Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylimieliset nörtit?

Vierailija

Kyllä täällä taas on arvosteltu miehiä siitä mitä itsestään luulevat mutta...

Naisetkin ovat suunnilleen kaikki niiden pitkien, komeiden ja itsevarmojen miesten perässä, vaikka olisivat itse ihan taviksia. Sitten kun joku tavismies tulee tavalliseen suomalaiseen tapaan kankeasti ja puheenaiheita hakien juttelemaan, niin eipä kiinnosta koska "ei ole kemiaa" tai "mies on tylsä ja jäykkä tuppisuu".

Mutta kyllä naiset ovat niin loukkaantuneita jos miehetKIN ovat nirsoja. Pitäisi muka pitää joka toista vastaantulevaa peruspirkkoa kauhean seksikkäänä jos ei itse ole seksikäs. Mitenkäs se meneekään... kun nörttimies netissä sanoo ettei pidä jotain muiden mielestä kaunista naista oikeen minkään näköisenä, hän on "idiootti". Mutta katsokaapas mitä tahansa av:n keskustelua siitä ketä naiset pitävät komeana, niin näette miten nirsoja tavisnaiset ovat.

Sivut

Kommentit (23)

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Se on minusta hauskaa miten naiset pitää miehiä vaativina ja pinnallisina, mutta itse ovat varmaan sen sata kertaa nirsompia. Vielä hauskempaa on se, että tästä ei saisi edes puhua, koska se on mukamas valetta.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Illan provo, mutta vastataan silti. Oma mieheni on varmasti monesta muusta tavis, mutta minusta hän on maailman ihanin ja rakastettavan ihminen. Hän ei ole pitkä, eikä erityisen komea, mutta jotain sellaista hänessä on, mikä vetoaa juuri minuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Illan provo, mutta vastataan silti. Oma mieheni on varmasti monesta muusta tavis, mutta minusta hän on maailman ihanin ja rakastettavan ihminen. Hän ei ole pitkä, eikä erityisen komea, mutta jotain sellaista hänessä on, mikä vetoaa juuri minuun.

Ei ole provo. Naiset valittavat paineista ja miehistä jotka odottavat muka sitä sun tätä, mutta väitän että...

- Naiset pitävät todella harvaa miestä komeana verrattuna siihen miten montaa naista miehet pitävät kauniina.

- Naiset odottavat mieheltä hyvin usein sellaisia piirteitä, joita ei heillä itsellään ole. Miehen pitäisi esim. lähestyä naista itsevarmasti vaikkei nainen itsekään ole itsevarma. Neuroottinen ja epävarmakin nainen haluaisi itselleen henkisesti voimakkaan ja itsevarman, miehekkään miehen.

Vierailija

Sama homma molemmissa sukupuolissa. ihmiset, joilla ei ole oikeutta olla ylimielisiä toisia kohtaan mistään, ovat sitä.

Vierailija

Itse saatan katsoa että ompas kivan näköinen mies, mutta jos on liian hyvän näköinen, en ala yleensä juttelemaan. Tulee kilpailua ja yleensä muut naiset yrittävät omaa miestä jatkossa, vaikka hän olisikin varattu.

Itse olen usein nätiksi kehuttu, perus kivannäköinen tyttö, mutta en ole ikinä panostanut ulkonäkööni paljoa yhtään, kunhan on kivat vaatteet. Ajattelen että kelpaan itsenäni. Vierastan myös tyttöjä ketkä käyttävät paljon aikaa meikkaamiseen ja hiusten laittoon. Kertoo paljon epävarmuudesta, tai toisaalta omahyväisyydestä.

Sen sijaan ihastuin ihan tavalliseen, söpöön hyväkroppaiseen mieheen, jolla oli sekä urheiluharrastuksia, että lukemis ja peliharrastuksia. Tutustuttiin niin, että tehtiin ensin asioita yhdessä kaveripohjalta. Nyt ollaan oltu monta vuotta yhdessä.

Ylipäätänsä on helppoa tutustua ihmisiin ketkä arvostaa itseään sekä toista, eikä aseta itseään toisen yläpuolelle.

Vierailija

Miehelle ujous on sama kuin naiselle rumuus.. Molemmat jäävät yksin ja eivät ymmärrä miksi ne vastakkaisen sukupuolen rumat/ujot eivät huoli heitä, ja valittavat tästä netissä.

Vierailija

Kun nainen haluaa komean, kestävän, rahakkaan, keskustelevan, ymmärtävän, kohteliaan, edustavan ja tärkeimmäin eli sen mistä muuta naiset on kateellisia se on muka ok. Sitten kun mies haluaa seksiä ja olutta ne on kohtuuttomia pyyntöjä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Naiset valittavat paineista ja miehistä jotka odottavat muka sitä sun tätä, mutta väitän että...

- Naiset pitävät todella harvaa miestä komeana verrattuna siihen miten montaa naista miehet pitävät kauniina.

- Naiset odottavat mieheltä hyvin usein sellaisia piirteitä, joita ei heillä itsellään ole. Miehen pitäisi esim. lähestyä naista itsevarmasti vaikkei nainen itsekään ole itsevarma. Neuroottinen ja epävarmakin nainen haluaisi itselleen henkisesti voimakkaan ja itsevarman, miehekkään miehen.

Ei kyllä pidä paikkaansa ainakaan minun kaveripiirissäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehelle ujous on sama kuin naiselle rumuus.. Molemmat jäävät yksin ja eivät ymmärrä miksi ne vastakkaisen sukupuolen rumat/ujot eivät huoli heitä, ja valittavat tästä netissä.

Totta, mutta kysypä av-palstalta niin kuulet että MIEHET odottavat ihan mahdottomia ja pitävät liian korkeita standardeja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pidä paikkaansa ainakaan minun kaveripiirissäni.

Sun pitäisi nähdä millaista se kyyti on, kun tavallinen epävarma mies menee selvinpäin juttelemaan naisille baarissa. Kun ei vaan ole sitä kemiaa "sä olet ihan kiva KAVERINA". Ei ne naiset ole yleensä mitään sen ihmeellisempää, mutta ei bulkkimies vaan sytytä naisia kovinkaan usein.

Vierailija

Itse olen tullut siihen tulokseen että parempi olla ilman naista, eikä edes yritä löytää ketään. Joka ikinen nainen hamuaa vaan miehen rahoja ja elintason nostoa, helpommalla pääsee kun ei lähde mukaan mihinkään ja keskittyy vaan omaan elämäänsä.

Vierailija

Niinpä, pinnallisia ja nirsoja, kun ulkonäkö kelpaa, niin senjälkeen pitää ammatti, kolutus ja raha-asiat myös kelvata. Kun noista pääsee läpi tulee luonne, tavat jne..

Kun olet sata erilaista kohtaa läpäissyt huomaat, että sillä naisella ei ole tuoda mitään lisäarvoa elämääsi ja näin pääset tilanteeseen missä minä ole, nykynaisilla ei ole mitään arvoa yhdenkään miehen elämässä.

Olenkin päättänyt elää ilman parisuhdetta loppuelämäni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat