Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin fiktiivinen hahmo?

Vierailija

Mulle tuli mieleeni tällainen. Törmäsin lapsuuden aikaiseen hahmoon, neiti etsivään ja muistin, miten neiti täydellinen se olikaan. Kaunis, älykäs ja onnistuu kaikessa. Osaa näytellä ja muistaa vuorosanat, kun on ne kerran kuullut, osaa tuosta vain tanssia jne. Ei mua lapsena hahmo ärsyttänyt, mutta nyt kun omalle luin, niin rupesi ärsyttämään tämä Paula Drew.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri ärsytti lapsena, kun se paljasti aina kaikki rikokset.

Mulla on sama,skippasin aina Akkareista Mikin seikkailut kun ne oli niin ärsyttäviä :D Mua ärsyttää myös Tuija Lehtisen (aikuisten)kirjojen henkilöt,AINA päähenkilönaisella on ympärillä useampi rakastunut mies joista valita,tosi realistista!

Vierailija

Kaikki aina tykkäävät Homer Simpsonista, mutta minä en. Onneksi en tunne ketään sen tapaisia ihmisiä.

Ja ne kaikki ärsyttävät eläimet Madagascar-elokuvissa. 

Vierailija

Game of Thronesin Joffrey, Cersei & Ramsay

Scarlett O'Hara

Carrie Bradshaw

Pupu Tupunaa en voinut sietää lapsena

Vierailija

Olen viime aikoina alkanut fanittaa Once Upon Time-sarjaa ja tykkään siinä melkein kaikista hahmoista,paitsi "päähenkilöstä" eli Lumikin tyttärestä,myös Lumikki prinsseineen ärsyttävät kun ovat niin ylenpalttisen hyviä ihmisiä,että heidän on aina pakko pelastaa pahiksetkin pulasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Game of Thronesin Joffrey, Cersei & Ramsay

Scarlett O'Hara

Carrie Bradshaw

Pupu Tupunaa en voinut sietää lapsena

'

Mua ärsyttää kaikki Sinkkuelämää-päähenkilöt,mutta itsekeskeinen draamaqueen-Carrie on ylivoimaisesti ärsyttävin :D Frendejä taas rakastan,mutta joskus ärsyttää Monican neuroottisuus ja Racehlin pinnallinen bimbo-touhu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat