Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako kukaan enää vanhoja dvd:itä kun on netflixit ym

Vierailija

Esim. paketteina jossain huutiksessa?

Kommentit (11)

Vierailija

Mä mietin enemmän sitä, miksi kukaan enää ostaa cd-levyjä, kun kaikkea voi kuunnella ilmaiseksi spotifyssä, youtubessa yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulen, etten ole ainoa, jolla ei Netflix ym. ole käytössä.

No ostaisitko leffoja paketissa? Noita on joitain kymmeniä :)

Kantsisko yrittää myydä kaikki kerralla vai naisten leffat omassa paketissa ja toimintaleffat omassa?

Vierailija

No itse kattelin tänää just tori.fi:stä ja huutonetistä mm. Muumi dvd:tä. Löytyhä niitä mut järkyttävään hintaan. En varmana osta yhtä dvd:tä 8 eurolla+postikulut....

Vierailija

Ostaa ainakin yksittäisiä jotain, netflixin valikoimakin on rajallinen. Hinnat siinä 1-3e/kpl riippuen kunnosta ja onko joku harvinaisuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostaa ainakin yksittäisiä jotain, netflixin valikoimakin on rajallinen. Hinnat siinä 1-3e/kpl riippuen kunnosta ja onko joku harvinaisuus.

Yksittäin en noita jaksa laittaa kun kova duuni. Pakettina varmaan kokonaishinta/leffa alhaisempi mutta helpompaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Yksittäin en noita jaksa laittaa kun kova duuni. Pakettina varmaan kokonaishinta/leffa alhaisempi mutta helpompaa..

Voithan sä tehdä yhden ilmoituksen jossa listaat kaikki leffat ja pistät hinnaksi sen mitä laitat. Sitten vaat poistelet listasta leffoja sitä mukaa kun niitä menee kaupaksi.

Vierailija

En mä ainakaan osta mitään paketteja jos jos joukossa on vain pari leffaa jotka kiinnostaa kymmenen jotain ihan turhia.

Vierailija

9: Tuollaisia ilmoituksia on tosiaan joillain.

Minä en ostaisi pakettia, vaikka yhden leffan hinnaksi tulisi kuinka vähän, sillä en halua säilyttää ylimääräisiä, enkä toisaalta raaski heittää poiskaan. Toisekseen pakettien postituskulut ovat liian suuret.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat