Halveksin itseäni koska en ole harrastanut seksiä
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Eli siten että koska perinteiseen tapaan vain mieheni on minua pannut, olen miehen omaisuutta? Ap
Huomaatko, SINÄ sanot niin. Miksi? Kuka sinulle on tuollaista väittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Mene vastaanottokeskuksen lähellä hengailemaan , niin pian saat savunahkasikaria .
Onneen on siis oikotie.
Ei tarvitse kiittää.
Täähän se ois. Päivän paras vinkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siten että koska perinteiseen tapaan vain mieheni on minua pannut, olen miehen omaisuutta? Ap
Tämä on tunne. Vaikea selittää. Muut naiset tuntuvat jotenkin vapautuneemmilta ja itsenöisemmiltä. Ap
Mua taas kuvottaa itessäni se miten nuorempana harrastin seksiä monien kanssa .. Saispa ne peruttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tunne. Vaikea selittää. Muut naiset tuntuvat jotenkin vapautuneemmilta ja itsenöisemmiltä. Ap
Kannattaisiko sitä tunnetta nyt ennemmin työstää, kuin ajatella oikeasti, että täytyy kokea seksiä myös muitten kanssa. Silloin jäät vain edelleen tuommoisen hölmön ajatuksen "vangiksi".
Tuota ongelmaa ei siis olisi jos sinä olisit miehesi ainoa? Vaikuttaa siltä että sinua häiritsee juuri se, että miehelläsi on ollut muita? Muuten kai hänkin olisi yhtä paljon sinun omaisuutta? Nyt jaat hänet entisten kanssa? Muista kuitenkin kun lähdet sinne vastaanottokeskuksen liepeille hengailemaan, että tyydytydtä ei tuo se, vaikka itse tietäisit olevasi tuhannen munan kakku, vaan miehesi täytyy tietää myös sinulla olleen muita. Muuten et pääse alemmuudestasi. Eli taitaa tulla ero.
Jos mies olisi ollut 26-vuotiaana neitsyt, olisin pitänyt sitä tosi nynnynä. Ap
Olen aivan varma, että useamman kuin yhden miehen kanssa olleet pitävät itseään jotenkin parempina Naisena kuin minua. Ap
...ja juuri mieskokemusten takia heillä on parempi itsetunto. Ap
Minä olin otsikon perusteella tulossa tsemppaamaan, mutta avattuani en ymmärtänyt ongelmaasi ja ehkä lähinnä ärsyynnyin.
Mistä sinä kuvittelet meidän säälivän sinua? Siitäkö, että miehesi sai jotain verta lakanoihin? Kuulostaa vain sille, ettet rakasta häntä ja/tai tunne hänen rakastavan sinua. Seksisis määrällä asialla ei ole mitään tekemistä.
Jos olisit ollut muittenkin miesten kanssa et ehkä rakastaisi miestäsi enemmän vaan voisit koittaa käyttää häneen valtaa enemmän. Sinuna miettisin onko useampi seksikumppani pikeasti tavoiteltava asia, vai olisiko aika pohtia sitä, miksi sinulla ei sitä valtaa ole.