Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin fiktiivinen hahmo?

Vierailija
27.11.2015 |

Mulle tuli mieleeni tällainen. Törmäsin lapsuuden aikaiseen hahmoon, neiti etsivään ja muistin, miten neiti täydellinen se olikaan. Kaunis, älykäs ja onnistuu kaikessa. Osaa näytellä ja muistaa vuorosanat, kun on ne kerran kuullut, osaa tuosta vain tanssia jne. Ei mua lapsena hahmo ärsyttänyt, mutta nyt kun omalle luin, niin rupesi ärsyttämään tämä Paula Drew.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iines ärsyttää myös minua. Ei sillä olis mitää varaa käyttäytyä Akua kohtaan törkeällä tavalla. Pitää aina tulisilla hiilillä ja pienikin vihjaus hannu-serkun suuntaan, saa Akun tekemään mitä vain.

Samalla tavallahan moni oikeakin nainen tekee. Itse jättäisin tuollaisen akan.

Vierailija
22/31 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastin Pupu Tupunaa lapsena. Taisi sekin olla kuitenkin vähän näsis, jos oikein muistan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iines ärsyttää myös minua. Ei sillä olis mitää varaa käyttäytyä Akua kohtaan törkeällä tavalla. Pitää aina tulisilla hiilillä ja pienikin vihjaus hannu-serkun suuntaan, saa Akun tekemään mitä vain.

Iines tosiaan pyörittelee Akua ja Hannu mielensä mukaan(muistaakseni Heluna tekee samaa Hessulle ja Pollelle,en ole varma).Moraalittomia nuo Ankkalinnan naiset!

Vierailija
24/31 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolores Pimento (Umbridge)!

Vierailija
25/31 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus & Jumala varmaan pahimmat.

Vierailija
26/31 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrie Bradshaw

Vierailija
27/31 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää-sarjasta se hirveä Berger (yksi Carrien miehistä) Se oli jotenkin niin ällöttävä lässyttävä nössö.

Vierailija
28/31 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Teemalta tulee elokuva Frances Ha, jonka Frances on ärsyttävin kitisijä mitä olen elokuvissa vuosiin nähnyt.

Vierailija
29/31 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannibal

Tekopyhä

Vierailija
30/31 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Serranon perheen Marcos Serrano: jatkuvasti kaikesta mököttävä, aina hapan ilme naamalla

- Frendien Rachel: lellitty, itsekeskeinen, pinnallinen, oikutteleva, lapsellinen

- Frasierin se punahiuksinen agentti (Bebe?): kokonaisuudessaan äärimmäisen ärsyttävä ja epämiellyttävä hahmo

Vierailija
31/31 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa Walesilaisessa sarjassa on se yksi jolppi, ihan hirveä. Se jonka tyttöystävä antoi sille yhdelle jäbälle aseen piilotettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi