Minulla on niin paha olla että voisin kuolla, lääkkeitäni ei enää korvata

Vierailija

ADHD-lääke kyseessä. Kela-korvausta en enää saa. Lääke maksaisi yli 300€/kk. Jos vain ottaisin kourallisen unilääkkeitä koskenkorvan kanssa ja kaikki pääsisivät minusta?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Voi kuule, samassa tilanteessa ja paljon paljon pahemmassakin on tuhansia muitakin. Lopeta valitus. Suomella ei vain ole enää varaa korvata kaikkea kaikille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, samassa tilanteessa ja paljon paljon pahemmassakin on tuhansia muitakin. Lopeta valitus. Suomella ei vain ole enää varaa korvata kaikkea kaikille.
Meillä on varaa ottaa vastaan plättyjä

Vierailija

Saatko toimeentulotukea? Koita hakea sossusta maksusitoumus lääkkeisiin, mene ainakin puhumaan asiasta. Itse olen hakenut kalliisiin lääkkeisiin vaikka toimeentulotukea en välttämättä saa, mutta lääkkeet saan. Älä lannistu, vaan yritä.

Vierailija

Sellaiset lääkkeet, joista ei saa Kela-korvausta, eivät kerrytä maksukattoa.

Terveisin perhe, jolla menee apteekkiin 4500e vuodessa korvausten jälkeenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saatko kumminkin korvaavaa lääkettä? Jotenkin vaikea uskoa että jätetään kokonaan ilman lääkitystä.

On edukkaampaa sulkea nämä höpöhöpö-sairaat kotiin miettimään itsemurhaa, kun avustaa lääkekuluissa. Näin siis tuntuu hyvin moni ajattelevan. Tämän monen mielestä tekaistun sairauden takia en ole itse paljon kotoa hievahtanut sen jälkeen kun ei ole ollut varaa lääkkeisiin. Kait se on sairaseläke seuraava vaihtoehto. Sekö sitten on yhteiskunnan kannalta kannattavampaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saan toimeentulotukea ja korvaavaa lääkettä Concertaa. Ei toimi minulla vaan tekee olon entistä levottomammaksi.

Ap

Mikä alkuperäinen lääkkeesi oli? Minä en ole koskaan saanutkaan kun concertaa, vaikka se ei selvästikään itselleni sovi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat