Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko toinen nähdä WLAN-verkon kautta

n28
27.11.2015 |

millä nettisivuilla sen verkon kautta käydään?

Alan epäillä mieheni jotenkin vahtivan verkkokäyttäytymistäni puhelimella, koska kummasti tietää monista asioista ihan sivulauseessa.

Ei ole mitään tapahtunut mitä erityisesti epäilisi (pettäminen yms) vaan on sellanen vahtihaukka.

Joskus heittäny jotain tällaista esim kun olen kysynyt että oletko käynyt selaa mun facebook tiliä kun ollut koneella auki. Siihen tokaisee että "No en todellakaan! Kai sä ymmärrät et jos haluun niin voin saada etsittyä kaikki sun salasanat jokapaikkaan jos haluan ja käydä kattoo kaikki, muttei kiinnosta?!"

Ja joskus heittäny jotain tuosta wlan-verkosta, että kaikki näkyy mikä sen kautta kulkee..

Aivan sama mulle,mutta ahdistavaa kun ei ole mitään omaa tai henkilökohtaista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran asensin keyloggerin tyttöystäväni koneelle, koska vaikutti epäluotettavalta. Siellä se samalla lupaili pillujuttuja toiselle kaverille kertoessaan rakastavan minua.

Vierailija
22/27 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerran asensin keyloggerin tyttöystäväni koneelle, koska vaikutti epäluotettavalta. Siellä se samalla lupaili pillujuttuja toiselle kaverille kertoessaan rakastavan minua.

Onko keylogger sellainen, että vaikka käyttäisit ingonnito-tilaa niin stalkkaaja tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy näkemään, mutta ei ihan perus pena

Vierailija
24/27 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Googlaa vaikka "kännykän vakoilu" tms. niin löytyy tietoa vaikka kuinka.

Vierailija
25/27 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko keylogger sellainen, että vaikka käyttäisit ingonnito-tilaa niin stalkkaaja tietää?

No on. Keylogger nauhoittaa kaikki näppäimistllyönnit. Ihan sama mitä tilaa tai ohjelmaa käyttää, se nauhoittaa kaikki. Ingonnito tila ei muutenkaan auta juuri mitään, se vain poistaa evästeet kun selain suljetaan. Eli se hankaloittaa laillista seurantaa (mainoksenkohdennusohjelmat), mutta se ei tee mitään laittomalle seurannalle, saati sitten minkään tiedustelupalveluiden seurannalle.

Vierailija
26/27 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keylogger tallentaa oikeastaan kaiken mitä koneella teet. Näppäimenlyönnit sekä tallentaa kaikki sivut ja ottaa screenshotteja sivuilta missä surffataan, ei auta sivuhistorioiden poistot. Näkee myös mitä kansioita koneella availlaan ja ohjelmia käytetään.

Vierailija
27/27 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"T:ei todellakaan mikään datatöntti ap"

Ai töntti? Pyydät apua ihmisiltä ja kutsut heitä samalla "töntteiksi". Tämä on yllättävän yleistä käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi