Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tykkää että lähden laivalle

Vierailija

tyttökavereiden kanssa. On kuulemma epävarma olo?? Kyseessä siis yöristeily.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Meillä oli ihan suhteen alussa tuollaista epävarmuutta, mutta nykyisin ollaan kyllä vapaita menemään ystävien kanssa mihin halutaan, tietysti esim. rahasta riippuen. Ja voin ihan käsi Raamatulla sanoa, etten ole IKINÄ pettänyt miestäni missään reissussa missä olen ystävien kanssa ollut :) luotan myös mieheeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehellä on vielä liian terävänä muistissa oma viimekertainen laiva(pano)reissunsa.

Tätä mäkin epäilisin, jos mieheni kokisi jotain mustasukkaisuutta siitä, että menen ystävieni kanssa risteilylle. Eipä ole ikinä kyllä epäillyt mitään.

Vierailija

Sinänsä ymmärrän miestäsi. Ollaan oltu yhdessä laivalla ja jo sillon oli niin epämiellyttävä olla yömyöhään ku porukka on ihan sekaisin. En itse pitäis ajatuksesta että hän menis ilman mua, vaikka tiedän ettei se mua pettäisi. Jos lähtis jonkun yhden luotettavan kaverin kanssa niin se olisi ihan ok. En halua itsekään mennä tuommoisiin paikkoihin ilman miestä koska niin usein joku tulee puristamaan perseestä. En kieltäisi lähtemästä mutta ei tuntuisi kivalta jostain syystä. Ehkä se on se miten kiimasta se touhu ympärillä on. En haluaisi että tanssisi muiden kanssa, vaikka ihan hyvässä hengessä tanssisikin. Ehkä olen vanhanaikainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tuommoiset huorrat menevät naimisiin, sääliksi käy miesparkkaa ja huorran äpäröitä.

Tainnut miehesi mennyt huorran matkaan kun huorittele aptä ilman syytä

Vierailija

Pah, en minäkään ole koskaan näillä tyttöporukan laivareissuilla pettänyt, ollut aikeissa tai lähellä pettää tai pitänyt mitään sutinaa tai säätöä. Ollaan oltu laivalla niin kuin minä vaan baari-iltana, laittaudutaan ja tanssitaan ja pidetään hauskaa. Ainoa ero on siinä että hiukset pysyy kuosissa kun ollaan koko ajan kivasti sisätiloissa ja pääsee buffet-tarjoiluun syömään. Ja kaikki olemme menneet pilkun jälkeen yhtäaikaa takaisin sinne yhteiseen omaan hyttiimme simahtamaan. Niin kuin baari-illan jälkeen menemme kotiin tai kaverin luo yöksi.
Ehkä olemme sitten omituisia.

Vierailija

En olis sekuntiakaan tollasessa suhteessa missä omien kavereiden kanssa hengaaminen on joku riski pettämiselle. Huoh.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat