Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Mulla on kutina et toi liitto on Kimille ns. järkiavioliitto, mut Kanyelle enemmän. Kyl mä uskon et he on yhdessä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kutina et toi liitto on Kimille ns. järkiavioliitto, mut Kanyelle enemmän. Kyl mä uskon et he on yhdessä pitkään.
Juuri päinvastoin, Kanyella on tarkka suunnitelma millaisen avioliiton hän haluaa (mm. uusi Kimin vaatekaapin suhteen alkuaikoina), ja Kimille puolestaan on lottovoitto saada kuuluisa ja rikas mies joka on tehnyt kuuluisuutensa eteen jotain muuta kuin seksivideon.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Scottille kuuluu nykyään? Ja missä jamassa mahtaa olla, onko pysynyt kuivilla katkon jälkeen..
Ilmeisesti kerran on ainakin retkahtanut ryyppäämään, toivottavasti jäi vain kertaan :/
Ja iltalehden mukaan Rob on joutunut sairaalaan, jossa on saanut diagnoosiksi diabeteksen... Harmittaa Robin puolesta, sillä sarjassa hän on ollut yka mun lemppareista. Toivottavasti saisi asiansa kuntoon!
Aaarrrggghhh! Suomessa ollaan neljä, NELJÄ vuotta jäljessä ja taas Kardashianit lopetettiin ja näytetään UUSINTOJA jostain täydellisistä naisista!
=/
Kourtney samanlainen puuma, kuin äitinsä. Eikös se Krisin nykyinen mies ole Krisiä aika paljon nuorempi?
Vierailija kirjoitti:
Kourtney samanlainen puuma, kuin äitinsä. Eikös se Krisin nykyinen mies ole Krisiä aika paljon nuorempi?
Rikkaana tunnettuna vanhempana naisena voi olla aika hankalaa löytää uutta seurustelukumppania. Kaikki oman ikäiset saman tuloluokan miehet ja nuoremmatkin katselevat lähinnä vain niitä parikymppisiä nuoria naisia, koska rahalla ja maineella saa. Tämä käytännössä ajaa nämä vanhemmat naiset myös etsimään itselleen sitten sen toyboyn. Voihan se olla kivaa sekstailla taas vaihteeksi nuoren miehen kanssa, mutta naiset yleensä kyllä haluaisivat kunnon suhteeseen jonkun oman ikäisensä miehen.
Kourtney nyt on vielä kuitenkin sen verran nuori ja hyvännäköinen, että eiköhän tämä Justin Bieber -vaihe ole vain joku lyhyt piristysruisku. Eiköhän vielä löydä jonkun kunnon suht ikäisensä miehen rinnalleensa. Vaikea kuvitella, että Bieber olisi alkamassa kolmen lapsen isäpuoleksi :)
Aika huolestuttavia juttuja Robin terveydestä tullut viime aikoina. Ilmeisesti tällä hetkellä sairaalassa, haima ja munuaiset olisivat pettämässä? Diabeteskin on. Pelottaa, että mies kuolee jo näin nuorena :( Sinänsä minusta omituista, vaikuttaako se diabetes noin paljon? Kun ei minusta Rob nyt miltään ihan järkyttävän ylipainoiselta näytä, mutta toki joillakin ne ylipainon tuomat ongelmat alkavat jo varhain ja jotkut saattavat elää vuosikymmeniä todella ylipainoisina. Tasan ei mene onnenlahjat. Toivottavasti Rob nyt paranisi! :(
Vierailija kirjoitti:
Aika huolestuttavia juttuja Robin terveydestä tullut viime aikoina. Ilmeisesti tällä hetkellä sairaalassa, haima ja munuaiset olisivat pettämässä? Diabeteskin on. Pelottaa, että mies kuolee jo näin nuorena :( Sinänsä minusta omituista, vaikuttaako se diabetes noin paljon? Kun ei minusta Rob nyt miltään ihan järkyttävän ylipainoiselta näytä, mutta toki joillakin ne ylipainon tuomat ongelmat alkavat jo varhain ja jotkut saattavat elää vuosikymmeniä todella ylipainoisina. Tasan ei mene onnenlahjat. Toivottavasti Rob nyt paranisi! :(
Diabetes on hengenvaarallinen, jos sitä ei hoida oikein.
http://hollywoodlife.com/2015/09/01/khloe-vs-kim-butt-bigger-kardashian…
Eihän nuo voi olla enää tosissaan noiden periensä kanssa! Viiden vuoden päästä rasvaimuun ja nahankiristykseen?
Vierailija kirjoitti:
http://hollywoodlife.com/2015/09/01/khloe-vs-kim-butt-bigger-kardashian…
Eihän nuo voi olla enää tosissaan noiden periensä kanssa! Viiden vuoden päästä rasvaimuun ja nahankiristykseen?
ihan jäätävät
Mitä helvettiä, Justin Biiberö?!!??!?! Ahahahaaaahh, mitä ihmettä. Mitä ihmettä Kourtneynkin päässä liikkuu, vai onko nää niitä julkisuustemppuja. Haluaako ärsyttää Scottia? Voi jee, en ollut uskoa todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, Justin Biiberö?!!??!?! Ahahahaaaahh, mitä ihmettä. Mitä ihmettä Kourtneynkin päässä liikkuu, vai onko nää niitä julkisuustemppuja. Haluaako ärsyttää Scottia? Voi jee, en ollut uskoa todeksi.
No ei kannata kaikkea sokeasti uskoa mitä lukee...
...Eikös joku aika sitten huhuttu, että piiperö deittailis Kendallia? :D Tutkimattomat ovat roskalehdistön tiet...
Vierailija kirjoitti:
...Eikös joku aika sitten huhuttu, että piiperö deittailis Kendallia? :D Tutkimattomat ovat roskalehdistön tiet...
Tai sitten Bieber on ottanut vastaan haasteen Gotta catch 'em all?
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt Kendall deittailee taas Harry Stylesiä.
Onhan piiperöstä kuva leikkimässä masonin kanssa... mutta tiedä nyt ovatko sänkyyn hypänneet.
En tiedä tosta bieber-jutusta, mutta Rob kyllä huolestuttaa, hän on yks mun lemppareista sarjassa, sen verran mitä on siinä esiintynyt. Kendall ja Kim on kans lemppareita, Kendall on "normaalimpi" kuin muut eikä tee niin isoa numeroa kaikesta. Kimistä saa sarjassa jotenkin paljon paremman kuvan kuin media antaa. En niin tykkää Brucesta, Kris on aika ärsyttävä välillä. Kourtneystä tykkään myös, hyvä äiti ja toimivat Scottin kanssa hyvin tiiminä, Scottin huumori on hyvää, mutta alkoholin kanssa menee välillä yli. Khloe on välillä ihan ookoo, joskus vähän ihmettelen sen mielipiteitä mutta onhan hän kokenut kaikenlaista. Ootteko muuten katsoneet noita about Bruce jaksoksa 10 kaudelta missä kerrotaan sen muutoksesta? Pyörii mulla nyt, enkä oikein osaa päättää mielipidettä. Hyvä että puhuvat siitä suoraan, mutta en vieläkään pidä Brucesta tässä.. näkyyköhän Caitlyninä sarjassa jossain vaiheessa?
Mitäköhän Scottille kuuluu nykyään? Ja missä jamassa mahtaa olla, onko pysynyt kuivilla katkon jälkeen..