Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bordellit laillistettava Suomessa

Vierailija
27.11.2015 |

Ei tarvitse sitten väkisin ketään ottaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femakot eivät tule ikimaailmassa hyväksymään bordellien laillistamista. Ja heillä on Suomessa paljon poliittista valtaa.

Vierailija
2/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa rakkauden ammattilaisistakin valikoi asiakkaansa, koska tietyt ryhmiä ei oteta näiden käytöksen vuoksi asiakkaiksi. Rasismia? Ehkä tai oman turvallisuuden menemistä asiakkaan iloittelun edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa rakkauden ammattilaisistakin valikoi asiakkaansa, koska tietyt ryhmiä ei oteta näiden käytöksen vuoksi asiakkaiksi. Rasismia? Ehkä tai oman turvallisuuden menemistä asiakkaan iloittelun edelle.

Se on yksiselitteisesti rasismia, jos ihonvärin perusteella syrjitään. Rasistista käytöstä voidaan toki selitellä sitten ties miten, ja selittelyhän naisilta tunnetusti onnistuu. Verojen maksu sen sijaan ei oikein tunnu onnistuvan ainakaan näiltä "rakkauden ammattilaisilta".

Vierailija
4/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sielläkään tulisi 14-vuotiaita ammatinharjoittajia olemaan.

Vierailija
5/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä bordelleja Suomeen!!!! Ovat mielestäni samanlaista naisten alistamista kuten on islaminusko.

Nainen ei saa olla mikään pelkkä maksullinen reikä miehille, vaan nainen on ihminen jolla on tunteet.

Mies

Vierailija
6/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veronkmaksajien rahoilla siellä käytäisiin…. :(

Vierailija
7/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö ap. sellaiseen töihin?

Vierailija
8/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä bordelleja Suomeen!!!! Ovat mielestäni samanlaista naisten alistamista kuten on islaminusko.

Nainen ei saa olla mikään pelkkä maksullinen reikä miehille, vaan nainen on ihminen jolla on tunteet.

Mies

Onko nainen sinusta lapsi vai täysivaltainen aikuinen, joka saa itse päättää omista asioistaan? Miksi aikuinen nainen ei saa myydä seksiä jos hän haluaa? Sinäkö päätät naisen puolesta mitä hän saa kehollaan tehdä? Oletko muslimi?

Vierailija
9/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Aivan samaa mieltä! Valtion ei pidä hyväksyä sitä, että naisia käytetään kuin tavaraa.

Vierailija
10/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on kokemuksiin perustuvaa tietoa. Yleensä näissä ilmoituksissa on, että ei ulkomaalaisille.

Vierailija
11/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutio on laillista ja rahalla saa pimppaa jos haluaa, ei siihen mitään bordellia tarvita.

Vierailija
12/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Saadaan verotuloja ja Ruotsin kautta tulleet saa kanta-asiakaskortin. Joka kymmenes pano on ilmainen. Ei koske erikoisuuksia.

Vierailija
13/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituutio on laillista ja rahalla saa pimppaa jos haluaa, ei siihen mitään bordellia tarvita.

Prostituutio on tavallaan laillista. Sitä ei saa kuitenkaan mainostaa tai julkisella paikalla myydä eikä sitä varten voi käytännössä vuokrata liiketiloja. Bordelli antaisi prostituoiduille turvaa, kun järjestyksenvalvonta olisi talon puolesta. Onko sinulla jotain sitä vastaan, että seksinmyyjien turvallisuus paranisi?

Vierailija
14/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en menisi kirkkoonkaan töihin, mutta onko se järkevä peruste kieltää kirkossa työskentely kaikilta muiltakin?

Vierailija
15/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät halukkaat ihmiset saisi myydä seksiä bordelleissa, joissa seksin myyminen olisi turvallista ja valvottua?

Vierailija
16/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en menisi kirkkoonkaan töihin, mutta onko se järkevä peruste kieltää kirkossa työskentely kaikilta muiltakin?

Miten tää asia sit on sun sydamellä?

Vierailija
17/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyn lailliset bordellit sinä päivänä, kun sinä julkisesti ja rauhallisesti voit mainita, että tyttäresi tai sisaresi on semmoisessa paikassa töissä.

Vierailija
18/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hyväksyn lailliset bordellit sinä päivänä, kun sinä julkisesti ja rauhallisesti voit mainita, että tyttäresi tai sisaresi on semmoisessa paikassa töissä.

Jos yrität tällä viitata seksinmyynnin stigmaan, niin sitä ylläpidetään nimenomaan sillä, että bordelleja ei sallita. Ja mitä väliä minun mielipiteelläni on, jos tyttäreni tai sisareni haluaa myydä seksiä bordellissa? En minä ole muslimimies, joka päättää aikuisten naisten puolesta mitä he saavat tai eivät saa omalla kehollaan tehdä. Sinun hyväksyntää asialle ei tarvita, mutta keksitkö jotain loogisia ja kriittisen tarkastelun kestäviä perusteita sille, että bordelleja ei tulisi sallia?

Vierailija
19/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmävero lailliseksi

Vierailija
20/30 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta bordellit ois ihan ok, jos voitais olla 100% varmoja siitä ettei kukaan ole siellä vastoin tahtoaan ja se ois oikeesti täysin turvallista.

Valitettavasti bordelleissa ja kaduilla on aina porukkaa jotka ei halua tuollaisessa bisneksessä olla mukana, mutta on sinne syystä tai toisesta joutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi