Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee julkisten hellyydenosoitusten raja?

Vierailija
27.11.2015 |

Mitä mieltä olet julkisista hellyydenosoituksista? Harrastatko itse kyseistä toimintaa? Missä sinulla menee hyvänmaun raja? Ällöttääkö sinua jos aikuiset ihmiset kävelevät käsikädessä, vai otatko vaikka baaritiskillä suihin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivapaneminen on hyvänmaun vastaista.

Vierailija
2/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penetraatio on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei suoraan sanottuna hätkäytä mikään. Ei ole multa pois jos joku ottaa suihin ja toinen iskee kankea kakkoseen.

Vierailija
4/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kevyt paijaaminen on vielä siinä rajoilla, mutta esimerkiksi kielisuudelmat eivät.

5/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädestä pitäminen ja pienet suukot vielä menevät, mutta kuivapanot ja syönsunnaamas-suudelmat kuuluvat kahdenkeskisiin hetkiin. Nuorilta sinänsä vielä ymmärtää käytöstapojen puutteen, mutta kun tätä harrastavat jopa +50-vuotiaat varsinkin pienessä huppelissa..

Vierailija
6/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävellään käsi kädessä, pussaillaillaan, halaillaan jne julkisesti. Miksi ei? Vai kaikkiko pitäisi tehdä kotona pimeässä :D

Vierailija
7/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti jonkun mielestä häiritsevää jo se että illanvietoissa nainen istuu miehen kainalossa samalla kun keskustelevat muiden kanssa, ohi mennen antavat pienen pusun, tai juurikin kävelevät käsi kädessä? Luin täältä jotain vanhaa keskustelua, jossa nainen kertoi ystäviensä pahoittaneen mielensä hänen ja miehensä tällaisesta toiminnasta. Olin aika yllättynyt, ja jäin pohtimaan miksi tuollainen voisi vaivata jotakuta. Itse en ymmärrä esim. baarissa pitkiä kielareita, tai "kuivapanemista" tai varsinkaan panemista.

-Ap

Vierailija
8/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävellään käsi kädessä, pussaillaillaan, halaillaan jne julkisesti. Miksi ei? Vai kaikkiko pitäisi tehdä kotona pimeässä :D

Mekin kävelemme oikeastaan aina kun mahdollista käsi kädessä, usein myös istutaan käsi kädessä, annetaan silloin tällöin pieniä pusuja ja joskus halaillaankin julkisesti. Ja meille ihmiset vain hymyilevät tai kertovat kuinka söpöjä ollaan. Meneeköhän tuossa sitten joidenkin mielestä joku ikäraja, jonka jälkeen meihinkään ei enää suhtauduta hymyillen? Kuten tuossa toisessa keskustelussa josta kerroin edellisessä viestissäni?

-Ap

Vierailija
9/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Kädestä pitäminen ja pienet suukot vielä menevät, mutta kuivapanot ja syönsunnaamas-suudelmat kuuluvat kahdenkeskisiin hetkiin. Nuorilta sinänsä vielä ymmärtää käytöstapojen puutteen, mutta kun tätä harrastavat jopa +50-vuotiaat varsinkin pienessä huppelissa..

Hehheh, minulle ja miesystävälleni kävi kerran noin. Istuttiin metrossa toisiinsa imeytynyttä hyvin nuorta paria vastapäätä. Suloistahan sitä oli katsella, ja miesystäväni sai päähänsä tehdä samoin eli alkoi suudella minua siinä erittäin intohimoisesti. Ja me olemme viisikymppisiä molemmat. Nuoripari vaihtoi äkkiä paikkaa ja mulkoili meitä syyttävästi. Toivottavasti eivät saaneet traumoja, oltiin varmaan vanhempia kuin heidän omat vanhempansa.

Vierailija
10/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllylle taputtelu julkisesti on jotenkin ärsyttävän näköistä. Pussailu ei minua häiritse, ja käsi kädessä kulkemista tuskin edes huomaan.

Vierailija
11/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikädessä keveleminen, paijaaminen, suulle suukottelu - nämä ok. Toki ei nyt ihan jatkuvasti toteutettuna.

Sitten kun mennään kielisuudelmiin ja kähmimisiin, niin ei ole ok.

Vierailija
12/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Hehheh, minulle ja miesystävälleni kävi kerran noin. Istuttiin metrossa toisiinsa imeytynyttä hyvin nuorta paria vastapäätä. Suloistahan sitä oli katsella, ja miesystäväni sai päähänsä tehdä samoin eli alkoi suudella minua siinä erittäin intohimoisesti. Ja me olemme viisikymppisiä molemmat. Nuoripari vaihtoi äkkiä paikkaa ja mulkoili meitä syyttävästi. Toivottavasti eivät saaneet traumoja, oltiin varmaan vanhempia kuin heidän omat vanhempansa.

Mahtavaa!!

Vierailija
13/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti jonkun mielestä häiritsevää jo se että illanvietoissa nainen istuu miehen kainalossa samalla kun keskustelevat muiden kanssa, ohi mennen antavat pienen pusun, tai juurikin kävelevät käsi kädessä? Luin täältä jotain vanhaa keskustelua, jossa nainen kertoi ystäviensä pahoittaneen mielensä hänen ja miehensä tällaisesta toiminnasta. Olin aika yllättynyt, ja jäin pohtimaan miksi tuollainen voisi vaivata jotakuta. Itse en ymmärrä esim. baarissa pitkiä kielareita, tai "kuivapanemista" tai varsinkaan panemista.

-Ap

Ei häiritse normaalia ihmistä.

Vierailija
14/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kädessä kulkeminen, suukottelu ja halaukset/läheisyys vaikkapa vierekkäin istuessa on ok, teen näitä itsekin mieheni kanssa. Ylenpalttinen imuttelu ja toista vasten hinkkautuminen taas ei, paneminen vielä vähemmän.

Vierailija
15/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatko alapeukuttajatkin vastata... Siis noiden viestien joissa kerrotaan melko maltillisista hellyydenosoituksista?

-Ap

Vierailija
16/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusut poskelle ja huulille, halailu, käsi kädessä käveleminen, käden pitäminen vyötäröllä/lantiolla ja nopea taputus pepulle ovat ok.

Kunnon kielarit, kouriminen, kuivapaneminen, suuseksi ja paneminen menevät liian pitkälle.

Vierailija
17/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta kuivapanemisesta mieleen. Oltiin mieheni ja kavereiden kanssa baarissa kun viereisessä pöydässä joku pari nuoleskeli ja hinkkasi oikein antaumuksella, naisella näytti olevan siinä joku sylitanssi menossa, ja saattoivat kädetkin vähän käydä puolin sun toisin. Seurattiin touhua vähän aikaa, kunnes mieheni pisti loossissamme shown pystyyn, nousi pöydän ja penkin väliin eteeni seisomaan ja alkoi "tanssia" eli kiehnätä  edessäni kääntyillen välillä. Koko porukkamme ja muutama muukin pöytä räjähti nauramaan. Tämän jälkeen tuo naapuripöydänkin hinkkaaminen päättyi, varmaan tajusivat oman mauttomuutensa.

Vierailija
18/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusut poskelle ja huulille, halailu, käsi kädessä käveleminen, käden pitäminen vyötäröllä/lantiolla ja nopea taputus pepulle ovat ok.

Kunnon kielarit, kouriminen, kuivapaneminen, suuseksi ja paneminen menevät liian pitkälle.

Juuri näin, minunkin mielestäni. :) Toisaalta aloin miettiä että miksi se kouriminen ja kielarit niin häiritsee. Eiväthän ne minulta ole mitenkään pois. Jostain syystä se vaan on mielestäni ällön näköistä. Mutta niinhän on moni muukin asia. Hmmm... Panee miettimään.

-Ap

Vierailija
19/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurassa jatkuva nahuaminen ja klähmiminen sekä imuttaminen on enemmän kuin vastenmielistä katsottavaa, oli sitten pari 15- tai 50-vuotias. On ihme, jos muu seurue ei ala tuntea oloaan vaivautuneeksi. Yhteen aikaan tuo nuoleskelu ja kopelointi oli yleistä myös koulussa yläasteelta alkaen. Oli siinä "mukava" sisävalvojan kierrellä käytävissä, kun joka mutkassa lemmenpari nuohosi ja imeskeli toisiaan. Yksi tapaus on jäänyt mieleen vuosien takaa. Lukio ja alakoulu oli samoissa tiloissa. Välitunnilla yksi lukiolaispari vietti hellää hetkeä vaatenaulakolla takkien seassa ja jonkun matkan päässä seisoi lauma alakoululaisia (n. 10 v.) ja tirskui. Tulos: pari pääsi puhutteluun...

Vierailija
20/23 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta pn tympeetä olla sellasessa seurassa, jossa kaks alleviivaa itseään pusuttelemalla ja kiehnäämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan