Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu vasektomiaan, kondomin tai selibaattiin

Vierailija
27.11.2015 |

Mitä helvettiä oikeasti pitäisi tehdä, minulla on ollut jo veritulppa eikä hormoniehkäisyt muutenkaan toimi keholleni suotuisasti. Mies on minua huomattavasti vanhempi ja minulla vielä kuitenkin monta vuotta aikaa saada lisää lapsia, joten itse en haluaisi mennä sitomaan putkia.. Kondomia ollaan nyt kkäytetty, mutta mies kiukuttelee kuin pahainen kakara eikä kuulemma suostu enää jatkossa käyttämään ja minun pitäisi nyt keksiä ratkaisu.. Apua!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehellä on oikeus kiukutella ja kieltäytyä ehkäisystä, mutta sinulla ei ole samaa oikeutta?

Kyllähän ap:lla siihen oikeus on, mutta reaktio ei välttämättä miehen puolelta olisi se toivottu tuottavuus toimivan ratkaisun etsimisessä, miehellä kun pelko vahinkoraskaudesta ei välttämättä tunnu läheiseltä ennen kuin vahinko tapahtuu.

Vierailija
22/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinopimpero! Osta miehelle sellainen ihana silikonipimppa, jota hän saa käyttää tyhjentäessään pussejaan. Aseta se vaikka jalkojesi väliin, jos miehestä niin  tuntuu hyvältä.

Ja sinä itse - mene hyvä ihminen vieraisiin kondomin kera. Seksi on iloinen asia - paitsi näköjään miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana siis se, että mies selkeästi flipannut nyt edellisen lapsen syntymän jälkeen ja pelkää että raskautuisin. Itse en niinkään pistäisi vastaan jos lapsi vielä siunaantuisi. Koska meillä ei nyt mene hyvin muutenkaan, toivoisin pystyväni vielä joskus raskautumaan vaikkei tätä miestä enää kuvioissa olisikaan. Kierukka oli muutama vuosi sitten ja sitten tuli lapsi, joten MIES ei oikein luota ehkäisytehoon eikä halua sitä minulle. Painostaa minua putkien sitomiseen ettei oma miehuus kärsisi siis, korostan kuitenkin että hyvä isä lapsilleen joten ero ei ajankohtainen!

Voi herran jestas mies ja mies ja hänen miehuus... Jos mies ei halua lapsia niin solmikoon putkensa itse. Sinä olet antanut ehdotuksia ja jos ainoa mikä miehelle kelpaisi on se että SINÄ menet steriloitavaksi niin kyllä on pakko sanoa että miehes on itsekäs.

Vierailija
24/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana siis se, että mies selkeästi flipannut nyt edellisen lapsen syntymän jälkeen ja pelkää että raskautuisin. Itse en niinkään pistäisi vastaan jos lapsi vielä siunaantuisi. Koska meillä ei nyt mene hyvin muutenkaan, toivoisin pystyväni vielä joskus raskautumaan vaikkei tätä miestä enää kuvioissa olisikaan. Kierukka oli muutama vuosi sitten ja sitten tuli lapsi, joten MIES ei oikein luota ehkäisytehoon eikä halua sitä minulle. Painostaa minua putkien sitomiseen ettei oma miehuus kärsisi siis, korostan kuitenkin että hyvä isä lapsilleen joten ero ei ajankohtainen!

Miehen olisi aika kasvaa aikuiseksi ja suhtautua normaalisti vasektomiaan, jos lapsia ei halua.

Vierailija
25/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herran jestas mies ja mies ja hänen miehuus... Jos mies ei halua lapsia niin solmikoon putkensa itse. Sinä olet antanut ehdotuksia ja jos ainoa mikä miehelle kelpaisi on se että SINÄ menet steriloitavaksi niin kyllä on pakko sanoa että miehes on itsekäs.

AP voi sanoa miehelle, että ei halua naiseutensa kärsivän sterilisaatiossa :)

Vierailija
26/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehellä on oikeus kiukutella ja kieltäytyä ehkäisystä, mutta sinulla ei ole samaa oikeutta?

Kiukutelkaa molemmat, se varmasti ratkaisee asian, ainakin saatte eron aikaan!

Vierailija
27/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole henkisesti tarpeeksi kypsä seksiin.

Vierailija
28/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, että miehet osaa olla itsekkäitä ja ajattelemattomia tuossa asiassa.. Ei ole ainoa joka noin ajattelee.

Vierailija
29/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit kannattaa ottaa se paras ehkäisykeino käyttöön, aspiriini polvien väliin niin tiukasti ettei putoa.

Vierailija
30/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies, miksi olet moisen kanssa? Kyllä noin ikävä ajatusmaailma näkyy muuallakin kuin ehkäisyasiassa! Meillä on kondomi käytössä jo kuudetta vuotta, hormonaalista ehkäisyä en halua...

Vierailija
31/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tässä ei ole paljon vaihtoehtoja, jos minä en suostu kompromissiin seuraa auttamatta pettämisepisodi ja ero (lapset kärsisi ja en halua niiden menettävän isäänsä). Jos taas suostun sterilisaatioon ja tulee ero tai mies muuttaa mielensä lapsista, en voi enää saada lapsia. Pessaari myös kokeiltu ja naisten kondomi ei vaikuta varteenotettavalta vaihtoehdolta.

Vierailija
32/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tässä ei ole paljon vaihtoehtoja, jos minä en suostu kompromissiin seuraa auttamatta pettämisepisodi ja ero (lapset kärsisi ja en halua niiden menettävän isäänsä). Jos taas suostun sterilisaatioon ja tulee ero tai mies muuttaa mielensä lapsista, en voi enää saada lapsia. Pessaari myös kokeiltu ja naisten kondomi ei vaikuta varteenotettavalta vaihtoehdolta.

Sitten se on järkevintä ottaa ero ennen pettämis- tai muita draamoja. Älä suostu sterilaatioon, koska kuulostaa siltä että sitä todella katuisit.

Vierailija
33/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hieman sama tilanne ja itelläni on todennäköisesti ikää hieman enemmän kuin sinulla (38v). Tämä sivusto saattaa auttaa. 

http://hormoniton.fi/

Itselleni olen miettinyt jopa pessaarin/kohdunkaulapessaarin tilaamista. En sitten tiedä miten innoissaan herkkäihoinen mieheni on noiden kanssa käytettävistä spermisideistä. 

Eli naiselle ei ole edelleenkään minkäänlaista ei-hormonaalista ehkäisyä olemassa, joka

A. Olisi helppoa ja yksinkertaista käyttää

B. Ei aiheuta vuotohäiriöitä ja kipuja

C. Ei vaadi leikkausta

D. Ei ole järjettömän kallista (kuten nuo "tietokoneet")

Just.

Vierailija
34/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että et halua erota koska mies on hyvä isä, mutta nainen hyvä, eihän se isyys lopu teidän eroon!

Vierailija
35/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että et halua erota koska mies on hyvä isä, mutta nainen hyvä, eihän se isyys lopu teidän eroon!

Joo ei, mutta en kyllä halua joutua tilanteeseen, jossa huomaan olevani yksinhuoltaja omaa tyhmyyttäni..

Vierailija
36/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, mutta en kyllä halua joutua tilanteeseen, jossa huomaan olevani yksinhuoltaja omaa tyhmyyttäni..

Jos mies todella on hyvä isä, niin hän haluaa varmasti olla osana lastensa kasvatusta.

Vierailija
37/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti mies, miksi olet moisen kanssa? Kyllä noin ikävä ajatusmaailma näkyy muuallakin kuin ehkäisyasiassa! Meillä on kondomi käytössä jo kuudetta vuotta, hormonaalista ehkäisyä en halua...

Harmi vaan että kun se kondomi hajoaa on jälkiehkäisypillerissä aivan valtava annos hormoneja ja ne vasta kropan sekoittavatkin. (Ja se hajoaminen vaikuttaa olevan hämmentävän yleistä, meilläkin monta kertaa hajonnut ihan oikein käytettynä - onneksi se on yleensä ollut silloin vain lisäehkäisynä.)

Vierailija
38/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut lääkärisi kanssa hormonikierukan aiheuttamasta tukosriskistä? Oma gyneni sanoi, että ei edes ole tutkimusnäyttöä, että mirena lisäsi tukosriskiä, vaikka olisi ollut aikaisempi episodi. Minulla on siis ollut tukos ja mirena käytössä, ei ole muita riskitekijöitä. Leikkausten yhteydessä sitten hepariinia varulta. Mutta perseinen vaihtoehto tämä on tuohon ongelmaanne. Tai siis sinulla on se ongelma, että et vielä viittis erota, kun se on epämukavaa. Mietipä sitä, että siisti ero ajoissa olisi lapsellesi paras vaihtoehto. Sinulle siksi, että voit paremmin sitten ehtiä etsimään uuden kumppanin. Ja nykyinen miehesi voi hankkia naisen, joka ymmärtää hoitaa ehkäisyn moisen egoistin kanssa.

Vierailija
39/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
40/58 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vapaaehtoisesti idiootin kanssa yhdessä?