ultrakuva ja rv5+6? (katso kuva)

Vierailija

Kävin tänään varhaisessa ultrassa ja seuraava olisi vasta tasan kk:n päästä. Oon kahdesti aiemmin ollut raskaana, mutta lapsia minulla ei kuitenkaan vielä ole. Ensimmäisessa raskaudessani voin todella pahoin jo viikolla neljä. toinen raskaus oli oireeton, ei mitään merkkejäkään raskaudesta, muutakun kuukautisten loppuminen. Nyt tää on taas ihan erilainen. Ei pahoinvointia. Ainoastaan rintojen arkuutta, viime viikko meni röyhtäillessä :D ja pinten pistojen tuntuessa alavatsassa, joka tieten oli kohdun laajentumisesta.

Ihmettelen vain tuota kuvaa. Kun katson muiden rv5 ultrakuvia niin niillä näkyy selvästi siellä jo jotain. Tänään selvisi kuitenkin, että on kohdun sisäinen raskaus kyseessä. Voiko tuosta kuvasta päätellä että olisi tuulimuna.. 197

Kommentit (7)

Vierailija

On sielä sikiö. Eli ei ole tuulimuna. Sykettä ei vaan ilmeisestikään vielä ole, eli mahdotonta ennustaa jatkaako kehitystä. Piän peukkuja.

Vierailija

Voi kiitos kaikille vastauksista :) johan helpotti tätä iltaa. Oon vain miettinyt koko päivän tätä kuvaa. Kiitos :) malttais vain sen kuukauden vielä odottaa että pääsee uudelleen. Tosiaan siellä sanoi se joka tutki, että sitten kuukauden päästä pitäisi näkyä enemmän :) iik!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat