Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen huolissani kaveristani

Vierailija

Olen huolissani kaveristani häntä ei kiinnosta mikään lintsailee koulusta joskus on puhunut itsemurhasta ja kuvailee kuinka paska elämä hänellä on joskus vetää läppää "hakkaan varmaa sen hengiltä hahaha" nykyään hän kuulemma leikkii veitsellä lähetti minulle viestiä että hänen huoneessa on joku ja häntä pelottaa joskus on kertonut minulle hänen tappofantasioistaan ja siitä kuinka hän voisi puukottaa itsensä kuoliaaksi tai hirttää itsensä tai vetää yliannostuksen olen huolissani ystävästäni ei vaikuta minun mielestäni normaalilta huolestuttaa että hän yrittää itsemurhaa

Kommentit (7)

Vierailija

Nyt soitat heti sosiaalipäivystykseen vaikka nimettömänä? Minkä ikäisiä olette? Jos haluat pelastaa hänet??

Täti 45

Kannattaa ollakin. Laita viesti hänen vanhemmilleen, että uhkailee itsemurhalla tai fantasioi tappamisesta. Jos et vanhemmille uskalla, niin puhu koulunne terkkarille. Kaverillasi on ehkä ahdistuneisuutta tms., johon tarvitsee apua ja aikuisten puuttumista.

Vierailija

Jos noin vakavia juttuja pyörii mielessä, niin on osastohoidon tarpeessa oikeasti välittömästi! Jos välität kaverista niin teet ilmoituksen heti. Jos asuu vanhempiensa luona niin kerrot heille sen heti, että soittavat sinne. Jos noin vakavasta tilanteesta kyse, niin itsemurha voi olla todellinen nopeastikin ja jos sitä et halua, niin älä odottele. Tuollaisilla asioilla ei ole varaa leikkiä, eikä kukaan leikikään, jos pää kunnossa!!

Vierailija

Soitin hänen vanhemmilleen kaverini vastasi puhelimeen oli hiljaa ja alkoi hysteerisesti nauramaan ja paino luurin kiinni

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat