Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tahtoo katsella kun harrastan seksiä naisen kanssa

Vierailija

Olen kertonut miehelleni että minulla oli aikoinaan seksisuhde naisen kanssa. Hän koki tämän hyvin kiihottavana ajatuksena ja usein haluaa kuulla minun kertovan siitä. Nyt hän on alkanut ehdottelemaan, josko etsisin itselleni jonkun kuuman naisen. Hän haluaisi tulla mukaan, mutta vain katselijan roolissa. Olen pikkuhiljaa alkanut lämmetä ajatukselle, mutta vielä mietityttää. Pelkään, että se saattaisi aiheuttaa jälkeenpäin mustasukkaisuutta. En pidä ajatuksesta, että mies katselisi livenä vierasta alastonta naista runkatessaan. Eikä mieskään voi tietää, miten tosi paikan tullen reagoisi kun näkisi minut toisen kanssa, vaikka olisikin nainen. Hän on sanonut että hänelle on ok jos harrastan seksiä naisten kanssa, muttei miesten. En ole koskaan ollut kiinnostunut naisista romanttisessa mielessä, vain seksistä.

En tiedä, pitäisikö tämä kuitenkin jättää vain fantasioinnin tasolle. Olen miettinyt, josko ehdottaisin hänelle ettei hän olisi itse fyysisesti läsnä, vaan voisin videoida sen ja näyttää hänelle sitten valitsemani materiaalin. Onko teillä kellään kokemusta tämän tyyppisestä jutusta? Tai ylipäätään seksistä parisuhteessa, jossa on ollut muita mukana. Onko se tuonut jälkeenpäin ikäviä seurauksia?

Kommentit (7)

Vierailija

Keskustelkaa asia läpi perinpohjin ennen päätöstä. Itse varmaan kallistuisin videomatskun puolelle, jos olisin tuossa tilanteessa. Monien miesten mielestä kahden kauniin naisen sekstailua on erittäin kiihottavaa ja eroottista seurata, joten ymmärrän kyllä miestäsi. Tuhma ajatus omasta naisesta, huh, alkoi itseäkin vähän himottaa.. -M28

Vierailija

Sit kun olet tuon saanut tehtyä "hänen takiaan" niin mies haluaa itse kokeilla myös toista naista ihan tasapuolisuuden nimissä tai päästä kolmen kimppaan.

3some

Meillä ollut samaa juttua jo tovin. Vaimoni saisi olla toisen naisen kanssa ja minä katselisin heidän kiihkeää touhua. Voisin mennä mukaan, mutta yhtyä vain vaimooni. En näe tässä mitään ongelmaa jos pelisäännöt sovitaan etukäteen. Vaimoni haluaisi kovasti tuntea toisen naisen kosketuksen ja minä katsella toimitusta. Sopivaa naista vaan ei tunnu löytyvän...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sit kun olet tuon saanut tehtyä "hänen takiaan" niin mies haluaa itse kokeilla myös toista naista ihan tasapuolisuuden nimissä tai päästä kolmen kimppaan.

Se on kyllä hirveän hyvä, kun tiedät tämän ennakkoon jo. Tai sitten et vaan halua, että toisilla on kivaa ja pelottelet.

3sometoo

Mun haaveenani on että sormelisin toisen naisen kanssa toisiamme katsellen ja voisimme myös toisiamme hieroa. Mieheni voisi olla mukana katselemassa se ei häiritsi mua lainkaan. Kiihottuisin vaan lisää... 😊

Vierailija

Olen kiinnostunut kokeilemaan toisen naisen kanssa eikä miehen katselut haittaa! :)
-kokematon nuori nainen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat