Minne lähtisit talvilomalle, jos saisit tonnin?
Meillä on miehen kanssa tuo tilanne, että 2000€ käytettävissä matkaan, eikä keksitä kohdetta :) Tammi-helmikuussa on pidettävä lomat, joten viimeistään helmikuun puolivälissä lähtö.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Tonnilla pääset jo melkein minne vain;)
Mene Skyscanneriin, valitse haluamasi päivät ja lennot kohteesta Helsinki kohteeseen Kaikkialle.Siitä sitten valitsemaan!
Kyllä, kyllä. Meillä on kuitenkin toive, että matkustamiseen ei menisi runsaasti aikaa. Toivoinkin vinkkejä, mitä muut suosittelevat, jos on kokemuksia enemmän kuin meillä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Lontooseen. Sää ei ole välttis paras mahdollinen, mutta siellä on niin paljon nähtävää ettei se haittaa.
Lontoo on todella tylsä. Olen käynyt 5 tai 6 kertaa. Viikonlopun siellä jaksaa käydä museoissa ja konserteissa, mutta yli 3 päivää on liioittelua. Itse lähtisin Afrikkaan. Siellä on lämmintä ja eksoottista.
Minä menisin Saksaan, Baijeriin tai sitten Suomen Lappiin. Mutta en tosiaan mihinkään massabiletyspaikkaan vaan rauhallisempaan missä saisi nauttia luonnosta ja tunnelmallisita illoista.
Jos tosiaan ois 2000e, lähdettäisiin joko Norjaan tai Skotlantiin. Ei olla kumpikaan "aurinkoranta" ihmisiä. Yleensä meidän matkat maksaa n. 500e/hlö ja käymme kaupunkilomilla Keski-Euroopassa.
Teneriffa. Lämmintä ja leppoisaa.
Tarkoitin kyllä Gran Canariaa. En tajua, miten muistin sen Teneriffaksi. Puerto Rico tai Ingles. Tai vähän hiljaisempi Maspalomas.
Väli-Amerikkaan. Costa Ricaan tai Nicaragua esim.
Vierailija kirjoitti:
Väli-Amerikkaan. Costa Ricaan tai Nicaragua esim.
No eikö ne reissut ole kalliita?
Lontooseen. Sää ei ole välttis paras mahdollinen, mutta siellä on niin paljon nähtävää ettei se haittaa.