17v Suomalaistyttö riehui Heinolassa
Alaikäinen suomalaistyttö riehui Heinolassa. Yleensä riehujat ovat olleet noin 14-vuotiaita, mutta tämä lienee joku poikkeustapaus.
Kommentit (48)
Naisilla on samat oikeudet kuin miehillä, ja näin sen tulee ollakkin. Mutta kaikista ihmisistä löytyy häiriintyneitä yksilöitä. Näiden yksilöiden teoilta voi edes hieman yrittäö suojautua omilla valinnoilla. Missä seurassa liikut, tilaako taksin vai toikkaroitko kännissä puiston läpi, joku aukoo päätä grilli jonossa auotko itse takasin.... Nykyään on käsitys, joka lauseena ei ole väärä, Minulla on oikeus ja koskemattomuus. On joo, mutta ei se tee meille kuplaa joka suojelisi kaikelta.
Vierailija kirjoitti:
MInua kiehtoo sanamuoto "loukkasi itsensä". Kukaan ei siis satuttanut häntä, hän ihan itse sen teki?
Poliisin mukaan turvapaikanhakijat lähentelivät alaikäisiä naisia - siis useita:
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/heinolassa-yhteenotto-mukana-turvapa…
Yksi tyttö oli sitten "satuttanut itsensä", mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.
Ehkäpä pointti oli siinäkin, että ei maailmalla ne naiset jotka eivät ole "nyrkin ja hellan välissä" kuitenkaan pidä " alkoholinkäyttöä, hauskanpitoa, irtosuhteita ja provosoivaa pukeutumista tytön ja naisen oikeus- ja vapausasiana.
Vierailija kirjoitti:
MInua kiehtoo sanamuoto "loukkasi itsensä". Kukaan ei siis satuttanut häntä, hän ihan itse sen teki?
Mua häiritsee tuo kamalasti. En vaan ymmärrä. Tulee mieleen että tyttö olisi itse söheltänyt ja satuttanut itsensä, ihan kuten sanotaan, jos joku tippuu katolta ja _loukkaa itsensä_. Mites jos murhistakin puhuttaisiin noin? "Hän tappoi itsensä" niin siis mitä
Vierailija kirjoitti:
Muttakunsuomalaisetkin! Unelma!
Tää argumentti on niin älytön :o ymmärrän pointin siinä, että "nyt kun lähentelyt otetaan vakavasti turvapaikanhakijoiden tehneenä, niin jatkossa voidaan ottaa vakavasti myös kaikki kantasuomalaisten lähentelyt". Mutta kun moni tuntuu ajattelevan, että mitä sitten vaikka nää uudet tulokkaat raiskaa, kun kyllähän suomalaisetkin tekee sitä? Mitä vittua?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on samat oikeudet kuin miehillä, ja näin sen tulee ollakkin. Mutta kaikista ihmisistä löytyy häiriintyneitä yksilöitä. Näiden yksilöiden teoilta voi edes hieman yrittäö suojautua omilla valinnoilla. Missä seurassa liikut, tilaako taksin vai toikkaroitko kännissä puiston läpi, joku aukoo päätä grilli jonossa auotko itse takasin.... Nykyään on käsitys, joka lauseena ei ole väärä, Minulla on oikeus ja koskemattomuus. On joo, mutta ei se tee meille kuplaa joka suojelisi kaikelta.
Yleinen käsitys on, että yksilö itse saa olla kuinka haluaa ja tehdä mitä tahtoo kunhan vain kunnioittaa Suomen lakia. Se on naiivia ja kansainvälisesti harvinaista. Täällä se silti on monen ihmisen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttakunsuomalaisetkin! Unelma!
Tää argumentti on niin älytön :o ymmärrän pointin siinä, että "nyt kun lähentelyt otetaan vakavasti turvapaikanhakijoiden tehneenä, niin jatkossa voidaan ottaa vakavasti myös kaikki kantasuomalaisten lähentelyt". Mutta kun moni tuntuu ajattelevan, että mitä sitten vaikka nää uudet tulokkaat raiskaa, kun kyllähän suomalaisetkin tekee sitä? Mitä vittua?
Sarkasmi on vaikea laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tuo kamalasti. En vaan ymmärrä. Tulee mieleen että tyttö olisi itse söheltänyt ja satuttanut itsensä, ihan kuten sanotaan, jos joku tippuu katolta ja _loukkaa itsensä_. Mites jos murhistakin puhuttaisiin noin? "Hän tappoi itsensä" niin siis mitä
Ei tappannut vaan tapatti!
Vähän sama juttu kuin uutisoitaessa, että "nainen raiskattiin", (verbi passiivimuodossa) sen sijaan, että todettaisiin rehellisesti, että "mies raiskasi naisen". Käyttämällä verbistä passiivimuotoa saadaan se tekijä häivytettyä pois ja jäljelle jää vain uhri ja teko, jolloin uhri voidaan syyllistää.
Samoin on tässä uutisessa. Koska 17v tyttö "loukkasi itsensä" niin kukaan ulkopuolinen ei ollut asian kanssa tekemisissä. Mitä nyt vähän juotti alkoholia ja yritti käydä käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hemmettiä? Eikö mielikuvitus pidemmälle kanna. Se on esim. voinu vaikka työntää pois lähentelijöitä ja kaatua siinä rytäkässä rappusista alas tms. Onnettomuus. Se on jo itsensä loukkaamista.
Oliko noi tytöt kehitysvammaisia vai mistä siinä oli kyse? 17-vuotias ja miesjoukko tulee tarjoamaan viinaa, MIKSI sitä juodaan, kaiken tämän viime päivien kohun jälkeen? Elääkö nämä jossain kellarissa vai? Ja onko niillä yleisesti ottaen tapana ruveta juomaan viinaa jos vieras miesjoukko tulee tarjoamaan? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä tarkoitusperä, mutta se, ettei joku osaa tai halua käyttää maalaisjärkeä ja haluaa elää siinä koskettomuuskuplassa, ei todellakaan ole mikään syy syyllistää uhria. Raiskaus ei ole koskaan uhrin vika.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tämä nykyajan newspeak, kun pitää rivien välistä lukea. Eikö voi sanoa, että tyttöjä yritettiin juottaa känniin, kävivät päälle ja eivät varautuneetkaan, että täällä tytöt laittavat vastaan. Kyllä kaikki tietää mikä näillä kavereilla on mielessä, turha yrittää tyttöjä syyllistää.
Suvakit syyllistää tyttöä. Mut jos käviski ilmi et tekijät olis suomalaisia, tästä tapauksesta sais taas aseen seuraavassa matu-raiskauksessa. "silloinkin suomalaiset ahdisteli eikä ketään kiinnostanu" näin se menee. Suvakeille on todella merkityksellistä kuka on tekijä ja kenelle tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko noi tytöt kehitysvammaisia vai mistä siinä oli kyse? 17-vuotias ja miesjoukko tulee tarjoamaan viinaa, MIKSI sitä juodaan, kaiken tämän viime päivien kohun jälkeen? Elääkö nämä jossain kellarissa vai? Ja onko niillä yleisesti ottaen tapana ruveta juomaan viinaa jos vieras miesjoukko tulee tarjoamaan? En ymmärrä.
17-vuotias on teini. Tuossa iässä jotkut saattavat vielä koetella omia ja vanhempien rajoja, ja on niin naiivi ettei ymmärrä mitä pahaa voisi tapahtua. Jotkut tuon ikäiset (ja vanhemmatkin) ovat oikeasti niin yksinkertaisia, että uskovat esim. median propagandan raukoista pakolaisista. Miksi raukka pakolainen nyt raiskaisi? Vielä kun niin mukavasti tarjoaa omista juomistaan!
Ennen torilla oli kesäöisin pesäpallo-otteluita Lahti - Heinola. Palloa ei tosin ollut ja sinitakit keskeyttivät Jukolan veljesten peluun harmittavasti.
Pitäisikö nämä ottelut elvyttää Suomi - Irak?
Mistä nämä femakot ja suvakit ovat keksineet, että ahdistelu ja raiskaus on ennen ollut suomalaisten miesten sallimaa ja vähättelemää?
En vain jaksa ymmärtää näiden sekopäiden tarkoitusperiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä hemmettiä, että miesjoukko juottaa alkoholia, käy käsiksi jne., mutta kun tyttö loukkaantuu mahdollisesti jopa vakavasti, ei heidän teoillaan ole mitään merkitystä. Tyttö ihan itse loukkasi itsensä. Ihan samalla tavalla kuin itsensä loukkaa se, joka yrittää epätoivoisesti lyömällä ja potkimalla estää raiskauksensa ja saa raiskaajan nyrkin iskeytymään nenäänsä. Mursi siis itse nenänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä tarkoitusperä, mutta se, ettei joku osaa tai halua käyttää maalaisjärkeä ja haluaa elää siinä koskettomuuskuplassa, ei todellakaan ole mikään syy syyllistää uhria. Raiskaus ei ole koskaan uhrin vika.
Puhuin yleisellä tasolla, en pelkästään raiskauksista. Enkä myöskään syyllistä uhreja toteamalla faktan. Mutta olithan jo ennen luettuasi kommenttini jo päättänyt mitä mieltä minä olen asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17-vuotias on teini. Tuossa iässä jotkut saattavat vielä koetella omia ja vanhempien rajoja, ja on niin naiivi ettei ymmärrä mitä pahaa voisi tapahtua. Jotkut tuon ikäiset (ja vanhemmatkin) ovat oikeasti niin yksinkertaisia, että uskovat esim. median propagandan raukoista pakolaisista. Miksi raukka pakolainen nyt raiskaisi? Vielä kun niin mukavasti tarjoaa omista juomistaan!
Lehdet huutaa raiskausta, vokkipaikkakunnilla yleisesti ottaen kuohuu, ja nämä alle vuoden päästä täysi-ikäiset on täysin mitään mistään ymmärtämättömiä ottaessaan turvapaikahakijoilta viinaa. Ehkä sitä täysi-ikäisyyden rajaa pitäisi nostaa. En sano että viinan hyväksyminen oikeuttaa mitään, mutta haloo kun joka paikassa huudetaan raiskausta ja hyväksikäyttöä. Kyllä tuon ikäisellä joku vastuu jo pitää olla tekemisistään tässä tilanteessa.
Hauskaa tämä nykyajan newspeak, kun pitää rivien välistä lukea. Eikö voi sanoa, että tyttöjä yritettiin juottaa känniin, kävivät päälle ja eivät varautuneetkaan, että täällä tytöt laittavat vastaan. Kyllä kaikki tietää mikä näillä kavereilla on mielessä, turha yrittää tyttöjä syyllistää.