Miten kertoa isälle olevansa hetero ?

Vierailija

En uskalla kertoa isälleni olevani hetero. Isäni pitää automaattisesti selvänä, että olen aseksuaali ja että minulla ei saa olla mitään seksuaalisia tuntemuksia. Isäni ei siis hyväksy minulle mitään muuta suuntautumista kuin aseksuaalisuuden, koska pitää minua lapsena ja eihän lapsella saa olla tuollaisia tuntemuksia. Tästä ei puhuta koskaan, koska isäni olettaa itsestäänselvänä asian olevan kuvaamallani tavalla. Asia ei kuitenkaan ole ihan näin, sillä vaikka haluankin elää sinkkuna, enkä ole miehiä isäni luokse tuomassa, minulla on kyllä heteroseksuaalisia taipumuksia ja tuntemuksia. Elänkin "kaappiheterona" ja mietin, että koska haluan elää sinkkuna, pitäisikö minun kertoa taipumuksistani vai ei. Olen monta kertaa yrittänyt, mutta en ole vain pystynyt. Mitenköhän vaikeaa homoseksuaalien on sitten vaikea kertoa taipumuksistaan ? Isäni oli vaikea hyväksyä myös sisareni heteroseksuaalisuutta ja kuulinkin kerran isäni sanovan, että tietää, mitä siskoni tekee, mutta ei pidä siitä.

T:nainen

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä tämä ihan totta on. Toisaalta voisin yrittää tosissaan tukahduttaa tunteeni ja muokata itsestäni oikeasti aseksuaalin, vaikka en oikein tällaiseen toimintaan oikein uskokaan. Ja kyllähän jollakin tasollla minä tällaista koko ajan teen. Minä myös haluaisin olla aseksuaali, koska silloin elämä olisi helpompaa. En kuitenkaan oikein usko siihen, että tässä olisi kyse valinnasta. Tietysti aivopesulla saadaan ihmeitä aikaan, mutta sellainen on vastenmielistä ja tuomittavaa.

T: nainen

Vierailija

Voit koittaa ujuttaa arkiseen keskusteluun heterouteen viittaavia aiheita. Esim. mainitset ohimennen tv:tä katsoessa vaikka että kylläpä tuo Pekka Pouta näyttää komealta tänään. Tällä tavalla vähitellen isäsi alkaa hyväksyä, että sinulla on heteroseksuaalisia haluja ja mielipiteitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat