Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä nimimerkilliset häiritse tuo käyttäjäprofiilin näkyminen?

Vierailija

Kaikki kirjoittamanne mielipiteet yhdellä klikkauksella.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Lopetin nimimerkillä kirjoittelun kun tajusin että kaikki viestit näkyy profiilissa.

Eipä tarvi enää roikkua koneella pikkutunneille. Koko internetin voisi laittaa kiinni klo 23. Sipilä voisi varmaan määrätä sellaisen lain että internet on oltava kiinni klo 23-07, kun hän tykkää säätelystä ja pakottavista lainsäädännöstä.

Vierailija

Miksi omien mielipiteidensä ja ajatustensa pitäisi antaa häiritä? Enhän "tosielämässäkään" vedä mitään konsensusroolia. Ai niin, eihän minulla olekaan profiilia täällä. Mutta siis voisin hyvin olla omalla nimelläni ja puhelinnumerollani täällä, mutta en ole koska eivät muutkaan ole.

Vierailija

Ei häiritse.

Käytän yhtä nikkiä per viikko ja vaihto. Ja olen kirjottamatta perheestä, duunista tai paikkakunnasta yms.

Vierailija

Ei häiritse. Kyllä kirjoittamiani viestejä saa katsellakuka tahansa, vaikka en kyllä ymmärrä,mitä joku sillä tiedolla tekisi. Olen aikoinaan kirjottanut nyysseihin omalla nimellänikin, ja ne jutut löytyvät edelleen googlella. Sekään ei häiritse tippaakaan.

stella
Seuraa 
Liittynyt27.10.2015

Ei häiritse. Vastaan itse omista sanomisistani, joten ei haittaa yhtään, vaikka joku uteliaisuuksissaan kurkisteleekin. Kelpaa näitä kommentteja näyttää. Täältä ei lähde sellaista tekstiä, mikä ei kestäisi päivänvaloa.

Helpompaa ja joustavampaa oli tietysti kirjoittaa  anonyyminä, mutta menee tämä näinkin.

Vähän surettaa, kun palsta hiljenee jo klo 23 ja  rek.pakon jälkeen. 

Ennen kävi keskustelut vilkkaan joskus läpi yön. Yksin ei oikein viitsi jäädä pulisemaan, enkä tietenkään ole paikalla joka ikinen yö, mutta silloin tällöin se olisi ihan ok.  :)

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Häiritsee se ajatus toki vähän, mutta mitään sellaista tänne en toivoakseni suolla, mitä en voisi suoltaa oikeassa elämässä. Jos joku bongaa, niin sittenpähän bongaa; samoja av-mammoja ollaan..=)

pumpuli
Seuraa 
Liittynyt21.9.2015

Juu, ei minuakaan häiritse. Ei voi mitenkään tunnistaa tai vaikka voisikin, niin mitäpä sitten. Kyllä sitä sen verran "munaa" pitää löytyä, että seisoo kirjoitustensa takana. Tokihan kirjoittelen joskus anonyymistikin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat