Eikö teitä nimimerkilliset häiritse tuo käyttäjäprofiilin näkyminen?
Kaikki kirjoittamanne mielipiteet yhdellä klikkauksella.
Kommentit (27)
Siis näkeehän muutkin sen klikkaamalla nimimerkkiä otsikon perässä.
Näkyy muuten seuratut keskustelutkin.
Lopetin nimimerkillä kirjoittelun kun tajusin että kaikki viestit näkyy profiilissa.
Eipä tarvi enää roikkua koneella pikkutunneille. Koko internetin voisi laittaa kiinni klo 23. Sipilä voisi varmaan määrätä sellaisen lain että internet on oltava kiinni klo 23-07, kun hän tykkää säätelystä ja pakottavista lainsäädännöstä.
Eikö aihe kiinnosta vai eikö täällä ole päivällä nimimerkkiläisiä? Vai ettekö ole vain huomanneet?
Miksi omien mielipiteidensä ja ajatustensa pitäisi antaa häiritä? Enhän "tosielämässäkään" vedä mitään konsensusroolia. Ai niin, eihän minulla olekaan profiilia täällä. Mutta siis voisin hyvin olla omalla nimelläni ja puhelinnumerollani täällä, mutta en ole koska eivät muutkaan ole.
Ei häiritse.
Käytän yhtä nikkiä per viikko ja vaihto. Ja olen kirjottamatta perheestä, duunista tai paikkakunnasta yms.
Ei häiritse. Kyllä kirjoittamiani viestejä saa katsellakuka tahansa, vaikka en kyllä ymmärrä,mitä joku sillä tiedolla tekisi. Olen aikoinaan kirjottanut nyysseihin omalla nimellänikin, ja ne jutut löytyvät edelleen googlella. Sekään ei häiritse tippaakaan.
Ei häiritse. Vastaan itse omista sanomisistani, joten ei haittaa yhtään, vaikka joku uteliaisuuksissaan kurkisteleekin. Kelpaa näitä kommentteja näyttää. Täältä ei lähde sellaista tekstiä, mikä ei kestäisi päivänvaloa.
Helpompaa ja joustavampaa oli tietysti kirjoittaa anonyyminä, mutta menee tämä näinkin.
Vähän surettaa, kun palsta hiljenee jo klo 23 ja rek.pakon jälkeen.
Ennen kävi keskustelut vilkkaan joskus läpi yön. Yksin ei oikein viitsi jäädä pulisemaan, enkä tietenkään ole paikalla joka ikinen yö, mutta silloin tällöin se olisi ihan ok. :)
Häiritsee se ajatus toki vähän, mutta mitään sellaista tänne en toivoakseni suolla, mitä en voisi suoltaa oikeassa elämässä. Jos joku bongaa, niin sittenpähän bongaa; samoja av-mammoja ollaan..=)
Juu, ei minuakaan häiritse. Ei voi mitenkään tunnistaa tai vaikka voisikin, niin mitäpä sitten. Kyllä sitä sen verran "munaa" pitää löytyä, että seisoo kirjoitustensa takana. Tokihan kirjoittelen joskus anonyymistikin :)
Ei haittaa, koska kaikilla on muutenkin mahdollisuus törmätä viesteihini jos palstalla pyörii, ihan niinkuin kaikkien muidenkin täällä kirjoittelevien viesteihin. Tuskin ketään niin hirvittävästi edes kiinnostaa minun lätinät ja elämästäni uliseminen, että sen takia oikein kävisivät erikseen etsimässä viestejäni.
Terveisin Naispelko22
Pakko myöntää, että nimimerkin ja koko profiilin näkyminen häiritsee jonkin verran ja sen takia täytyy miettiä, mitä uskaltaa kirjoittaa. Alanuolien saaminen häiritsee paljon enemmän Talitiaisena kirjoittamissani viesteissä kuin niissä, jotka olen kirjoittanut anonyyminä. Toisaalta kuvan laittaminen näkyville on täysin omassa vallassani. Jos ottaisin sen pois, olisin huomattavasti näkymättömämpi otus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi omien mielipiteidensä ja ajatustensa pitäisi antaa häiritä? Enhän "tosielämässäkään" vedä mitään konsensusroolia. Ai niin, eihän minulla olekaan profiilia täällä. Mutta siis voisin hyvin olla omalla nimelläni ja puhelinnumerollani täällä, mutta en ole koska eivät muutkaan ole.
Tällaisessella palstalla voi aika äkkiä joutua jonku hullun silmätikuksi. Ihan kaikki eivät ole täysin terveitä korvien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisessella palstalla voi aika äkkiä joutua jonku hullun silmätikuksi. Ihan kaikki eivät ole täysin terveitä korvien välistä.
Voi toki, mutta mitä sitten? Antaa hullujen saada hupinsa.
Häiritsee. Kunhan muut eivät näe niin jotenkin kestää.