Pikkujoulut mietityttää, KÄÄK
Uudella kumppanilla (nainen) tulossa firman pikkujoulut ja vähän olen hermona sen suhteen. Tuntuu tyhmältä hermoilla, kun tulee heti olo, et on jotenkin hirveän mustasukkainen. Aiemmissa suhteissa ei ole haitannut, mutta nyt vähän tuo luottamus koetuksella kun suhde on uusi. Ei haluaisi nostaa kissaapöydälle ja sanoa, et vähän mietityttää ja arveluttaa, kun pelkää et kumppani ajattelee et oon jotenkin hirveän mustis. Haluaisi luottaa, mut silti vaikea olla tätä nyt ajattelematta... Kun joskus näissä meno voi olla aika villiä. Tosin omalla kokemuksella aika siistejähän nuo on olleet...
Kommentit (32)
Mitä jos ihan pyytäisit sitä kuvailemaan firman pikkujouluja etukäteen?
meidän firmassa meinaan on tosi siveät ja tylsät pikkujoulut... Ei siis automaattisesti syytä huoleen.
Eikös tuokin joku saata kokea mustasukkaisuuden merkkinä... jos pitää kuvailla millaiset pikkujoulut on kyseessä?
Voi kun se nainen älyäisi jättää sut. Tuosta ei seuraa mitään hyvää kun nyt jo epäillään ja kytätään.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun se nainen älyäisi jättää sut. Tuosta ei seuraa mitään hyvää kun nyt jo epäillään ja kytätään.
Samaa mieltä.
Mitä järkeä on edes olla parisuhteessa, jos ei luota toiseen ollenkaan, vaikka toinen osapuoli ei olisi edes tehnyt mitään ansaitakseen epäluottamusta? Minä ottaisin tuollaiset epäluulot todella pahana loukkauksena, enkä katselisi ap:n kaltaista mustasukkaista miestä hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
No jos olette etäsuhteessa, niin eikös tilaisuus pettämiseen ole mahdollista ihan normaalina arkena? Miten tuo pikkujoulu nyt vaikuttaa?
Itse elin pitkään etäsuhteessa ja yhdeksi suhteen päättäväksi tekijäksi nousi se, että jos osallistuin työpaikan tilaisuuksiin tai muihin iltamenoihin yksin, niin mustasukkaisuuskohtaus oli taattu. Normaalissa arjessa tuota mustasukkaisuutta ei ollut havaittavissa.
Annan siis neuvon, anna mennä ja ole levollisin mielin. Itse ainakin huomasin osallistuvani vähemmän "innokkaasti" juhliin, kun tiesin, että toinen mököttää mustasukkaisuuttaan. Eikä enemmän innokkaasti nyt mitään pettämisjuttua tarkoita, vaan että ei voinut pitää hauskaa, koska jotenkin toinen sai käytöksellään aikaan sen, että itselle tuli olo ettei mulla nyt vaan saa olla tosi hauskaa.
Tätä minäkin mietin. "Eka kerta erikseen viihteellä", mistä sen voi tietää mitä toinen iltaisin tekee, jos kyseessä on kerran etäsuhde?
Ap, anna olla. Mieti miltä itsestäsi tuntuisi jos naisesi kyttäisi tuolla tavalla.
Joskus myös kumppanin mustasukkaisuus voi ajaa toisen pettämään
Ex-vaimo kun tuli pikkujouluista niin useimmiten oli pikkarit märkänä ja erittäin halukas seksiin.
Toista kun ei voi omistaa. Pahinta mitä voit tehdä, on antaa mustasukkainen kuva itsestäsi pikkujoulupäivänä.
Kerro että rakastat ja välität, ja että toivot hänelle turvallisen kotimatkan juhlista. Ei muuta.