Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu vasektomiaan, kondomin tai selibaattiin

Vierailija
27.11.2015 |

Mitä helvettiä oikeasti pitäisi tehdä, minulla on ollut jo veritulppa eikä hormoniehkäisyt muutenkaan toimi keholleni suotuisasti. Mies on minua huomattavasti vanhempi ja minulla vielä kuitenkin monta vuotta aikaa saada lisää lapsia, joten itse en haluaisi mennä sitomaan putkia.. Kondomia ollaan nyt kkäytetty, mutta mies kiukuttelee kuin pahainen kakara eikä kuulemma suostu enää jatkossa käyttämään ja minun pitäisi nyt keksiä ratkaisu.. Apua!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse tuollaiseen suostua. Mene itse, ei se veritulppa ole este vai etkö koskaan aio mennä enää leikkaukseen?

Tukisukat vaan jalkaan ja asiasta keskustelu nukutuslääkärin kanssa.

Olen itse 50v. ja haluan että luonto hoitaa homman. Samoin mieheni. Toisen kehoa pitää arvostaa eikä vaatia toimenpiteisiin omasta itsekkyydestä. Ainainen sanonta että nainen määrää kehostaan niin miten on sitten miehen laita?

Naiset on sitten kyllä kuvottavia.

Vierailija
42/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti mies, miksi olet moisen kanssa? Kyllä noin ikävä ajatusmaailma näkyy muuallakin kuin ehkäisyasiassa! Meillä on kondomi käytössä jo kuudetta vuotta, hormonaalista ehkäisyä en halua...

Harmi vaan että kun se kondomi hajoaa on jälkiehkäisypillerissä aivan valtava annos hormoneja ja ne vasta kropan sekoittavatkin. (Ja se hajoaminen vaikuttaa olevan hämmentävän yleistä, meilläkin monta kertaa hajonnut ihan oikein käytettynä - onneksi se on yleensä ollut silloin vain lisäehkäisynä.)

Kun kondomi hajoaa? Olen käyttänyt ainoastaan kondomia iät ja ajat eikä yksikään ole hajonnut. Seksiä harrastetaan 1-3krt päivässä. Joko teillä on jotain surkeita huonolaatuisia kumeja tai ette ihan haltsaa sitä "oikein käyttöä" :D kannattaa ostaa kondomeita erotiikkaliikkeistä, ovat vähän parempilaatuisia. Jos ostaa ison satsin kerralla, saa jopa ihan edullisen diilin :) ei ota meidän lompakolle vaikka paljon pannaankin. Mikään muu ehkäisy ei meille sovi joten kondomeilla mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella oikeus päättää omasta kehostaan ja ap kuitenkin miettii et ero voi tulla ja hän itse voi haluta lapsia vielä lisää.

Ehkä paras ratkuisu teille onkin erota. Voi mieskin tehdä lisää lapsia jonkun muun kanssa, kun ei ole silponnut itseään. Mies kun pystyy siihen hommaan vanhanakin.

Vierailija
44/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okeus päättää omasta kehostaan. Tajuatteko te pösilöt????

T. Mies 46v.

Vierailija
45/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tässä ei ole paljon vaihtoehtoja, jos minä en suostu kompromissiin seuraa auttamatta pettämisepisodi ja ero (lapset kärsisi ja en halua niiden menettävän isäänsä). Jos taas suostun sterilisaatioon ja tulee ero tai mies muuttaa mielensä lapsista, en voi enää saada lapsia. Pessaari myös kokeiltu ja naisten kondomi ei vaikuta varteenotettavalta vaihtoehdolta.

miehellä on jo selvä mielipide lapsista kun sitä vasektomiaa ei halua.

Vierailija
46/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisytietokone, esim lady comp. En tiedä onko sen varmempi kuin kuparikierukka jonka pitäisi olla kyllä varsin varma senkin. Eihän noita luotettavia hormoonittomia menetelmiä ole hirvittävän paljon. Jos tuplana käyttäisi molempia? Mutta jos mies ei ehdottomasti enää lapsia halua niin pitäisi voida suostua sterilisaatioon, on todella itsekäs kaataessaan ongelman sinun niskaan. Joku takaportti hänellä kuitenkin mielessä/miettii myös jos tulevaisuudessa tekee lapsia toisen kanssa? Suhteenne ei kuullosta olevan kovin vahvoissa kantimissa, vakavan keskustelun paikka.

Vierailija
47/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steristä vaihdevuodet? Minulla tuli viimeiset kuukautiset kuusikymppisenä, vaikka piuhat katkaistu 35 vuotiaana. Lievää oireilua pari vuotta ennen loppumista.

Vierailija
48/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteeraan Madonnaa:

You´ll never get to know a guy before you ask him to wear a comdom.

Tommosen sä oot sitten saanu.

Vierailija
49/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siteeraan Madonnaa:

You´ll never get to know a guy before you ask him to wear a comdom.

Tommosen sä oot sitten saanu.

siis condom.

Vierailija
50/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise putkesi vain. Ei kannata hankkia kakaraa toisen kakaran kanssa.

Vierailija
51/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydy seksistä, on siihenkin oikeus. En itsekään voi pelleillä terveydelläni hormonaalisten ehkäisyjen kanssa, joten meillä vaihtoehdot on samat kuin teillä.

Meillä mies nimenomaan on sitä mieltä, että lisää lapsia ei enää tehdä, joten hoitakoon ehkäisynkin mieleisellään tavalla. Minä olen jo osani tehnyt, eli synnyttänyt viidesti, kokeillut kierukat ja pillerit. Kumpaakaan noista minulle ei enää anneta, ja steriä en halua vielä kolmekymppisenä tehdä ennenaikaisten vaihdevuosien pelossa. Kymmenen vuotta vielä, sitten olisi toinen juttu.

Vastuu se on miehelläkin, eikä vaan sanella ehtoja vaimolle.

OT, mutta  sterilisaatio ei aiheuta ennenaikaisia vaihdevuosia.

Gynekologini mukaan niinkin voi joskus käydä, luotan kyllä siinä häneen. Kymmenen vuoden päästä mulle olisikin ihan sama, vaikka munasarjat surkastuisikin.

Vierailija
52/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että suhde on jo nyt paska, mutta haluaisit vielä suhteeseen lisää lapsia :D Mikä järjenjuoksu!

Miksi naisten kondomi ei ole varteenotettava vaihtoehto? Sitä kun käyttää on miehellä sama tuntuma, kuin panis ilman kumia. Sehän sopis just teille, kun sä haluat kortsun ja mies kortsuttoman tuntuman!

Vierailija
53/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okeus päättää omasta kehostaan. Tajuatteko te pösilöt????

T. Mies 46v.

Sama oikeus pätee naisiin, pösilö. Tajuatko sinä, että miehenkään oikeus kehoonsa ei mene yhtään sen edelle eikä naisen tarvitse väistää tässäkään sinun edessäsi?

Samalta viivalta siinä lähdetään, ja fiksut kumppanit miettii sellaiset operaatiot kuin vaikkapa ehkäisyn sille, jolla riskit pienemmät.

t. nainen 36v

Vierailija
54/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomiaan tai kondomin käyttöön ei voi miestä pakottaa, mutta jos mies ei suostu selibaattiin (tai ainakaan olemaan harrastamatta seksiä sinun kanssasi, muut naiset on sitten eri asia) niin sitä kutsutaan raiskaamiseksi. 

Vierailija
55/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että suhde on jo nyt paska, mutta haluaisit vielä suhteeseen lisää lapsia :D Mikä järjenjuoksu!

Miksi naisten kondomi ei ole varteenotettava vaihtoehto? Sitä kun käyttää on miehellä sama tuntuma, kuin panis ilman kumia. Sehän sopis just teille, kun sä haluat kortsun ja mies kortsuttoman tuntuman!

Meillä mies vertasi sitä muovipussin panemiseen....

Luojan kiitos oma mies ei ole vastuuton kakara ja teetti mielellään vasektomian itselleen kun kortsu oli ainoa vaihtoehto ja ei sopinut kummallekaan (mies ei tullut ja minä hierryin). Minulla ei olisi ikäkään riittänyt tuohon operaatioon. Todella pieni juttu tuo sterilisaatio oli kun vertaa vaikka kuparikierukan ottamiseen, joka minulla aiheutti puoli vuotta jatkuvaa vuotoa ja kipuilua ja oli niin tuskallinen toimenpide lapsettomalle, että pyörryin vastaanotollekin, särkylääkettä meni pakettikaupalla ja en voinut edes pyöräillä tai ajaa moottoripyörällä koko aikana kun kaikki tärinä sattui niin julmetun paljon. Pillerit taas veivät rakkaudentunteen ja aiheuttivat aknen. Vasektomian jälkeen mies taisi ottaa peräti kolme buranaa ja paikat oli arat mitä, kolme tai neljä päivää. Hui kuinka kauheaa ja miehisyys on enemmän kuin tallella kun seksiäkin saa paljon enemmän kuin ikinä ennen. Paras ehkäisy ikinä!

Vierailija
56/58 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse tuollaiseen suostua. Mene itse, ei se veritulppa ole este vai etkö koskaan aio mennä enää leikkaukseen?

Tukisukat vaan jalkaan ja asiasta keskustelu nukutuslääkärin kanssa.

Olen itse 50v. ja haluan että luonto hoitaa homman. Samoin mieheni. Toisen kehoa pitää arvostaa eikä vaatia toimenpiteisiin omasta itsekkyydestä. Ainainen sanonta että nainen määrää kehostaan niin miten on sitten miehen laita?

Naiset on sitten kyllä kuvottavia.

Jooop. Kyllä se terveyden vaarantaminen on se oikea ratkaisu jos kortsun käyttö on miehelle yök. Kun ei sitä orgasmia saa yksin ja miestäkään ei saa vaihtaa laillisesti.

Elämä on.

Vierailija
57/58 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, uus mies!

Vierailija
58/58 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh jos sinä et halua sterilisaatiota, koska haluat vielä lapsia, niin miksi ehdotat miehellesi vasektomiaa?