Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Tykkäsin Scottista eilisessä jaksossa siellä rentoutumislomalla. Kourt oli aika tyhmeä, mutta ehkä tosiaan johtuu siitä, että on tottunut tukahduttamaan tunteensa.
Katsoin heti perään uusimman jakson (eli viime su näytetty usa:ssa) ja oli siinä käsiteltiin Khloen ja Lamarin eroprosessiä lähes samoilla sanakäänteillä kuin eilisessä AVA:n jaksossakin.
Kris näyttää näissä Suomessa näytettävissä jaksoissa hyvältä, mutta uusimman kauden jaksoissa on jotenkin rupsahtaneempi. Häiritsee ne liian ylös vedetyt kulmakarvat (face lift gone bad?) ja kampauskin on joten hapsuisempi.
Siinä jaksossa näytettiin kun Kris ja Caitlyn vihdoin tapasivat ekaa kertaa Malibussa ja myöhemmin Kylien 18-v.-päivällisellä. Selvästi Kris oli edelleen katkeran oloinen, vaikka tulivatkin toimeen. Toivottavasti niiden välit tuosta paranee.
Minusta myös se KUWTK:n vihellystunnari oli parempi alkumusiikki kuin nykyinen "o oh oh o o oh.."-tunnusmusa.
Scott oli eilisessäkin jaksossa symppis. Yllätyin siitä miten aikuismaisesti Scott suhtautui vanhempiensa poismenoon. Hän on tietysti hirveän surullinen ja ahdistunut, mutta haluaa kovasti puhua tunteistaan eikä pakene asiaa. Mä pelkäsin ihan toisenlaista reaktiota, sellaista että sulkeutuisi/raivoaisi ja lähtisi jonnekin Vegasiin vetämään pään täyteen viikoiksi. Mutta kyllähän se Scottin romahdus (juhliminen ja pettäminen) tulee sitten myöhemmin kuitenkin... Niin harmi, koska mun mielestä näissä Suomen jaksoissa Scottilla ja Kourtilla näyttää menevän paremmin kuin pitkään aikaan.
Onko Robista mitään tuoreita uutisia? Mikö hänen tilanne on? Päivitti ainakin insta-tiliään n. viikko sitten Kylie huulikiiltokokoelman tiimoilta. Yeensäkin onnittelee syntymäpäivinä ja ilmaisee tukensa kampanjoiden lanseerauksien aikaan somessa, mutta ei muuten näyttäydy.
Noissa Suomen jaksoissahan Robilla on menossa vähän parempi jakso, koska vetää kuntokuuria (verikoetulokset eli maksan mahdollinen posahtaminen oli wake up call). Ilmeisesti sitten kuitenkin taas ottaa takapakkia myöhemmin..
Minä olen alkanut pitämään Scottista. Kovasti hän yrittää... Ja onneksi Kourtneykin nyt vähän havahtui tunne-elämältään. Ei tuollaisia hetkessä muuteta. Tunnistan Kourteyssä paljon samaa kuin itsessäni.
Khloe surettaa :/ ero Lamarista ottaa koville.
Twitteriään Rob on päivittänyt viimeksi 13.11 jonkun valokuvan tiimoilta, ei ole siinä itse.
Useat fanit huhuilee Robin perään, ovat huolestuneita.
Kris sanoo jossain haastattelussa vähän kierrellen että "Rob tekee töitä hyvinvointinsa eteen ja tulee olemaan ok". Mitä tuokin nyt sitten tarkoittaa, eipä se Kris kertoisi muutakaan. Mä vähän veikkaan huumeita, mutta toivon ettei näin ole.
Asuu Khloen luona.
Kris on niin nolo. Tunkee tyttäriensä mukaan tankotanssikurssille, teettää alastonkuvia ... Yrittää niin olla nuorekas. Eikö sillä ole omia kavereita ollenkaan kun aina tunkee mukaan lastensa kavereitten seuraan?
Vierailija kirjoitti:
Tuo niiden talokaan ei muuten ole oikeasti niiden, turvallisuussyistä (siis ainakaan Kardashienin talo, en tiedä siitä Jennerin talosta). Tuohon käsikirjoitukseen viitaten, luin juuri että se Kanyen kosintakin otettiin monta kertaa uudestaan kun oli vääränlainen valaistus Kimin mielestä. En tiedä mikä osa tuossa sarjassa on lopulta aitoa jos mikään, tapahtumien osalta: mutta katson sarjaa minäkin, onhan ne persoonina aika viihdyttäviä.
Mikä Kardashianien talo? Tuo talo, jossa Kris asuu on Jennerien talo, koska Krishän on edelleen avioeron jälkeenkin Jenner. Vai pitäsikö nykyään käyttää sanaa Jennerin talo, koska sieltä on Kylie ja Kendallkin muuttaneet pois.
Ootteko huomannu että krisillä lähes aina jotain alkoholijuomaa missä nyt sattuvat olemaankaan
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu että krisillä lähes aina jotain alkoholijuomaa missä nyt sattuvat olemaankaan
Kyllä.
Hänen läheisensäkin siitä usein puolivitsillä huomauttelevat.
Tästä sarjasta varmaan 95% on pelkkää teatteria, mutta mun kävi eilen niin sääliksi Scottia kun soitti Khloelle ja kertoi pahasta olostaan. Kourtney ei todellakaan ole ollut Scottille hyvä kumppani, äitinsä johdolla aina haukkunut maanrakoon ja haukkunut kusipääksi. Aina nalkuttanut mitättömistä asioista. En voi edes kuvitella millaista on menettää lyhyen ajan sisällä molemmat vanhemmat. Jos olisin ollut tilanteessa Scottin kumppani olisin antanut ison ja lämpimän halauksen.
Vierailija kirjoitti:
Kris on niin nolo. Tunkee tyttäriensä mukaan tankotanssikurssille, teettää alastonkuvia ... Yrittää niin olla nuorekas. Eikö sillä ole omia kavereita ollenkaan kun aina tunkee mukaan lastensa kavereitten seuraan?
Käsikirjoituksella ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoituksella ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssa...
No kuka täysipää tollaseen suostuisi?
Eukko on kuuskymmentä ja käyttäytyy kuin olisi 20v paitsi ei tajua siitä mitään.
Kyllä se Kris on tollainen, huomionhakuinen..
Näissä 9. kauden jaksoissa huomaa selkeän suunnan siihen, että Bruce nostaa itseään pois Krisin tossun alta ja on jämäkämpi omissa mielipiteissään.
Krisistä huomaa, ettei hän oikein tiedä miten suhtautua kun B ei enää suostukaan kaikkeen mitä hän sanelee ; mm. hiusleikkaus, tytärten kasvatusasiat jne.
Kris on varmaan sellainen joka haluaa määrätä kaapin paikan ja nyt kun B alkaa olemaan enemmän oma itsensä, vihdoin yli 60- vuotiaana uskaltaa alkaa ottaa askelia todellisen minuutensa suhteen, Kris ei kestä sitä kun ei voi enää kontrolloida
En ymmärrä tuota Scottin ja Kourtneyn suhdetta. Se on jotenkin passiivis-agressiivinen.
Missä hellyys ja läheisyys?
En näe..
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota Scottin ja Kourtneyn suhdetta. Se on jotenkin passiivis-agressiivinen.
En näe..
Olen sarjaa seurannut alusta asti ja silloin alussahan olivat ihan erilaisia, hassuttelivat, pussailivat ja osoittivat hellyyttä toisilleen. Veikkaan, että Scottin uskottomuus ja lapset ovat ajaneet suhteen tuohon pisteeseen, alkoholiongelmat ja muut vielä pahentaneet tilannetta.
Scott ja Khloe edelleen suosikkejani, molemmat kokeneet kovia tahoillaan ja ovat mielestäni aidoimpia ihmisiä.
PS. Hehän eivät olekaan mitään Kardashianeja, Scott avoliitossa Kardashianin kanssa ja Khloen oikea isä oli se Krisin entinen mieskampaaja(?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe..Olen sarjaa seurannut alusta asti ja silloin alussahan olivat ihan erilaisia, hassuttelivat, pussailivat ja osoittivat hellyyttä toisilleen. Veikkaan, että Scottin uskottomuus ja lapset ovat ajaneet suhteen tuohon pisteeseen, alkoholiongelmat ja muut vielä pahentaneet tilannetta.
Eikö tuo uskottomuus tapahtunut vasta niihin aikoihin kun erosivat? Toisen mielestä ehkä uskottomuutta, toisen mielestä ei enää jos eivät asu saman katon alla tms?
Tuo sarja tehdään siitä näkökulmasta että Kardashian-klaani on aina se viattomampi osapuoli ja ne muut huonompia ja kelvottomampia ihmisiä (Lamar, Scott, koripallo-Kris jne)
Kun Bruce vaihtoi naiseksi, niin siinä sen omassa sarjassa Kim&Kanye, Scott, Kylie ja Khloe olivat ainoat jotka tapasivat häntä, ja lopulta kohtasi myös Krisin. Se oli jotenkin tuskaista katsottavaa, Bruce yritti selittää tunteitaan ja että miksi antoi sen Vanity Fairin lehtijutun ja lievästi turvonnut Kris katsoi vaan tätä "uutta pitkää näyttävää naista" sillä silmällä että "tuo mun exämies on nyt paremman ja seksikkäämmän näköinen kuin minä itse".
Vierailija kirjoitti:
Scott ja Khloe edelleen suosikkejani, molemmat kokeneet kovia tahoillaan ja ovat mielestäni aidoimpia ihmisiä.
PS. Hehän eivät olekaan mitään Kardashianeja, Scott avoliitossa Kardashianin kanssa ja Khloen oikea isä oli se Krisin entinen mieskampaaja(?).
Eikö Khloella olekaan sama isä kuin Kimillä ja Kourteyllä? Entäs Rob?
Se selittää paljon...
Vierailija kirjoitti:
Kun Bruce vaihtoi naiseksi, niin siinä sen omassa sarjassa Kim&Kanye, Scott, Kylie ja Khloe olivat ainoat jotka tapasivat häntä, ja lopulta kohtasi myös Krisin. Se oli jotenkin tuskaista katsottavaa, Bruce yritti selittää tunteitaan ja että miksi antoi sen Vanity Fairin lehtijutun ja lievästi turvonnut Kris katsoi vaan tätä "uutta pitkää näyttävää naista" sillä silmällä että "tuo mun exämies on nyt paremman ja seksikkäämmän näköinen kuin minä itse".
Olenkin miettinyt miten Kris ottaa sen Brucen muodonmuutoksen ja arvasin ettei hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe..Olen sarjaa seurannut alusta asti ja silloin alussahan olivat ihan erilaisia, hassuttelivat, pussailivat ja osoittivat hellyyttä toisilleen. Veikkaan, että Scottin uskottomuus ja lapset ovat ajaneet suhteen tuohon pisteeseen, alkoholiongelmat ja muut vielä pahentaneet tilannetta.
Missä vaiheessa Scott petti ja kenen kanssa?
Olen seurannut sarjaa vasta nyt 8. kaudelta eteenpäin.
Usein mietin että Scott ja Khloe sopis paremmin yhteen kuin Scott ja Kourteny. Samanlaiset huumorintajut ja Scott on itsekin sanonut että pystyy paremmin juttelee Khloelle. khloe on minun lemppari ehdottomasti
Khloe on ainoa joka laittaa kunnolla äidilleen vastaan, edes välillä.