Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroaminen ja uskomattoman petetty olo

Vierailija

Hei! Tyttöystävä päätti tuossa muutama viikko sitten antaa kenkää kaukosuhteestamme. Tyttöystäväni on vielä opiskeluikäinen ja samalla mua muutaman vuoden nuorempi. Paljon ollaan pidetty yhteyttä eron jälkeen, hyvinkin pitkälti päivittäin, on soiteltu ja on tekstailtu. Lähinnä minun toimestani, mutta kuitenkin. Erosimme myös hyvissä väleissä, mutta nyt välit ovat hieman kiristyneet... Mulle itselleni tää eroaminen ei ole enään mikään ongelma ja koen voivani olla täysin kaverimielessä toisen kanssa. Ongelmana mulla on tää mahdottoman kova petetyksi tuleminen. Paljon tyttöystävä sanoi rakastavansa haluavansa olla kanssani lopun ikäänsä ja tekevänsä mitä vain suhteemme toimivuuden vuoksi. Kunnes yhtäkkiä tilanne onkin nyt tämä ja kaikkea kaunista on kuulemma sanottu kun sillä hetkellä on tuntunut siltä. Miten ihmeessä tästä voi selvitä? Olen vielä sellainen etten oikeasti koskaan ole osannut luottaa kehenkään ennen tätä ja nyt on koko ajan niin murskattu ja petetty olo, että monesti tulee ajateltua kuolemisen olevan ainoa pakokeino tälle helvetilliselle olotilalle.

Kommentit (11)

Vierailija

Ymmärrä se että se on vain aivokemiaa joka saa sut haluamaan sitä kusista lihaa. Tule nussimaan kymmeniä muita naisia elämässään ja varmaan viittä tulet rakastamaan yhtä paljon. Se on vain vittua ystävä hyvä.

vanha täti

Hei, vaikka nyt tämä tuntuu todella kliseiseltä, niin aika parantaa haavat. Ihan oikeasti. Olet vielä todella nuori, ja tulet rakastumaan ja sinua tullaan rakastamaan vielä uudestaan. Parin vuoden päästä sulla on jo ihan uudet kuviot.

Vierailija

Toisten on vaikea päästää ihmisestä irti, toisten ei. Itsenikin on, vaikka mulla on ikää ja kokemusta enemmän kuin sulla niin ei se sen helpompaa ole... Tsemppiä, aika tosiaan auttaa. Vähennä yhteydenpitoa, anna toisen irtautua. Niin hän tahtoo, joten kunnioita sitä.

Vierailija

Kyse ei edelleenkään ole siintä eroamisesta ja vielä vähemmän nussimisesta vaan siintä kuinka petetty olo on. Ap

Vierailija

Jos sulla on voimakkaita tunteita, estä ex kaikissa viestintävälineissä. Näin pääset nopeammin yli.
Poissa silmistä, poissa mielestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyse ei edelleenkään ole siintä eroamisesta ja vielä vähemmän nussimisesta vaan siintä kuinka petetty olo on. Ap

Petetty olo mistä?! Siitä, että lupaus loppu elämästä ei toteutunt? Oletko sinä sitten vielä kouluikäinen?

Vierailija

Tervetuloa aikuisuuteen, jossa ei aina ole kivaa! Surullisia asioita tapahtuu, lupauksia petetään, jne. Se on osa tätä elämän kieroa huumorintajua. Teidän suhteen motiivit ei enää täyty on aika mennä eteen päin ja katkaista se löysä köysi siltä kaulalta ja unohtaa kaikki ollaan ystäviä erosta huolimatta lässynlässyn, se toimiin korkeintaa elokuvissa.

Vierailija

Suurin osa suhteista loppuu, vaikka kuinka olisi vannottu ikuista rakkautta. Avioliitoistakin yli puolet päättyy eroon, ettekä te olleet edes sillä asteella.

Ihminen muuttuu koko ajan eikä kukaan voi luvata rakastaa ikuisesti, koska ei itsekään tiedä miten muuttuu vuosikymmenten kuluessa. Vaikka kuinka kirkkain silmin vakuuttaisi haluavansa olla yhdessä lopun ikää, niin tunteet muuttuvat ajan myötä.

Pettymyksiä pitäisi oppia sietämään jo lapsuudessa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sinun pitäisi nyt löytää itsestäsi se ihminen, joka viihtyy itsensä kanssa eikä takerru toiseen. Silloin seuraava ihmissuhdekin voi onnistua.

Vierailija

Turha sanoa, että parin vuoden päästä sillä on jo uudet kuviot, sillä jotkut miehet pääsee tosi huonosti suhteistaan yli, ja ap kuulostaa sellaiselta tapaukselta. Tunnen paljon tyyppejä jotka vielä 5 vuotta parisuhteen päättymisen jälkeenkin kierii itsesäälissä, märehtii eroa eikä tunnu mitenkään pääsevän eteenpäin. Kannattais vaan yrittää ymmärtää se tosiasia, että pettymykset kuuluu elämään eikä niiden takia kannata lannistua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat