Missä menee julkisten hellyydenosoitusten raja?

Vierailija

Mitä mieltä olet julkisista hellyydenosoituksista? Harrastatko itse kyseistä toimintaa? Missä sinulla menee hyvänmaun raja? Ällöttääkö sinua jos aikuiset ihmiset kävelevät käsikädessä, vai otatko vaikka baaritiskillä suihin?

Sivut

Kommentit (23)

KUMMITUSELÄIN
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Kädestä pitäminen ja pienet suukot vielä menevät, mutta kuivapanot ja syönsunnaamas-suudelmat kuuluvat kahdenkeskisiin hetkiin. Nuorilta sinänsä vielä ymmärtää käytöstapojen puutteen, mutta kun tätä harrastavat jopa +50-vuotiaat varsinkin pienessä huppelissa..

Vierailija

Meillä kävellään käsi kädessä, pussaillaillaan, halaillaan jne julkisesti. Miksi ei? Vai kaikkiko pitäisi tehdä kotona pimeässä :D

Vierailija

Onko oikeasti jonkun mielestä häiritsevää jo se että illanvietoissa nainen istuu miehen kainalossa samalla kun keskustelevat muiden kanssa, ohi mennen antavat pienen pusun, tai juurikin kävelevät käsi kädessä? Luin täältä jotain vanhaa keskustelua, jossa nainen kertoi ystäviensä pahoittaneen mielensä hänen ja miehensä tällaisesta toiminnasta. Olin aika yllättynyt, ja jäin pohtimaan miksi tuollainen voisi vaivata jotakuta. Itse en ymmärrä esim. baarissa pitkiä kielareita, tai "kuivapanemista" tai varsinkaan panemista.

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä kävellään käsi kädessä, pussaillaillaan, halaillaan jne julkisesti. Miksi ei? Vai kaikkiko pitäisi tehdä kotona pimeässä :D

Mekin kävelemme oikeastaan aina kun mahdollista käsi kädessä, usein myös istutaan käsi kädessä, annetaan silloin tällöin pieniä pusuja ja joskus halaillaankin julkisesti. Ja meille ihmiset vain hymyilevät tai kertovat kuinka söpöjä ollaan. Meneeköhän tuossa sitten joidenkin mielestä joku ikäraja, jonka jälkeen meihinkään ei enää suhtauduta hymyillen? Kuten tuossa toisessa keskustelussa josta kerroin edellisessä viestissäni?

-Ap

Vierailija

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:
Kädestä pitäminen ja pienet suukot vielä menevät, mutta kuivapanot ja syönsunnaamas-suudelmat kuuluvat kahdenkeskisiin hetkiin. Nuorilta sinänsä vielä ymmärtää käytöstapojen puutteen, mutta kun tätä harrastavat jopa +50-vuotiaat varsinkin pienessä huppelissa..

Hehheh, minulle ja miesystävälleni kävi kerran noin. Istuttiin metrossa toisiinsa imeytynyttä hyvin nuorta paria vastapäätä. Suloistahan sitä oli katsella, ja miesystäväni sai päähänsä tehdä samoin eli alkoi suudella minua siinä erittäin intohimoisesti. Ja me olemme viisikymppisiä molemmat. Nuoripari vaihtoi äkkiä paikkaa ja mulkoili meitä syyttävästi. Toivottavasti eivät saaneet traumoja, oltiin varmaan vanhempia kuin heidän omat vanhempansa.

Vierailija

Pyllylle taputtelu julkisesti on jotenkin ärsyttävän näköistä. Pussailu ei minua häiritse, ja käsi kädessä kulkemista tuskin edes huomaan.

Vierailija

Käsikädessä keveleminen, paijaaminen, suulle suukottelu - nämä ok. Toki ei nyt ihan jatkuvasti toteutettuna.

Sitten kun mennään kielisuudelmiin ja kähmimisiin, niin ei ole ok.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Hehheh, minulle ja miesystävälleni kävi kerran noin. Istuttiin metrossa toisiinsa imeytynyttä hyvin nuorta paria vastapäätä. Suloistahan sitä oli katsella, ja miesystäväni sai päähänsä tehdä samoin eli alkoi suudella minua siinä erittäin intohimoisesti. Ja me olemme viisikymppisiä molemmat. Nuoripari vaihtoi äkkiä paikkaa ja mulkoili meitä syyttävästi. Toivottavasti eivät saaneet traumoja, oltiin varmaan vanhempia kuin heidän omat vanhempansa.

Mahtavaa!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti jonkun mielestä häiritsevää jo se että illanvietoissa nainen istuu miehen kainalossa samalla kun keskustelevat muiden kanssa, ohi mennen antavat pienen pusun, tai juurikin kävelevät käsi kädessä? Luin täältä jotain vanhaa keskustelua, jossa nainen kertoi ystäviensä pahoittaneen mielensä hänen ja miehensä tällaisesta toiminnasta. Olin aika yllättynyt, ja jäin pohtimaan miksi tuollainen voisi vaivata jotakuta. Itse en ymmärrä esim. baarissa pitkiä kielareita, tai "kuivapanemista" tai varsinkaan panemista.

-Ap

Ei häiritse normaalia ihmistä.

Vierailija

Käsi kädessä kulkeminen, suukottelu ja halaukset/läheisyys vaikkapa vierekkäin istuessa on ok, teen näitä itsekin mieheni kanssa. Ylenpalttinen imuttelu ja toista vasten hinkkautuminen taas ei, paneminen vielä vähemmän.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat