Mies ei suostu vasektomiaan, kondomin tai selibaattiin

Vierailija

Mitä helvettiä oikeasti pitäisi tehdä, minulla on ollut jo veritulppa eikä hormoniehkäisyt muutenkaan toimi keholleni suotuisasti. Mies on minua huomattavasti vanhempi ja minulla vielä kuitenkin monta vuotta aikaa saada lisää lapsia, joten itse en haluaisi mennä sitomaan putkia.. Kondomia ollaan nyt kkäytetty, mutta mies kiukuttelee kuin pahainen kakara eikä kuulemma suostu enää jatkossa käyttämään ja minun pitäisi nyt keksiä ratkaisu.. Apua!

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Harrastatte seksiä ilman penis vaginassa -yhdyntää. Tapoja on monia, suuseksi, käsiseksi, penis reisien välissä, penis klitorista vasten, erilaiset lelut... Ostakaa vaikka joku seksiopas yhdessä ja alkakaa käydä sitä läpi.

Vierailija

Ja ongelma on?! Varmasti sullekin joku ehkäisy löytyy ;) Ite meen tän vauvan jälkeen vetään piuhat poikki. Miestä kun en voi siihen pakottaa :)

Vierailija

Kieltäydy seksistä, on siihenkin oikeus. En itsekään voi pelleillä terveydelläni hormonaalisten ehkäisyjen kanssa, joten meillä vaihtoehdot on samat kuin teillä.

Meillä mies nimenomaan on sitä mieltä, että lisää lapsia ei enää tehdä, joten hoitakoon ehkäisynkin mieleisellään tavalla. Minä olen jo osani tehnyt, eli synnyttänyt viidesti, kokeillut kierukat ja pillerit. Kumpaakaan noista minulle ei enää anneta, ja steriä en halua vielä kolmekymppisenä tehdä ennenaikaisten vaihdevuosien pelossa. Kymmenen vuotta vielä, sitten olisi toinen juttu.

Vastuu se on miehelläkin, eikä vaan sanella ehtoja vaimolle.

Vierailija

Kuparikierukka, kuten joku aiemmin mainitsikin. Jos et koe, että se on hyvä ratkaisu (pitää sitoutua viideksi vuodeksi) ja etenkin jos sulla on jo valmiiksi suuri vuoto ja kivuliaat kuukautiset, niin en voi suositella. Mulle se on kuitenkin täydellinen ratkaisu, kun en lapsia seuraavaan viiteen vuoteen halua.

Vierailija

Meillä hieman sama tilanne ja itelläni on todennäköisesti ikää hieman enemmän kuin sinulla (38v). Tämä sivusto saattaa auttaa. 

http://hormoniton.fi/

Itselleni olen miettinyt jopa pessaarin/kohdunkaulapessaarin tilaamista. En sitten tiedä miten innoissaan herkkäihoinen mieheni on noiden kanssa käytettävistä spermisideistä. 

Vierailija

Siis kun sinä olet jo ehdottanut sekä vasektomiaa, kortsua että yhdynnästä pidättäytymistä, niin miksi sun pitäis keksiä ratkaisu ongelmaanne? Sinähän olet keksinyt jo kolme ratkaisua, joista yksikään ei miehelle käy. Eikö tässä vaiheessa olisi miehen vuoro yrittää ratkaista ongelma?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat