen ensimmäistä kautta. Ekan kauden ekoissa jaksoissa puhutaan siitä. Täähän ohjelma tuli joskus "ajallaan" tv:stä, just se eka kausi, mut sit loppu.
Kannattaisi varmaan lukea uutinen ennen se linkittämistä. Tuossahan oli kyse vain siitä, että KUWTK:n tulevassa jaksossa (kuvattu viime toukokuun aikoihin) eli tänä sunnuntaina kerrotaan Kimin olevan raskaana. Eli tuo kuva oli vain teaser katsojille seuraavan jakson tapahtumista, joskin kaikkihan jo tiesi, että Kim on se, joka odottaa.
Khloe on ihana! Siskoksista kaunein, aidoin ja karismaattisin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Jotenkin kiehtovalla tavalla kaunis... Vähän Elviksen näköä :)
Ärsytti silti sen itsenäisyyspäivän kakkuhuijaus. Väitti Instagramissa leiponeensa itse kuvan piirakat ja kakut. Jäi sitten kiinni leipomon omistajan tullessa tuohtuneena julkisuuteen kertoen, että ne olivat hänen leipomonsa tekeleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti silti sen itsenäisyyspäivän kakkuhuijaus. Väitti Instagramissa leiponeensa itse kuvan piirakat ja kakut. Jäi sitten kiinni leipomon omistajan tullessa tuohtuneena julkisuuteen kertoen, että ne olivat hänen leipomonsa tekeleet.
*kiitospäivä. Ja khlo siitä johtuen lapsellisesti alkoi haukkumaan twitterissä ja siteerasi raamattua ym. Keskarin näyttö kuvia. Ottaa koville kun jäi valheesta kiinni.
Valhettahan kaikki on. Kim käyttäytyy kuin olisi ainut nainen joka koskaan on synnyttänyt. En usko että itse edes synnytti. Ja nyt vetäytyy julkisuudesta pariksi kuukaudeksi niinkuin viimeksikin ja teettää paljon kaunesleikkauksia ja tulee "laihtuneena" takaisin.
Tää koko perhe on niin kieroutunu ja sairas. Niin täynnä valheita etteivät varmaan edes ite tiedä enää totuutta. "Pyllyni on aito! Armenialaiset geenit!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*kiitospäivä. Ja khlo siitä johtuen lapsellisesti alkoi haukkumaan twitterissä ja siteerasi raamattua ym. Keskarin näyttö kuvia. Ottaa koville kun jäi valheesta kiinni.
Valhettahan kaikki on. Kim käyttäytyy kuin olisi ainut nainen joka koskaan on synnyttänyt. En usko että itse edes synnytti. Ja nyt vetäytyy julkisuudesta pariksi kuukaudeksi niinkuin viimeksikin ja teettää paljon kaunesleikkauksia ja tulee "laihtuneena" takaisin.
Tää koko perhe on niin kieroutunu ja sairas. Niin täynnä valheita etteivät varmaan edes ite tiedä enää totuutta. "Pyllyni on aito! Armenialaiset geenit!"
Eikös Kim otattanut pyllystään röntgen tms. kuvat todistaakseen aitouden ;)
Hauskaa ajanvietettä tää sarja. Mua kummastuttaa ja vähän kauhistuttaa Kylien muodonmuutos. Miksi hän halusi tehdä itsestään yli 30-kymppisen näköisen? Veikkaan että taustalla on vähän paineita erottua tuon sisaruskatraan joukosta. Esim. Kim on tietynlainen tyyli-ikoni, Kendall menestyy mallinurallaan, niin Kylienkin täytyi kehittää jotakin saadakseen huomiota. Hän vain taitaa pitää fanejaan aika tyhminä, kun ei meinannut myöntää edes huulten täyttöä, vaikka se taitaa olla vain yksi kymmenestä operaatiosta mitä hänen kasvoilleen on tehty.
Jos olette seuranneet enemmän kuin yhden jakson, on ihan päivänselvää että toi Kris on narsisti. Haluaa huomiota hinnalla millä hyvänsä. Muka tukee lapsiaan, mutta todellisuudessa kilpailee heidän kanssaan ulkonäkö asioissa ja huomiosta. Kuvottavaa mun mielestä. Lapset tietty kasvaneet pumpulissa ja rahavirran keskellä, mutta sen huomioon ottaen yllättävän "normaaleja".
Vierailija kirjoitti:
Jos olette seuranneet enemmän kuin yhden jakson, on ihan päivänselvää että toi Kris on narsisti. Haluaa huomiota hinnalla millä hyvänsä. Muka tukee lapsiaan, mutta todellisuudessa kilpailee heidän kanssaan ulkonäkö asioissa ja huomiosta. Kuvottavaa mun mielestä. Lapset tietty kasvaneet pumpulissa ja rahavirran keskellä, mutta sen huomioon ottaen yllättävän "normaaleja".
Olen ajatellut samaa! Kun Robert murtui jossain keskustelussa ja teki selväksi että tarvitsisi tukea ja halusi kertoa, miten yksin hän kokee olevansa, ei äidiltä irronnut kuin muodollisesti "voi voi , on se ikävää", eikä pientäkään aitoa huolta poikansa tuskasta irronut. Se oli jotenkin täysin kykenemätön yhtään tulemaan poikaansa vastaan tai tukemaan häntä.
Kun tyttären syntymäpäiviä juhlittiin isolla porukalla jossain kattohuoneistossa, niin oikein näki, kuinka Krisiä harmitti, kun nuoret eivät vaan kertakaikkiaan jaksaneet huomioida häntä sitten kuitenkaan, vaikka hän sentään oli päivänsankarin Äiti. Tunnen muitakin tällaisia Äitejä,jotka lastensa häissä/juhlissa/lapsenlapsen ristijäisissä ovat sitä mieltä,että HEITÄ pitäisi huomioida ja juhlia eniten, koska "Minähän hänet olet synnyttänyt".
Jossain kohtauksessa näkee,miten varskinkin kaksi nuorinta hieman pelkää äitikään, vaikka käytös onkin neutraalia, mutta ilmeet paljastavat.
Kuten aidot narsistit, on tälläkin äidillä yksi lapsista suosikki, jota hän suosii muiden kustannuksella, eikä edes yritä peitellä sitä.
Ainoa, joka näyttää uskaltavan sanoa vastaan Krisille, ja joka selvästi ei ole mamman vallan alla, on Klhoe. Kerran hän jopa sanoi jotenkin hyvin vakavasti äidilleen, että "ei kannata mun kans aloittaa tuota peliä ollenkaan." Ja Kris ei sanonut mitään. Hyvä Klhoe!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistanut että ei ole implantteja. Meni hyvillä mielin koska tiesi että rasvapistokset ei näy röntgenissä. Niin epämuodostunutta pyllyä ei treenillä saa. Ja yhdelläkään kardashianilla ei oletarpeeksi treenatut jalat semmoisille pyllyille ;)
Olen huomannut saman, että varsinkin nuoremmat tytöt "pelkää" mita sanoa Krisille missäkin tilanteessa. Varmaan tuler huutia kameroiden ulkopuolella :/ ainakin sellainen kuva minulle on jäänyt myös.
Kris hakee huomiota keinolla millä hyvänsä. Tavallaan "kilpailee" tyttäriensä kanssa myös vävyjensä huomiosta. Jaksossa, jossa Scott oli myynyt anopiltaan joululahjaksi saamansa skootterin oikein näkyi ulospäin kuinka Kris kihisi ja kiehui. Kuinka Scott kehtaa myydä HÄNEN antamansa lahjan. Mitä sillä väliä vaikka Scott sanoo ettei hän aja skoottereilla, Krisin mielestä hänen pitäisi koska HÄN on sellaisen lahjan vävylleen ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistanut että ei ole implantteja. Meni hyvillä mielin koska tiesi että rasvapistokset ei näy röntgenissä. Niin epämuodostunutta pyllyä ei treenillä saa. Ja yhdelläkään kardashianilla ei oletarpeeksi treenatut jalat semmoisille pyllyille ;)
Meinaatko, että kaikki klaanista on käynyt laittamassa rasvapistoksia perseeseen? Eiköhän se ole ihan geeneissä, että jokaisella on muhkea pylly ja kapea vyötärö. En itsekkää oo hetkeäkään kuvitellut että pyllyt olisi treenattu isoksi ja pyöreäksi. Ja millä tavalla epämuodostunut?
Muutenkin oon vähän epäileväinen sen suhteen, että Kylie olisi itseään leikellyt. Monet puhuu, että silmäluomia olisi leikattu tai kohotettu, mutta meikki, kulmakarvojen muutos ja kulmien kohottaminen omilla lihaksilla vaikuttaa tosi paljon, etten usko siihenkään.
Huulet kyllä on varmaan kaikilla muilla paitsi Kendalilla ja Kourtneyllä täytetty.
No Kimin pylly ainakin kasvaa vaan vuos vuodelta :D ja khloen on myös isompi. Googlen kuvahaulla ihan selvää, ovat myös todella oudon näköisiä housuissa nämä pyllyt. Ainakin Khloen on kuin koripallo olisi housuissa.
Hyvät pyllyt oli ennen kuin menivät muuttamaan. Uskon kyllä että heillä on luonnostaan kapea vyötärö ja leveä lantio mutta kun ei tommonen muoto ole luonnollinen...
Vierailija kirjoitti:
No Kimin pylly ainakin kasvaa vaan vuos vuodelta :D ja khloen on myös isompi. Googlen kuvahaulla ihan selvää, ovat myös todella oudon näköisiä housuissa nämä pyllyt. Ainakin Khloen on kuin koripallo olisi housuissa.
Hyvät pyllyt oli ennen kuin menivät muuttamaan. Uskon kyllä että heillä on luonnostaan kapea vyötärö ja leveä lantio mutta kun ei tommonen muoto ole luonnollinen...
Minunkin perse rupes leviimään mitä enemmän lapsia sain ;)
Miksei noita koiria opeteta sisäsiistiksi tai viedä lenkille? Sitten vaan ihmetellään miksi koira ulostaa sisälle. Vanhemmat koirat Dolce ja Gabbana taitaa kuutenkin olla sisäsiistejä (koska silloin Bruce asui vielä kotona ja koulutti Kendallin ja Kylien koirat), mutta tätä Kendallin Blu-tanskandoggia ei ole tainnut kukaan opettaa sisäsiistiksi? En ymmärrä miksi rikkaat julkkikset ottaa lemmikkejä, mutta eivät ymmärrä, että niistä on myös huolehdittava. Vielä pahempi tilanne oli Osbourneilla, joiden kaikki kymmenet koirat kakkasi minne sattuu :D
Jonathan taisi tuikata.