Mieheni ei haluaisi pojan nukkuvan omassa sängyssään

Vierailija

Olin kuulemma "surkea vanha lehmä", kun siirsin pojan nopeasti omaan sänkyynsä nukkumaan sillä aikaa, kun mies pesi hampaitaan. Ennen jaksoin taistella asiaa vastaan, mutta nykyään 3-vuotias poikamme nukkuu pääosin isänsä vieressä, kun en vain jaksa vastustaa miestäni jok'ikinen ilta ja yö. Itseäni ärsyttää kyseinen nukkumisjärjestely, sillä poika on tipahtanut miehen parisängystä pari kertaa lattialle nukkuessaan ja mies ei välttämättä laita pojalle lainkaan peittoa tai tyynyä. Itse hän kyllä kääriytyy pehmeään peittoon ja nukkuu pää tyynyllä. En voi sille mitään, mutta mun mielestäni mun mieheni käytös on tosi outoa, samoin se itsepintaisuus, millä hän vastustaa pojan nukkumista omassa sängyssään. Siis miksi, oi miksi hän käyttäytyy noin?!? Olen yrittänyt kysyä, mutta hän vain kiertelee aihetta.

Kommentit (4)

Vierailija

Nukun siis itse kokonaan eri huoneessa ja olemme mieheni kanssa riidelleet tästä aiheedta varmaan kymmeniä tai jopa satoja kertoja. Nytkin hän uhkasi nostaa pojan takaisin parisänkyyn, jos en ole tarpeeksi hiljaa ja pidä matalaa profiilia. Kun kysyn syytä siihen, miksi poika ei voi nukkua omassa sängyssään, niin miehen mukaan poika tykkää nukkua hänen vieressään. Mutta mieheni on aktiivisesti totuttanut poikaa siihen melkein vauvasta lähtien. Ja siis ymmärrän perhepedin yms. pienemmille lapsille, mutta mielestäni kolmevuotiaalle oma vuode olisi fiksuin vaihtoehto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän väsynyt. Koita huomenna uudelleen...

Ööh, tämä on oikeasti totta ja tätä on jatkunut jo vaikka kuinka kauan. Mies on yrittänyt "omia" poikaa vauvasta lähtien. Ensin hän vinoili mulle imettämisestä ja usein jopa kielsi sen, kun kuulemma korvike on niin paljon parempaa ja terveellisempää. Ei siinä paljoa mikään informaatio auttanut. Välillä hän ottaa pojan mukaansa ja lähtee parin tunnin varoitusajalla anoppilaan pariksi päiväksi ja mun mielipiteellä ei ole mitään väliä, vaikka jäisin kotiin itkemään. Mun mielestäni mun mieheni on todella outo, mutta vieläkään en ole keksinyt sitä syytä moiselle käytökselle.

Vierailija

Sama mies määrää, milloin pääsen suihkuun ja jätti tahallaan onnittelematta mun syntymäpäinäni, vaikka heti aamusta tiesi, että oli mun synttärit. Äitienpäivänäkään hän ei vahingossakaan onnittele mua mitenkään ja muuten hän huomauttelee mulle päivittäin iästäni ja "vanhuudestani" (olen häntä hieman nuorempi). Ekalla sukulaisvierailulla mun sukulaisteni luokse hän alkoi naureskella ja haukkua minua heille siitä, että olen liian laiska vaimo. Ja minulle hän piruilee edelleenkin siitä, kun mun mummoni puhui musta kauniisti ja hyväntahtoisesti. Olen kuulemma niin luuseri, että kukaan ei saisi puhua musta ystävällisesti. Jne jne jne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat