Ärsyttävin fiktiivinen hahmo?
Mulle tuli mieleeni tällainen. Törmäsin lapsuuden aikaiseen hahmoon, neiti etsivään ja muistin, miten neiti täydellinen se olikaan. Kaunis, älykäs ja onnistuu kaikessa. Osaa näytellä ja muistaa vuorosanat, kun on ne kerran kuullut, osaa tuosta vain tanssia jne. Ei mua lapsena hahmo ärsyttänyt, mutta nyt kun omalle luin, niin rupesi ärsyttämään tämä Paula Drew.
Kommentit (31)
Minä taas rakastin Pupu Tupunaa lapsena. Taisi sekin olla kuitenkin vähän näsis, jos oikein muistan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Iines ärsyttää myös minua. Ei sillä olis mitää varaa käyttäytyä Akua kohtaan törkeällä tavalla. Pitää aina tulisilla hiilillä ja pienikin vihjaus hannu-serkun suuntaan, saa Akun tekemään mitä vain.
Iines tosiaan pyörittelee Akua ja Hannu mielensä mukaan(muistaakseni Heluna tekee samaa Hessulle ja Pollelle,en ole varma).Moraalittomia nuo Ankkalinnan naiset!
Jeesus & Jumala varmaan pahimmat.
Sinkkuelämää-sarjasta se hirveä Berger (yksi Carrien miehistä) Se oli jotenkin niin ällöttävä lässyttävä nössö.
Tänään Teemalta tulee elokuva Frances Ha, jonka Frances on ärsyttävin kitisijä mitä olen elokuvissa vuosiin nähnyt.
- Serranon perheen Marcos Serrano: jatkuvasti kaikesta mököttävä, aina hapan ilme naamalla
- Frendien Rachel: lellitty, itsekeskeinen, pinnallinen, oikutteleva, lapsellinen
- Frasierin se punahiuksinen agentti (Bebe?): kokonaisuudessaan äärimmäisen ärsyttävä ja epämiellyttävä hahmo
Uudessa Walesilaisessa sarjassa on se yksi jolppi, ihan hirveä. Se jonka tyttöystävä antoi sille yhdelle jäbälle aseen piilotettavaksi.
Samalla tavallahan moni oikeakin nainen tekee. Itse jättäisin tuollaisen akan.